Wat ben jij ongelooflijk dom, ik raak er gewoon geirriteerd van..quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je kan dit shit vast ook wel door de dampkring heen zenden en dan hier weer opvangen, laat daar maar wat knappe koppen oplos en dan komt dat wel goed.
Tenzij die nucleaire ramp een kernoorlog is zal er aan die verhouding niet zoveel veranderen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is onwaar. Er kan te allen tijde een nucleaire ramp uitbreken en dan is die verhouding ineens heel anders. Je kunt iets als doden door kernenergie niet vergelijken met doden door andere vormen van brandstof.
Het lijkt een domme opmerking, maar het begin is er al.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelooflijk dom, ik raak er gewoon geirriteerd van..
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tenzij die nucleaire ramp een kernoorlog is zal er aan die verhouding niet zoveel veranderen.
Een incident met een kerncentrale die de zeik in draait levert niet veel doden op. Pas als er met kernbommen getennist gaat worden zullen er écht veel mensen sterven aan kernenergie.quote:
Weinig kans, en dan nog zal er niet extreem veel gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef Dastan het volgende:
Ik heb het meer over terroristen die zo'n kerncentrale laten ontploffen.
Of we ontwikkelen een technologie om te gaan stoken op linksactivisten. Dat lijkt me het beste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef Isthisit het volgende:
We hebben de komende 50 jaar 2 opties: Kolen of kernenergie. Als we voor kolen kiezen, verneuken we het klimaat. Als we voor kernenergy kieieen is er niks aan de hand.
Prima planquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of we ontwikkelen een technologie om te gaan stoken op linksactivisten. Dat lijkt me het beste.
Ja, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weinig kans, en dan nog zal er niet extreem veel gebeuren.
Je weet dat een kernreactor een relatief kleine betonnen bal is die ten minste de impact van een Boeing 747 in vlucht moet kunnen doorstaan, terwijl hij zelf in een betonnen gebouw ligt? Daarnaast doet een reactorstaaf niet veel meer als hij in stukjes ligt.quote:
Yepquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Prima plan. Voordeel is hoe meer je stookt, hoe minder energie je nodig hebt!
Of ieder weldenkend rechtsmens krijgt 2 naieve linksmensen die op een fiets met dynamo jou stroom komen opwekken
Wat dan? Zijn ze voor een wereld zonder energie? Lekker realistisch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Wie zegt dat mensen die tegen kerncentrales zijn, per definitie voor kolencentrales zijn?![]()
![]()
Rechtse logica...![]()
Nee prutser, voor andere alternatieven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn ze voor een wereld zonder energie? Lekker realistisch.
Of gaan ze liever door met technieken die niet rendabel zijn, zoals zonne- en windenergie?
Technologie gaat sneller vooruit dan je denkt. Volgens mij komt dagelijks 10.000 keer zoveel zonne-energie op Aarde terecht, dan dat we daadwerkelijk nodig hebben. Een gebied van zonnestralen dat zo groot is als Frankrijk moeten we opvangen. Is te doen als we landelijke belangen en de marktwerking even opzij schuiven. Daarnaast kan er bijgesprongen worden met getijde-energie en geo-thermische energie. Ik ben overigens geen voorstander van windenergie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn ze voor een wereld zonder energie? Lekker realistisch.
Of gaan ze liever door met technieken die niet rendabel zijn, zoals zonne- en windenergie?
Dus jezelf meegerekend?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb schoon genoeg van al die mensen die overal maar schoon genoeg van hebben
Inderdaad!quote:
Face it, niet realistisch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Technologie gaat sneller vooruit dan je denkt. Volgens mij komt dagelijks 10.000 keer zoveel zonne-energie op Aarde terecht, dan dat we daadwerkelijk nodig hebben. Een gebied van zonnestralen dat zo groot is als Frankrijk moeten we opvangen. Is te doen als we landelijke belangen en de marktwerking even opzij schuiven. Daarnaast kan er bijgesprongen worden met getijde-energie en geo-thermische energie. Ik ben overigens geen voorstander van windenergie.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Syd het volgende:
Heb maar even 2 domeinen geregistreert
www.voorkernenergie.nl
www.tegenkernenergie.nl
Binnenkort even zo;n petitieding hierop gooien kijken hoe het loopt.
Fuck!! Waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Syd het volgende:
Heb maar even 2 domeinen geregistreert
www.voorkernenergie.nl
www.tegenkernenergie.nl
Binnenkort even zo;n petitieding hierop gooien kijken hoe het loopt.
quote:
Ja stond er ook van te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fuck!! Waarom heb ik daar niet aan gedacht
Kloodtzak
Ik ben bezig met wat vergelijkbaars, maar hier heb ik dus niet aan gedacht.
Kut![]()
Twee kanten tegen elkaar uitspelen via goed uitgekiende reclame, kun je nog een leuk bedragje aan binnenharken
Ik weet er alles van. Direct inspelen op actualiteit kan je vervelend veel geld opleveren. Ik ben er ook steeds meer naartoe aan het werken. Bent altijd (parttime, freelance) webuitgever geweest maar grote projecten die ik in het verleden heb gedraaid zijn tegenwoordig te log, en heel moeilijk winstgevend te houden als freelancer zonder (groot) team. Heel snel impulsief werken gaat beter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
Ja stond er ook van te kijkenen dan ook nog beide, idee kwam vanuit dit topic
Maar slim is om met de tijd mee te gaan zeg maar, kameraad had toen dingen met groenestroom enzo dat heeft hem ook veel opgeleverd.
Nu eerst een leuke petitetool zien te vinden, of anders laten programmeren door studentjes uit china
Toch moet het gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Face it, niet realistisch.
Ben het met je eens hoor, maar het zit er niet in. Onder andere omdat materialen voor zonnepanelen eigenlijk alleen in China in de grond lijken te zitten.
Overigens is er wel een type zonnecentrale waar ik toekomst in zie, de concentrated solar power centrales.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |