Mooi!quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef trui het volgende:
geen kabelkussen hier, maar wel een (voorkant van) een kussenhoesje af:
[ afbeelding ]
door de flits zijn de kleuren niet helemaal levensecht, maar allez.
Zeker mooi! I like!quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef trui het volgende:
geen kabelkussen hier, maar wel een (voorkant van) een kussenhoesje af:
[ afbeelding ]
door de flits zijn de kleuren niet helemaal levensecht, maar allez.
drops paris is heel mooi katoen, maar het splijt erg snel. Ik gebruikte het in Zweden veel ( het was het enige beetje goedkope katoen met leuke kleurtjes).quote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef Herfstblad het volgende:
Mooi kussen, trui!
Ik wacht op het vierkantje van mijn moeder en dan gaan de vierkantjes voor knit a square wegIk zal morgen de foto's even hier neerzetten, nu eerst slapen.
En ik heb besloten om een kleine deken te maken van Drops Paris of Catania, daar ben ik nog niet uit.
klopt, daar kan ik hem ook zien inderdaad, maar ik vind uit een boek of van papier ook duidelijker dan van een beeldscherm...quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef trui het volgende:
het schijnt ook op picasa te staan.maar ik vind 't wel veel prettiger om 't uit het boek te lezen, 't komt vaak nogal precies.
tsja, half 9 college en helaas 3 kwartier reizen + bustijden die niet lekker zijn + altíjd file op het traject betekenen dat ik om 10 over 7 de bus moet nemen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Van haaksels afwerken wordt ik altijd mega gestresst zou ik dus echt niet doen
Wat zijn sommige van jullie vroeg zeg! Ik ben al vroeg en dat is alleen maar omdat ik 9 uur bij de fysio moet zijn en mn bed nog niet uit kan komen
Trui mooie kussen! Dacht eerst dat het normale vierkantjes waren maar toen je zei dat je 16 draadjes had dacht ik huh. Maar dr zit zwart tussen. Wel leuk.
Hier vandaag niet veel haken denk ik fysio, opruimen (bah), en leren, wat leuk allemaal. Vanavond wel even een octopusje afmaken, alleen ik moet een paar rondes 6 vaste en dan 6 halve vaste, en als ik dan weet bij die halve vaste ben krijg ik mn naald er zo moeilijk in, is dat normaal? En moet ik ze gewoon superlos doen ofzo?
het is donkerbruin. maar dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Trui mooie kussen! Dacht eerst dat het normale vierkantjes waren maar toen je zei dat je 16 draadjes had dacht ik huh. Maar dr zit zwart tussen. Wel leuk.
het is inderdaad erg lastig om in halve vasten te haken. een beetje los maken is inderdaad een optie. ook weer niet te, anders gaat het hele effect van de versmalling verloren. (ik neem aan dat je daar een soort knik krijgt?) ik had ook zoiets bij de dolfijn die ik ooit maakte, om de overgang van neus naar rest van 't gezicht te maken was er ook zo'n rijtje halve vasten ingelast.quote:Vanavond wel even een octopusje afmaken, alleen ik moet een paar rondes 6 vaste en dan 6 halve vaste, en als ik dan weet bij die halve vaste ben krijg ik mn naald er zo moeilijk in, is dat normaal? En moet ik ze gewoon superlos doen ofzo?
Bij mij splijt alles heel snelquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:48 schreef kirsten. het volgende:
[..]
drops paris is heel mooi katoen, maar het splijt erg snel. Ik gebruikte het in Zweden veel ( het was het enige beetje goedkope katoen met leuke kleurtjes).
Eerlijkheid is goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef Daste het volgende:
Maar het haar is dan ook ontzettend goed gelukt!Poppetje is leuk! Maar als ik eerlijk ben, vind ik je juf en zuster leuker. Ik denk dat de ik de verhoudingen daar beter vind.
Wat een leuke konijnen, ik vind zelf die blauwe met oren er meteen aan wat mooier, het figuur loopt dan wat vloeiender over zeg maar. Heb je dit zelf bedacht? En wat voor poten komen eraan of is het zo klaar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef bietel het volgende:
Wat een leuke dingen allemaal weer! Sommige dingen zien er ook echt ingewikkeld uit!
Ik ben op het moment bezig met konijntjes:
[ afbeelding ]
Ben nog bezig om ze wat aan te passen. Heb net een oranje gemaakt met een wat groter hoofd en de overgang van nek naar lijfje wat vloeiender, maar ik vind toch het blauwe hoofd het leukst. De groene heeft 2 aangenaaide oren,(:P) de blauwe is uit een stuk.
Oh en ik twijfel nog of ik ze een gezichtje zal geven of niet.
De tip om wol uit het midden van het bolletje te pakken was een goeie trouwens! (aantal topics terug) Het is soms een beetje gewurm, maar het bolletje blijft netjes liggen!
Thanks voor de tip!
Dank jequote:[quote]Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Wat een leuke konijnen, ik vind zelf die blauwe met oren er meteen aan wat mooier, het figuur loopt dan wat vloeiender over zeg maar. Heb je dit zelf bedacht? En wat voor poten komen eraan of is het zo klaar?
Ik ben er zelf nogal fan van om alleen ogen op beestjes te plaatsen, ik ben ook niet zo goed in neuzen en mondjes borduren enzo. Als het dan niet wordt wat ik voor ogen had vind ik het niet mooi. Alleen ogen vind ik dan mooier en ook iets aandoenlijks hebben.
Ik vind deze vorm in ieder geval wel erg mooi.
Thanks, die in de openingspost heb ik gezien, moet wel lukken denk ik. In mijn omgeving heb ik niemand die het kan eigenlijk, dus lekker zelf vogelen. Nog wel even materialen scoren, want die heb ik dus niet meer...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik vind die blauwe ook mooier, vooral bij de oren. Wel leuk zeg.
Welkom DjRandall! Je kan op youtube kijken voor haakfilmpjes, dacht dat er ook iets in de openingspost stond, maar dat weet ik niet zeker.
En eigenlijk is iemand in je omgeving die het kan wel handig, dus weet niet of je dat hebt.
Pff en mn patroon verwacht dat ik tot 17 kan tellen...Dit wordt vast geen foutloos object.
Oh jawel trui maar ik heb nog niet eens het eerste knotje opgemaakt. Ik maak en show wel pics als ik wat verder ben. Maar na 1 dag breien is het nu rustdag want mijn handen deden zeer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef trui het volgende:
caroline, heb je je fototoestel al uit de verhuisdozen gehaald?oftewel: show us some pics!!!
Ik heb 1 mand, maar die is alleen maar irritant hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef trui het volgende:
die tassen worden inderdaad onhandig zwaar. voor een mand of kleed vind ik het wel erg leuk.
Ik mag in september een stukje van de stand van een vriendin op een kunstmarkt gebruiken. Daar wil ik dan wat keramiek en haakwerkjes proberen te verkopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef EsseEi het volgende:
En die konijnen worden ook tof ^^ en heb je er al een doel voor??? hoe groot zijn ze ongeveer??
Ik gebruik haaknaald 7 voor dat garen, maar ik denk dat ik losser haak, want ik neig vaak naar een kleinere haaknaaldquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb haaknaald 8 gebruikt, maar wel strak geprobeerd te haken.
Dat zit ik al zo'n anderhalf jaarquote:Op woensdag 6 april 2011 10:40 schreef MissN het volgende:
arrghh ik zit even in een ik-wil-een-baan dipje! dan maar weer haken...
Hihi hier ook! Ik ga hem zaterdag op de post doen, zodat hij er zeker op tijd zal zijn!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zit ik al zo'n anderhalf jaar
Mijn swap ligt biiiijna verzendklaar en ik vind het bijna jammer dat ie op de post moet![]()
pssst trui, bedoel je het garen van MissN?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef trui het volgende:
dat garen is inderdaad wel geinig muck. ben benieuwd hoe 't haakt! (ik heb inmiddels wel wat teveel van die sjaals gezien... ze zijn overal!!)
whoop show us je paddenstoel!
Yup, vooral als ik net ben wezen douchen of heb lopen poetsen ofzo, dan zijn mn handen te glad van de zeep :Squote:Op woensdag 6 april 2011 19:46 schreef EsseEi het volgende:
arghh irritant: heb het idee dat m'n haaknaald de hele tijd uit m'n hand glijdt!! :S:S hebben jullie dat ook weleens???
leesplankje borduren is ook cool ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flamingo was niet serieus hoor, ben alleen ongeduldig en wil dat meteen kunnen. Magic ring, meerderen en minderen, ik ga aan de slag.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Lyssa het volgende:
Heb je de magic ring onder de knie?
Dan kan je oefenen met meerderen en minderen en dan heb je het een en ander onder de knie. De flamingo is pittig, misschien niet beste project om mee te starten.
Heb je een ravelry account?
www.ravelry.com, je moet even een account aanmaken en dan heb je eindeloze patronenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Flamingo was niet serieus hoor, ben alleen ongeduldig en wil dat meteen kunnen. Magic ring, meerderen en minderen, ik ga aan de slag.
Heb geen Ravelry account...
Die van mij is het origineel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef DJRandall het volgende:
Jullie maken met jaloers met al die foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |