Ik mag in september een stukje van de stand van een vriendin op een kunstmarkt gebruiken. Daar wil ik dan wat keramiek en haakwerkjes proberen te verkopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef EsseEi het volgende:
En die konijnen worden ook tof ^^ en heb je er al een doel voor??? hoe groot zijn ze ongeveer??
Ik gebruik haaknaald 7 voor dat garen, maar ik denk dat ik losser haak, want ik neig vaak naar een kleinere haaknaaldquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb haaknaald 8 gebruikt, maar wel strak geprobeerd te haken.
Dat zit ik al zo'n anderhalf jaarquote:Op woensdag 6 april 2011 10:40 schreef MissN het volgende:
arrghh ik zit even in een ik-wil-een-baan dipje! dan maar weer haken...
Hihi hier ook! Ik ga hem zaterdag op de post doen, zodat hij er zeker op tijd zal zijn!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zit ik al zo'n anderhalf jaar
Mijn swap ligt biiiijna verzendklaar en ik vind het bijna jammer dat ie op de post moet![]()
pssst trui, bedoel je het garen van MissN?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef trui het volgende:
dat garen is inderdaad wel geinig muck. ben benieuwd hoe 't haakt! (ik heb inmiddels wel wat teveel van die sjaals gezien... ze zijn overal!!)
whoop show us je paddenstoel!
Yup, vooral als ik net ben wezen douchen of heb lopen poetsen ofzo, dan zijn mn handen te glad van de zeep :Squote:Op woensdag 6 april 2011 19:46 schreef EsseEi het volgende:
arghh irritant: heb het idee dat m'n haaknaald de hele tijd uit m'n hand glijdt!! :S:S hebben jullie dat ook weleens???
leesplankje borduren is ook cool ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |