abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95062115
Ze is wel heel leuk! Ook met dat haar.

En een poppetje haar geven is inderdaad vervelend, ik heb dat ook altijd.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:17:14 #227
52016 Lyssa
music <3
pi_95062302
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef Daste het volgende:
Maar het haar is dan ook ontzettend goed gelukt! :D Poppetje is leuk! Maar als ik eerlijk ben, vind ik je juf en zuster leuker. Ik denk dat de ik de verhoudingen daar beter vind.
Eerlijkheid is goed ;)

Jah, ik ben ook niet helemaal tevreden. Ik vind de benen van de zuster/juf/sarah wat mooier, want die zijn wat steviger (en zitten aan het lijf vast, dit is wat onstabieler). Maar het hoofd van de zuster etc is eigenlijk wat te groot, dus een combinatie van beide lijkt me ideaal!

Het andere patroon heeft ook wat meer details, dat kan ik altijd erg waarderen.
pi_95064101
Wat een leuke dingen allemaal weer! Sommige dingen zien er ook echt ingewikkeld uit!
Ik ben op het moment bezig met konijntjes:
Ben nog bezig om ze wat aan te passen. Heb net een oranje gemaakt met een wat groter hoofd en de overgang van nek naar lijfje wat vloeiender, maar ik vind toch het blauwe hoofd het leukst. De groene heeft 2 aangenaaide oren,(:P) de blauwe is uit een stuk.
Oh en ik twijfel nog of ik ze een gezichtje zal geven of niet.

De tip om wol uit het midden van het bolletje te pakken was een goeie trouwens! (aantal topics terug) Het is soms een beetje gewurm, maar het bolletje blijft netjes liggen!
Thanks voor de tip! :D
pi_95064347
Een beetje gewurm? Ik haal regelmatig de halve bol naar buiten, wat vervolgens in de knoop raakt.
Maar nogsteeds de beste manier vind ik.

Ook al is mn octopusje nog niet af....Ik ga aan een paddestoel beginnen :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:14:48 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95064472
leuke hangbuikkonijnen! ;) heb je de onderkant nog verzwaard? of wordt 't een kegelspel. ;)
in de haak.
pi_95064676
Ow jee, hij is op zn grootst 114 steken en heb maar 1 bol rood.
Hopen dat het gaat lukken, zal wel, maar toch.

Wel een beetje groot.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:29:45 #232
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95064969
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef bietel het volgende:
Wat een leuke dingen allemaal weer! Sommige dingen zien er ook echt ingewikkeld uit!
Ik ben op het moment bezig met konijntjes:
[ afbeelding ]
Ben nog bezig om ze wat aan te passen. Heb net een oranje gemaakt met een wat groter hoofd en de overgang van nek naar lijfje wat vloeiender, maar ik vind toch het blauwe hoofd het leukst. De groene heeft 2 aangenaaide oren,(:P) de blauwe is uit een stuk.
Oh en ik twijfel nog of ik ze een gezichtje zal geven of niet.

De tip om wol uit het midden van het bolletje te pakken was een goeie trouwens! (aantal topics terug) Het is soms een beetje gewurm, maar het bolletje blijft netjes liggen!
Thanks voor de tip! :D
Wat een leuke konijnen, ik vind zelf die blauwe met oren er meteen aan wat mooier, het figuur loopt dan wat vloeiender over zeg maar. Heb je dit zelf bedacht? En wat voor poten komen eraan of is het zo klaar?
Ik ben er zelf nogal fan van om alleen ogen op beestjes te plaatsen, ik ben ook niet zo goed in neuzen en mondjes borduren enzo. Als het dan niet wordt wat ik voor ogen had vind ik het niet mooi. Alleen ogen vind ik dan mooier en ook iets aandoenlijks hebben O+ .

Ik vind deze vorm in ieder geval wel erg mooi.
klerkje
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:56:18 #233
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95065920
Leuke en lieve dingen komen er weer langs :)

Mijn laatste bol heb ik ook enige organen verwijderd en een halve square moeten breien voor ik van die akelige warboel af was. Maar nu is het weer lekker rustig werken. 2.5 squares af.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:59:59 #234
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95066064
caroline, heb je je fototoestel al uit de verhuisdozen gehaald? ;) oftewel: show us some pics!!!
in de haak.
pi_95067577
quote:
[quote]1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Wat een leuke konijnen, ik vind zelf die blauwe met oren er meteen aan wat mooier, het figuur loopt dan wat vloeiender over zeg maar. Heb je dit zelf bedacht? En wat voor poten komen eraan of is het zo klaar?
Ik ben er zelf nogal fan van om alleen ogen op beestjes te plaatsen, ik ben ook niet zo goed in neuzen en mondjes borduren enzo. Als het dan niet wordt wat ik voor ogen had vind ik het niet mooi. Alleen ogen vind ik dan mooier en ook iets aandoenlijks hebben O+ .

Ik vind deze vorm in ieder geval wel erg mooi.
Dank je :) Ik heb ze zelf bedacht :) Ze zijn geinsprieerd op de marshmallow bunnies van Ravelry.
Er komen geen poten meer aan. Misschien nog een klein bolletje als staartje, maar ik vind ze zo eigenlijk ook wel leuk. Ik denk dat ik ze wel een gezichtje geef. Oogjes met een knoopsteek of zo:^ ^ en mond en neusje wordt dan een Y. ^ Y ^ zoiets dus.
@Trui: Ze zijn niet verzwaard, maar ik denk wel dat het beter is om dat te doen :P Misschien moet ik dan toch maar eens wat granulaat bestellen, kan ik meteen oogjes bestellen! Zal eens terug kijken waar jullie dat bestellen :)
Het is zo inderdaad een beetje een kegelspel, eentje waar je geen bal bij nodig hebt :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:44:05 #236
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_95067712
Vooruit, ik kom me hier heel voorzichtig melden... :@
Ik wil ook kunnen haken. En dan het liefste beginnen met een knuffel of zo'n leuke bloempot :9
pi_95068533
Ik vind die blauwe ook mooier, vooral bij de oren. Wel leuk zeg.

Welkom DjRandall! Je kan op youtube kijken voor haakfilmpjes, dacht dat er ook iets in de openingspost stond, maar dat weet ik niet zeker.
En eigenlijk is iemand in je omgeving die het kan wel handig, dus weet niet of je dat hebt.

Pff en mn patroon verwacht dat ik tot 17 kan tellen...Dit wordt vast geen foutloos object.
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:22:56 #238
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_95069183
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik vind die blauwe ook mooier, vooral bij de oren. Wel leuk zeg.

Welkom DjRandall! Je kan op youtube kijken voor haakfilmpjes, dacht dat er ook iets in de openingspost stond, maar dat weet ik niet zeker.
En eigenlijk is iemand in je omgeving die het kan wel handig, dus weet niet of je dat hebt.

Pff en mn patroon verwacht dat ik tot 17 kan tellen...Dit wordt vast geen foutloos object.
Thanks, die in de openingspost heb ik gezien, moet wel lukken denk ik. In mijn omgeving heb ik niemand die het kan eigenlijk, dus lekker zelf vogelen. Nog wel even materialen scoren, want die heb ik dus niet meer...
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:44:28 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95070107
hey DJRandall, welkom hier! ik heb 't mezelf ook met wat youtube filmpjes geleerd. uit de OP is het linkje naar 'amigurumi leren haken' handig, die filmpjes vind ik zelf heel duidelijk. onderaan die site vind je weer linkjes naar volgende delen. succes! en als je ergens niet uitkomt, gewoon vragen hier hoor, daar zijn we voor. :)
in de haak.
pi_95070745
Jeej, mn laatste rondje gemeerderd. Waarom deed ik dit ook alweer?
pi_95070842
Mijn dagje kan niet meer stuk!! *O* Heb eindelijk mijn Zpagetti kunnen kopen :D Heb het qua kleuren nog even simpel gehouden.

De kleur van de bovenste wijkt dankzij mijn camera een beetje af van de werkelijke kleur, het is echt koningsblauw :)
Het grappige is dat de linksonderste exact de kleur van mijn laarzen heeft, en de bovenste precies de kleur van de bril van mijn vriend heeft :D
Ik zag geen zwarte meer liggen maar gelukkig hadden ze die net nieuw binnen gekregen dus die heb ik ook maar meteen een rol meegenomen O+
Nu kan ik eindelijk aan de gang met mijn tas! alleen even een mooi ontwerp verzinnen *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_95070943
Oh O+ Toch ben ik er nog geen superfan van, ook al vind ik het zo leuk.
Maar om te zien is altijd O+
pi_95073610
Welkom DJRandall! ik heb het ook via youtube geleerd, over een maand weet je niet beter dan dat je kan haken *O*
haken is cool
pi_95075381
Ik ben geen fan van zpagetti :P Het haakt ook niet en de tassen zijn erg zwaar, vind ik.

Ik ga de deken toch maar van Catania maken trouwens. Paarstinten :) Is ook handiger als er bolletjes op zijn, ze verkopen het hier vlakbij.
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:55:22 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95076568
die tassen worden inderdaad onhandig zwaar. voor een mand of kleed vind ik het wel erg leuk.
in de haak.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:06:31 #246
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95077073
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef trui het volgende:
caroline, heb je je fototoestel al uit de verhuisdozen gehaald? ;) oftewel: show us some pics!!!
Oh jawel trui maar ik heb nog niet eens het eerste knotje opgemaakt. Ik maak en show wel pics als ik wat verder ben. Maar na 1 dag breien is het nu rustdag want mijn handen deden zeer.
pi_95077663
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef trui het volgende:
die tassen worden inderdaad onhandig zwaar. voor een mand of kleed vind ik het wel erg leuk.
Ik heb 1 mand, maar die is alleen maar irritant haha :P Een kleed lijkt me inderdaad ook wel leuk ja, al zijn kleden totaal niet handig met 3 katten }:| .
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:56:14 #248
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95081638
ohh het meisje is echt leuk Lyssa! :D:D ja brede beentjes is misschien wel handig om te kunnen staan (of heb ik maar half gelezen?)

En die konijnen worden ook tof ^^ en heb je er al een doel voor??? hoe groot zijn ze ongeveer??

Welkom DJRandal! Ben benieuwd naar je eerste haaksel :)

En whoop...ik moet de trein van 2 over 7 hebben, dus om kwart voor 6 uhh kwart voor 7 natuurlijk de deur uit ;) en ik ontbijt achter m'n computer, anders moet ik 's avonds helemaaaaal veel bij lezen hahaha ;) verslaafd enzo. (snap je het bijna flauwvallen door waarschijnlijk oververmoeidheid? ;))

Bluh ik moet naar de supermarkt, weer tijd weg van mn haaktijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door EsseEi op 05-04-2011 19:21:51 ]
pi_95082132
Ik ga binnenkort 38 u/pw werjen en vraag me af of ik dan nog wel tijd heb voor dit soort dingen, maar jullie zijn wel efficiënt met tijd zeg!
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:22:45 #250
52016 Lyssa
music <3
pi_95083017
Ik ben bezig met WIPjes afmaken. Ook deze grote Bubble Leg!

Ter vergelijking twee haaknaalden ernaast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')