Eerlijkheid is goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef Daste het volgende:
Maar het haar is dan ook ontzettend goed gelukt!Poppetje is leuk! Maar als ik eerlijk ben, vind ik je juf en zuster leuker. Ik denk dat de ik de verhoudingen daar beter vind.
Wat een leuke konijnen, ik vind zelf die blauwe met oren er meteen aan wat mooier, het figuur loopt dan wat vloeiender over zeg maar. Heb je dit zelf bedacht? En wat voor poten komen eraan of is het zo klaar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef bietel het volgende:
Wat een leuke dingen allemaal weer! Sommige dingen zien er ook echt ingewikkeld uit!
Ik ben op het moment bezig met konijntjes:
[ afbeelding ]
Ben nog bezig om ze wat aan te passen. Heb net een oranje gemaakt met een wat groter hoofd en de overgang van nek naar lijfje wat vloeiender, maar ik vind toch het blauwe hoofd het leukst. De groene heeft 2 aangenaaide oren,(:P) de blauwe is uit een stuk.
Oh en ik twijfel nog of ik ze een gezichtje zal geven of niet.
De tip om wol uit het midden van het bolletje te pakken was een goeie trouwens! (aantal topics terug) Het is soms een beetje gewurm, maar het bolletje blijft netjes liggen!
Thanks voor de tip!
Dank jequote:[quote]Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Wat een leuke konijnen, ik vind zelf die blauwe met oren er meteen aan wat mooier, het figuur loopt dan wat vloeiender over zeg maar. Heb je dit zelf bedacht? En wat voor poten komen eraan of is het zo klaar?
Ik ben er zelf nogal fan van om alleen ogen op beestjes te plaatsen, ik ben ook niet zo goed in neuzen en mondjes borduren enzo. Als het dan niet wordt wat ik voor ogen had vind ik het niet mooi. Alleen ogen vind ik dan mooier en ook iets aandoenlijks hebben.
Ik vind deze vorm in ieder geval wel erg mooi.
Thanks, die in de openingspost heb ik gezien, moet wel lukken denk ik. In mijn omgeving heb ik niemand die het kan eigenlijk, dus lekker zelf vogelen. Nog wel even materialen scoren, want die heb ik dus niet meer...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik vind die blauwe ook mooier, vooral bij de oren. Wel leuk zeg.
Welkom DjRandall! Je kan op youtube kijken voor haakfilmpjes, dacht dat er ook iets in de openingspost stond, maar dat weet ik niet zeker.
En eigenlijk is iemand in je omgeving die het kan wel handig, dus weet niet of je dat hebt.
Pff en mn patroon verwacht dat ik tot 17 kan tellen...Dit wordt vast geen foutloos object.
Oh jawel trui maar ik heb nog niet eens het eerste knotje opgemaakt. Ik maak en show wel pics als ik wat verder ben. Maar na 1 dag breien is het nu rustdag want mijn handen deden zeer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef trui het volgende:
caroline, heb je je fototoestel al uit de verhuisdozen gehaald?oftewel: show us some pics!!!
Ik heb 1 mand, maar die is alleen maar irritant hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef trui het volgende:
die tassen worden inderdaad onhandig zwaar. voor een mand of kleed vind ik het wel erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |