Mooi!quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef trui het volgende:
geen kabelkussen hier, maar wel een (voorkant van) een kussenhoesje af:
[ afbeelding ]
door de flits zijn de kleuren niet helemaal levensecht, maar allez.
Zeker mooi! I like!quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef trui het volgende:
geen kabelkussen hier, maar wel een (voorkant van) een kussenhoesje af:
[ afbeelding ]
door de flits zijn de kleuren niet helemaal levensecht, maar allez.
drops paris is heel mooi katoen, maar het splijt erg snel. Ik gebruikte het in Zweden veel ( het was het enige beetje goedkope katoen met leuke kleurtjes).quote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef Herfstblad het volgende:
Mooi kussen, trui!
Ik wacht op het vierkantje van mijn moeder en dan gaan de vierkantjes voor knit a square wegIk zal morgen de foto's even hier neerzetten, nu eerst slapen.
En ik heb besloten om een kleine deken te maken van Drops Paris of Catania, daar ben ik nog niet uit.
klopt, daar kan ik hem ook zien inderdaad, maar ik vind uit een boek of van papier ook duidelijker dan van een beeldscherm...quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef trui het volgende:
het schijnt ook op picasa te staan.maar ik vind 't wel veel prettiger om 't uit het boek te lezen, 't komt vaak nogal precies.
tsja, half 9 college en helaas 3 kwartier reizen + bustijden die niet lekker zijn + altíjd file op het traject betekenen dat ik om 10 over 7 de bus moet nemen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Van haaksels afwerken wordt ik altijd mega gestresst zou ik dus echt niet doen
Wat zijn sommige van jullie vroeg zeg! Ik ben al vroeg en dat is alleen maar omdat ik 9 uur bij de fysio moet zijn en mn bed nog niet uit kan komen
Trui mooie kussen! Dacht eerst dat het normale vierkantjes waren maar toen je zei dat je 16 draadjes had dacht ik huh. Maar dr zit zwart tussen. Wel leuk.
Hier vandaag niet veel haken denk ik fysio, opruimen (bah), en leren, wat leuk allemaal. Vanavond wel even een octopusje afmaken, alleen ik moet een paar rondes 6 vaste en dan 6 halve vaste, en als ik dan weet bij die halve vaste ben krijg ik mn naald er zo moeilijk in, is dat normaal? En moet ik ze gewoon superlos doen ofzo?
het is donkerbruin. maar dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Trui mooie kussen! Dacht eerst dat het normale vierkantjes waren maar toen je zei dat je 16 draadjes had dacht ik huh. Maar dr zit zwart tussen. Wel leuk.
het is inderdaad erg lastig om in halve vasten te haken. een beetje los maken is inderdaad een optie. ook weer niet te, anders gaat het hele effect van de versmalling verloren. (ik neem aan dat je daar een soort knik krijgt?) ik had ook zoiets bij de dolfijn die ik ooit maakte, om de overgang van neus naar rest van 't gezicht te maken was er ook zo'n rijtje halve vasten ingelast.quote:Vanavond wel even een octopusje afmaken, alleen ik moet een paar rondes 6 vaste en dan 6 halve vaste, en als ik dan weet bij die halve vaste ben krijg ik mn naald er zo moeilijk in, is dat normaal? En moet ik ze gewoon superlos doen ofzo?
Bij mij splijt alles heel snelquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:48 schreef kirsten. het volgende:
[..]
drops paris is heel mooi katoen, maar het splijt erg snel. Ik gebruikte het in Zweden veel ( het was het enige beetje goedkope katoen met leuke kleurtjes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |