Twente arrogant?quote:Op donderdag 31 maart 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hoop dat PSV wint. Hup PSV. Arrogante Twente mag geen kampioen worden en ajaks al HELEMAAL niet.
Dat waren we vorige keer ook en toen verloren wequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat PSV het heel lastig krijgt, maar uiteindelijk toch beter is
Idd. Als we een goede spits hadden gehad waren we al lang uitgelopen op Twente. Zij maken vaak de kansen wel af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef Geo3kant het volgende:
1-2 , PSV wint. (hoop ik).
PSV was beter thius en in de beker tegen Twente.. maar het draait om scoren.
Ze zullen wel moeten... en hopen dat ze een keer kansen afmaken want ook al hebben we veel doelpunten dit seizoen is getekend door het niet afmaken van kansen.
Ik vind dat altijd beetje makkelijk om spelers af te gaan strepen, aanvallers/verdedigers. Spelen meer factoren mee. Maar ik hoop idd ook dat hij gelijk heeftquote:
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe ze het gaan doen weet ik niet, maar PSV gaat winnen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Even quotenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Hutchinson > Janssen iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141833
Idd, in fysiek veel meters maken wel ja.quote:
Ja.quote:
Dat is zonder meer onzin. Prima als team, maar individueel gemiddeld minder dan PSV.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Twente gaat dit wel winnen, simpelweg omdat ze kwalitatief gewoon een sterkere selectie hebben dan PSV.
Ik merk dat je fan bent, want Ruiz is dit seizoen niet zo belangrijk voor Twente als vorig jaar en Toivonen kan prima vervangen worden door bakkal, terwijl Twente Douglas enorm zal missen.quote:Ruiz is weer beschikbaar, Bajrami doet het de laatste tijd goed, PSV mist Toivonen meer dan dat Twente Douglas mist.
De Jong is ook geen scorende spits...quote:En als De Jong speelt heeft het een veel en veel betere spits dan dat PSV op kan stellen.
Berg is echt treurig in het kwadraat.
Winst is ook al even geleden natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heeft al lang niet verloren in competitieverband in Enschede
In 8 wedstrijden.quote:
Ik snap echt niet waar dat weg komt... misschien een paar schreeuwsupporters die arrogant over komen, maar die heb je bij elke club. De meeste die ik vraag zijn erg nuchter in de kansen van Twente.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nog liever ajax als kampioen!
Ja maar dat was slecht geschaak. Expres spelen op gelijkspel terwijl daar Ajax juist had kunnen inlopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als het maar niet zo'n saaie 'schaak' wedstrijd wordt als PSV - Ajax.. maar de kans is erg groot.
Was dat niet die wedstrijd met die enorme vliegende tackle op Ruiz?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Plasterk het volgende:
Vorige PSV-Twente heeft hij prima gefloten overigens.
Vukovic volgens mij ja, stond 2min in het veld ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd met die enorme vliegende tackle op Ruiz?![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd met die enorme vliegende tackle op Ruiz?![]()
Kan goed ja, die randebiel maakt me toch overtredingen en foutenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vukovic volgens mij ja, stond 2min in het veld ofzo
Ik vind dat je er eigenlijk niet om kan lachen.. 2minuten in het veld.. enigste reserve linksback, en doe je dit ..quote:
Alsof trainers nog niet genoeg overbodige vragen stellen en opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind dat je er eigenlijk niet om kan lachen.. 2minuten in het veld.. enigste reserve linksback, en doe je dit ..zo'n jongen zou ik dus als trainer keer bij ze oren vatten en vragen ben jij wel helemaal 100?
Toch vind ik het vreemd dat Blom de heen- en terugwedstrijd krijgt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Plasterk het volgende:
Vorige PSV-Twente heeft hij prima gefloten overigens.
Ja gewoon, net zoals de 0-1 in Eindhoven en de winst in de beker. Wanneer heeft PSV voor het laatst van Twente gewonnen?quote:
Jezus, wat een idioot zeg. Verdere verwacht ik ook een saaie wedstrijd, maar hopelijk heb ik ongelijk.quote:
Dus als PSV 2x beter is en Twente wint met 0-1 en de andere wedstrijd met pingels is het gewoon? mkay...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja gewoon, net zoals de 0-1 in Eindhoven en de winst in de beker. Wanneer heeft PSV voor het laatst van Twente gewonnen?
Waarom zou het gewoon zijn als PSV wint dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als PSV 2x beter is en Twente wint met 0-1 en de andere wedstrijd met pingels is het gewoon? mkay...
Met zijn 7 ton aan salarisquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
[..]
Kan goed ja, die randebiel maakt me toch overtredingen en fouten
Gelijkspel is winst voor PSV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Gaat een meer wisselvallige wedstrijd worden vanwege de belangen. Ik denk dat er meer druk op Twente staat, PSV kan dat hopelijk uitbuiten.
Huh? Waar zei ik dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou het gewoon zijn als PSV wint dan?
Dat zou heel mooi zijn, maar mij ook ernstig verbazen...quote:
Ik ga even het weer voorspellen: het gaat regenen, of het blijft droog. Zeg niet dat ik het niet voorspeld heb...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En als het geen 1-0, 1-1 of 2-1 wordt, dan 0-0, 2-2 of 3-2. Zeg niet dat ik het niet voorspeld heb mensen...
Je hebt buiten de streakers gerekend. De Nordic-Walking-club houdt een heel gek uitje vanavond...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik voorspel dat er enkel mannen op het veld staan vanavond.
Erwin, ben jij het écht?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ga even het weer voorspellen: het gaat regenen, of het blijft droog. Zeg niet dat ik het niet voorspeld heb...
Doet Ruiz toch niet mee dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik voorspel dat er enkel mannen op het veld staan vanavond.
Obvious Rutten is.. obviousquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ben benieuwd of Berg weer de kans krijgt. Als dat zo is dan wint Twente.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente heeft dit seizoen nog niet één écht goede dag gehad. PSV wel, tegen Feyenoord, dus die koek is op. 6-0 dus. Mark my words.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef SnuggleBear het volgende:
Hoop dat PSV wint, kan Ajax de strijd om de 2e plek spannend houden
PSV'ers hoor je toch zelden buiten Eindhoven, dus zoveel effect zal dat wel niet hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Buitendam het volgende:
Op basis van het aantal meegereise PSVsupporters, ten aanzien van het ietwat lafjes aantal Twentesuporters in Eindhoven destijds ga ik voor een 0-8 overwinning. Goed mogelijk.
Nou. Morgen tegen Heracles met een compleet andere achterhoede.. Jippie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef SnuggleBear het volgende:
Paar uurtjes nog.
Hoop dat PSV wint, kan Ajax de strijd om de 2e plek spannend houden
Je denkt zeker ook dat Berg gaat scoren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Buitendam het volgende:
Op basis van het aantal meegereisde PSVsupporters, ten aanzien van het ietwat lafjes aantal Twentesupporters in Eindhoven destijds ga ik voor een 0-8 overwinning. Goed mogelijk.
"Wel niet hebben." Wel hebben of niet hebben? Wel niet hebben is niks, pik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
PSV'ers hoor je toch zelden buiten Eindhoven, dus zoveel effect zal dat wel niet hebben.
Twee maal met de hak. Ajacieden moeten trouwens stil zijn en hun wonden likken, dus opkrassen gij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je denkt zeker ook dat Berg gaat scoren?
Zeg dan gewoon dat je een boerenlul uit Eindhoven bent die de neiging heeft de padvinders van PSV te overschatten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Wel niet hebben." Wel hebben of niet hebben? Wel niet hebben is niks, pik.
IK denk ook dat Berg niet gaat scoren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee maal met de hak. Ajacieden moeten trouwens stil zijn en hun wonden likken, dus opkrassen gij.
Uit Eindhoven is waar, boerenlul is meninggebonden, overschatten is ook meninggebonden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:35 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een boerenlul uit Eindhoven bent die de neiging heeft de padvinders van PSV te overschatten.
Ach, het wordt gewoon super spannend. We zullen zien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
IK denk ook dat Berg niet gaat scoren.
Dat mag ik toch vinden?
Tevens lopen er genoeg andere killers rond bij PSV die het karweitje wel kunnen klaren Buitendam.
Ach, als je uit de Schilderswijk komt, ben je een pauper. Als je uit Eindhoven komt at best een boer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uit Eindhoven is waar, boerenlul is meninggebonden, overschatten is ook meninggebonden.
Hoe dan ook wordt het een lange weg terug als we verliezen
Meid, laat het op je linkerbilflap tattoeëren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:41 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Ach, als je uit de Schilderswijk komt, ben je een pauper. Als je uit Eindhoven komt at best een boer.
Leer tatoeëren spellen, boerenlul.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meid, laat het op je linkerbilflap tattoeëren.
In de rust of na de wedstrijd misschien.quote:
verder alles goed?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef RijstNatie het volgende:
Ook jaap stam mag doodvallen met zn kut neus
FC Twente #85: Met Preud'homme naar de Treblequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Elusive het volgende:
kan iemand mij een sopcast linkje pm'en ?
in return, HEEL VEEL LIEFDE![]()
Hij meende het dan ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Uit die boerenmuilen klinkt het voor geen meter man.
quote:
Ergens een mening over hebben zonder het geprobeerd te hebben..quote:
Hier heb jij wel gelijk in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ergens een mening over hebben zonder het geprobeerd te hebben..Had je het namelijk wel geprobeerd, dan had je wel anders gepiept.
Respectquote:
Ben je dik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik lig op bed en heb mijn computer aangesloten op Mijn 37' inch TV
Ah ik loop weer 30 seconde achter merk ik.. Ben weg hier, later!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah ik loop weer 30 seconde achter merk ik.. Ben weg hier, later!
Als je nou een vrouw was geweest was ik er misschien bij komen liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik lig op bed en heb mijn computer aangesloten op Mijn 37' inch TV
Fijn om te wetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je nou een vrouw was geweest was ik er misschien bij komen liggen.
Kuttijdquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:58 schreef Stuurver het volgende:
Het is hier erg stil voor zo'n landstitel wedstrijd
gebeurt anders nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een redding
Wat een lul die gast. Gewoon rode kaart en penalty had ie moeten geven. Zoveelste wedstrijd verneukt door de scheids
Buiten? Het is nog licht ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man dit is juist chill, kijk naar buiten
Je hebt nog nooit een leuke gelijkspel wedstrijd gezien? (Champions League finale, 2005?)quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het kutte aan zo'n wedstrijd is dat ik gelijkspel wil, dus dat maakt het nogal saai
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Voor de verandering weer is in het voordeel van PSV.
Nee want hij zag het niet, en de speler gaf zelf ook niet aan dat hij hands gemaakt had dus verder voetballen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
Binnen een kwartier al één cruciale fout.
Jawel, maar dan zit je steeds te hopen dat er niet word gescoord. En dan is het kut als er wel wordt gescoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een leuke gelijkspel wedstrijd gezien? (Champions League finale, 2005?)
Nee dat zal ie toegevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want hij zag het niet, en de speler gaf zelf ook niet aan dat hij hands gemaakt had dus verder voetballen.
Ok laten we dat doen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
Laat Twente deze winnen, en dan wint Ajax van Twente in de laatste wedstrijd en PSV wint die laatste speelronde óók... interessant competitieslot, want qua voetbal viel het behoorlijk tegen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
Laat Twente deze winnen, en dan wint Ajax van Twente in de laatste wedstrijd en PSV wint die laatste speelronde óók... interessant competitieslot, want qua voetbal viel het behoorlijk tegen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want hij zag het niet, en de speler gaf zelf ook niet aan dat hij hands gemaakt had dus verder voetballen.
Ha je da gezjien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
Als Twente niet wint, zal hier in het oosten nog wekenlang over de handsbal gepraat worden.
En terecht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
Als Twente niet wint, zal hier in het oosten nog wekenlang over de handsbal gepraat worden.
Jij komt vast niet uit Twentequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ha je da gezjien?
Ja man, da was toch hents of nie dan
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ha je da gezjien?
Ja man, da was toch hents of nie dan
dat dus.. die had ik er ook niet ingekregen hoor.. er zijn zat kansen geweest dit seizoen die ik er wel in had gejast!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze had er zeker in gemoeten? Er staat een keeper...
PSV zet Twente op 4 punten achterstand in eigen huis, hoe mooi zou dat zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:06 schreef Plasterk het volgende:
Twente wordt in de Arena kampioen. Hoe mooi zou dat zijn
Wat gemiste kansen betreft verdiend Berg sowieso FIFA's Ballon D'or.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef Stuurver het volgende:
De teller staat al op 1 voor geminste kansen bij Berg
vlak de knakworsten niet uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef Ausputzert het volgende:
19:09 kipsaté-tijd!
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:09 schreef truedestiny het volgende:
psv had al rood moeten hebben, penalty.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind het een typische gelijkspel wedstrijd.
Behalve de gemiste rode kaart + penalty natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook nog 51% balbezit... wat bedoel je met beter?
Ja, maar ik hoop echt niet op een 0-0quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als de tactiek van Fredje goed uitpakt wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV is dan ook een nichtenteam.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Vragen voor een kaart is echt voor nichten.. bah bah
Brama vroeg voor een kaart...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSV is dan ook een nichtenteam.
vroeger was er nog zo een tijd dat je jezelf aangaf als je hands had gemaakt. maar nu niet meer hoor.quote:
De Jong was ineens ook sneller dan de gebruikelijke 8 km per uur toen hij naar de scheidsrechter rende.quote:
Als je dat in zo'n wedstrijd doen, ben je geen professional. Je gaat je team toch niet in de steek laten? Moet de scheids maar beter uit z'n doppen kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
vroeger was er nog zo een tijd dat jejezelf aangaf als je hands had gemaakt. maar nu niet meer hoor.
Ik weet het, maar ik vond de hypocrisie nogal grappig. Aangezien PSV de naaier van de eeuw heeft, alhoewel hij nu dan geblesseerd is.quote:
Kreeg die 'm?? (Als ik scheidsrechter zou zijn zouden ze die meteen krijgen, dan leren ze dat wel af)quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat in zo'n wedstrijd doen, ben je geen professional. Je gaat je team toch niet in de steek laten? Moet de scheids maar beter uit z'n doppen kijken.
Die zit in Liverpool...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vond de hypocrisie nogal grappig. Aangezien PSV de naaier van de eeuw heeft, alhoewel hij nu dan geblesseerd is.
tuurlijk doe je dat niet maar sportiviteit is ver te zoeken tegenwoordig. dat bedoel ik er meer mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat in zo'n wedstrijd doen, ben je geen professional. Je gaat je team toch niet in de steek laten? Moet de scheids maar beter uit z'n doppen kijken.
Ja jammer is datquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef truedestiny het volgende:
[..]
tuurlijk doe je dat niet maar sportiviteit is ver te zoeken tegenwoordig. dat bedoel ik er meer mee.
Allemaal PSV dekbedovertrek hé...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die scheidsrechters zijn wel duidelijk voor PSV ja. Maargoed, wat doe je eraan
Nu weer, volgens mij loop jij achter...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jouw stream loopt 15 minuten achter?
Jaaaaaaaaaa, 1-0!!!! (de mijne loopt voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Radio1 gozer, jij bent diegene die achterlooptquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Oh teringquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu weer, volgens mij loop jij achter...
Valse tussenstand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, 1-0!!!! (de mijne loopt voor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |