Ik snap echt niet waar dat weg komt... misschien een paar schreeuwsupporters die arrogant over komen, maar die heb je bij elke club. De meeste die ik vraag zijn erg nuchter in de kansen van Twente.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nog liever ajax als kampioen!
Ja maar dat was slecht geschaak. Expres spelen op gelijkspel terwijl daar Ajax juist had kunnen inlopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als het maar niet zo'n saaie 'schaak' wedstrijd wordt als PSV - Ajax.. maar de kans is erg groot.
Was dat niet die wedstrijd met die enorme vliegende tackle op Ruiz?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Plasterk het volgende:
Vorige PSV-Twente heeft hij prima gefloten overigens.
Vukovic volgens mij ja, stond 2min in het veld ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd met die enorme vliegende tackle op Ruiz?![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd met die enorme vliegende tackle op Ruiz?![]()
Kan goed ja, die randebiel maakt me toch overtredingen en foutenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vukovic volgens mij ja, stond 2min in het veld ofzo
Ik vind dat je er eigenlijk niet om kan lachen.. 2minuten in het veld.. enigste reserve linksback, en doe je dit ..quote:
Alsof trainers nog niet genoeg overbodige vragen stellen en opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind dat je er eigenlijk niet om kan lachen.. 2minuten in het veld.. enigste reserve linksback, en doe je dit ..zo'n jongen zou ik dus als trainer keer bij ze oren vatten en vragen ben jij wel helemaal 100?
Toch vind ik het vreemd dat Blom de heen- en terugwedstrijd krijgt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Plasterk het volgende:
Vorige PSV-Twente heeft hij prima gefloten overigens.
Ja gewoon, net zoals de 0-1 in Eindhoven en de winst in de beker. Wanneer heeft PSV voor het laatst van Twente gewonnen?quote:
Jezus, wat een idioot zeg. Verdere verwacht ik ook een saaie wedstrijd, maar hopelijk heb ik ongelijk.quote:
Dus als PSV 2x beter is en Twente wint met 0-1 en de andere wedstrijd met pingels is het gewoon? mkay...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja gewoon, net zoals de 0-1 in Eindhoven en de winst in de beker. Wanneer heeft PSV voor het laatst van Twente gewonnen?
Waarom zou het gewoon zijn als PSV wint dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als PSV 2x beter is en Twente wint met 0-1 en de andere wedstrijd met pingels is het gewoon? mkay...
Met zijn 7 ton aan salarisquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
[..]
Kan goed ja, die randebiel maakt me toch overtredingen en fouten
Gelijkspel is winst voor PSV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Gaat een meer wisselvallige wedstrijd worden vanwege de belangen. Ik denk dat er meer druk op Twente staat, PSV kan dat hopelijk uitbuiten.
Huh? Waar zei ik dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou het gewoon zijn als PSV wint dan?
Dat zou heel mooi zijn, maar mij ook ernstig verbazen...quote:
Ik ga even het weer voorspellen: het gaat regenen, of het blijft droog. Zeg niet dat ik het niet voorspeld heb...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En als het geen 1-0, 1-1 of 2-1 wordt, dan 0-0, 2-2 of 3-2. Zeg niet dat ik het niet voorspeld heb mensen...
Je hebt buiten de streakers gerekend. De Nordic-Walking-club houdt een heel gek uitje vanavond...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik voorspel dat er enkel mannen op het veld staan vanavond.
Erwin, ben jij het écht?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ga even het weer voorspellen: het gaat regenen, of het blijft droog. Zeg niet dat ik het niet voorspeld heb...
Doet Ruiz toch niet mee dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik voorspel dat er enkel mannen op het veld staan vanavond.
Obvious Rutten is.. obviousquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ben benieuwd of Berg weer de kans krijgt. Als dat zo is dan wint Twente.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente heeft dit seizoen nog niet één écht goede dag gehad. PSV wel, tegen Feyenoord, dus die koek is op. 6-0 dus. Mark my words.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef SnuggleBear het volgende:
Hoop dat PSV wint, kan Ajax de strijd om de 2e plek spannend houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |