Twente arrogant?quote:Op donderdag 31 maart 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hoop dat PSV wint. Hup PSV. Arrogante Twente mag geen kampioen worden en ajaks al HELEMAAL niet.
Dat waren we vorige keer ook en toen verloren wequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat PSV het heel lastig krijgt, maar uiteindelijk toch beter is
Idd. Als we een goede spits hadden gehad waren we al lang uitgelopen op Twente. Zij maken vaak de kansen wel af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef Geo3kant het volgende:
1-2 , PSV wint. (hoop ik).
PSV was beter thius en in de beker tegen Twente.. maar het draait om scoren.
Ze zullen wel moeten... en hopen dat ze een keer kansen afmaken want ook al hebben we veel doelpunten dit seizoen is getekend door het niet afmaken van kansen.
Ik vind dat altijd beetje makkelijk om spelers af te gaan strepen, aanvallers/verdedigers. Spelen meer factoren mee. Maar ik hoop idd ook dat hij gelijk heeftquote:
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe ze het gaan doen weet ik niet, maar PSV gaat winnen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Even quotenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Hutchinson > Janssen iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141833
Idd, in fysiek veel meters maken wel ja.quote:
Ja.quote:
Dat is zonder meer onzin. Prima als team, maar individueel gemiddeld minder dan PSV.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Twente gaat dit wel winnen, simpelweg omdat ze kwalitatief gewoon een sterkere selectie hebben dan PSV.
Ik merk dat je fan bent, want Ruiz is dit seizoen niet zo belangrijk voor Twente als vorig jaar en Toivonen kan prima vervangen worden door bakkal, terwijl Twente Douglas enorm zal missen.quote:Ruiz is weer beschikbaar, Bajrami doet het de laatste tijd goed, PSV mist Toivonen meer dan dat Twente Douglas mist.
De Jong is ook geen scorende spits...quote:En als De Jong speelt heeft het een veel en veel betere spits dan dat PSV op kan stellen.
Berg is echt treurig in het kwadraat.
Winst is ook al even geleden natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heeft al lang niet verloren in competitieverband in Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |