Zo, die zit er diep in!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Marcoss het volgende:
Haha, Jaap de Groot gaat nooit iets negatiefs zeggen over Cruijff natuurlijk..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een saai gelul. Ik kijk graag voetbal, maar dit kan me echt niet boeien.
Vanaf morgen een maand gratis Sport1 met die gedachte sla ik me door dit gesprek heen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een saai gelul. Ik kijk graag voetbal, maar dit kan me echt niet boeien.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf morgen een maand gratis Sport1 met die gedachte sla ik me door dit gesprek heen!
Nou!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Zegt wel veel over het niveau van de Nederlandse muziekscene dat hij alle prijzen heeft gewonnen.
quote:
Ach, een gay feestje mag ook wel eens, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaan we het over dat fucking Eurovison songfestival hebben?
Fap*fap*fap! Nou ja, 30 jaar geleden dan.quote:
Ze is vast nog steeds heet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Fap*fap*fap! Nou ja, 30 jaar geleden dan.
Klopt, Daarom mocht Johan Derksen ook niet meedoenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, een gay feestje mag ook wel eens, toch?
Dit nummer doet mij altijd zo denken aan mijn oude dikke buurman op z'n Goldwing. Elke avond als hij thuiskwam dit schallend uit z'n speakersquote:
Dat zei ze niet, dat was iemand anders. Ze corrigeerde hem juist dat het 30(?) procent was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef pberends het volgende:
Die Greenpeace-biatch zat sowieso te liegen, zij zei dat Japan voor 70% elektriciteit krijgt van kerncentrales...
http://en.wikipedia.org/w(...)ectricity_generation
[ afbeelding ]
[..]
Niet dus.
Of je leest even terug en ziet dat dat al 20x gezegd is en door user beaamd is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:24 schreef Dunckie het volgende:
Dat zei ze niet, dat was iemand anders. Ze corrigeerde hem juist dat het 30(?) procent was.
Of je maakt je even niet zo druk, kijkt op de klok, en snapt dat het ook voor mij al laat is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leest even terug en ziet dat dat al 20x gezegd is en door user beaamd is?
Trouwens, het gebeurt juist omdat ik niet ver genoeg doorlees, niet omdat ik niet even teruglees.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leest even terug en ziet dat dat al 20x gezegd is en door user beaamd is?
Tsja,,kind.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef Dunckie het volgende:
Trouwens, het gebeurt juist omdat ik niet ver genoeg doorlees, niet omdat ik niet even teruglees.
Opa zeiksnor, worden jullie oudjes niet op tijd in bed gestopt door de verpleegster?quote:
Ja ik ga dan ook kijken weleens in jan 2012 pas..Maar Willeke is een goeie actrice..ik heb ergens gelezen dat Eric Schneider Prins Bernhard gaat spelen en good old actrice Ellen Vogel Prinses Juliana.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:18 schreef Cynix ® het volgende:
Toch geeft het wel een mooi tijdsbeeld. Ik ga weer kijken!
Ik hoop alleen dat het geen 'lopende band' werk wordt en ze wel zorgvuldig te werk gaan en vooral de goeie acteurs en actrices gevonden hebben. Willeke kan er wel mee door.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Opa zeiksnor, worden jullie oudjes niet op tijd in bed gestopt door de verpleegster?
Lachen he? Die hoogstaande humor op kleuterniveau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |