Eens en Aafke mag ook nog wel even blijfen.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens en Aafke mag ook nog wel even blijfen.
Joanna opzouten
Denk voor dat ze genomineerd zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Barb_ het volgende:
Sorry, ik kan het nergens vinden..maar is dit nou een missie? Dat ze Sharon en Aafke moeten opmaken enzo?
ja en daarna mogen ze voor een geheim drukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Barb_ het volgende:
Sorry, ik kan het nergens vinden..maar is dit nou een missie? Dat ze Sharon en Aafke moeten opmaken enzo?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ze zijn er ook echt ernstig mee bezig.
quote:
Heb liever dat Laura vertrekt, passieve houding en al keer genomineerd geloof ik. Ligt trouwens ook alleen maar in bed te ronken en domme grapjes te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens en Aafke mag ook nog wel even blijfen.
Joanna opzouten
Jaa dat lijkt me ook, maar is het ook echt opgedragen door de stem? Of gewoon zelf bedacht? Vind het wel schattig hoe Karim en Gerard het super serieus nemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk voor dat ze genomineerd zijn.
als die kudtdeur maar open gaat dan hequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja en daarna mogen ze voor een geheim drukken.
Van de stem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook, maar is het ook echt opgedragen door de stem? Of gewoon zelf bedacht? Vind het wel schattig hoe Karim en Gerard het super serieus nemen
hahahahhaaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
zie geer dat haar in elkaar knopendoet een zeemansknoop ofzo lol
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
als die kudtdeur maar open gaat dan he
Ja beetje sneu voor d'r.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Ireth het volgende:
Aafke denkt ook "Waarom in hemelsnaam zat ik opgescheept met Alex en Flip....."
Ja prachtig gezichtquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
zie geer dat haar in elkaar knopendoet een zeemansknoop ofzo lol
Gerard zei eerder dat hij eigenlijk een Grace Kelly rol wilde maken en de pony van Sharon moest naar achter of schuin. een rechte pony vindt gerard maar niks .quote:
ja lief hequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Die opperste concentratie bij gerard en karim. Prachtig!
Zo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Is er een lief blauwtje die even de TT aan kan passen? Grijs misschien?
tekst hier:
[ afbeelding ]
Alex ook weg, ja!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja lief heHet is ook gezellig in het huis alleen Flip nog weg en het is een feest.
ah zo is hij ook goed ja.. u bent de goeiste he!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo?
Of met dat hele Look at me gebeuren er bij?
jawel, maar geen tijd meer he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Maar hadden ze Shar d'r haar niet eerst even moeten drogen?
Het moet over 5 min klaar zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Tijd is opquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
heeft ze geblowdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Mita het volgende:
Mo keek net in de spiegel, en begint ineens te zingen en praten
hahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef Lauzer het volgende:
Karim met lipgloss: "Eh, gewoon maar op je lippen doen dan"
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
al vinden Gerard en Karim dit eigenlijk helemaal niet leuk ze doen zo leuk mee zo serieus echt is genieten van die 3 hoor zo op stream
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Stability het volgende:
eindelijk een leuk stream uurtjeheerlijk gerard ,karim en sharon
![]()
Dat hebben alle vrouwen.... daarom gaan vrouwen graag naar de kapper.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Day het volgende:
Sharon geniet ook van de aandacht. Was bij servio ook altijd zo.
Inderdaad. Aafke's thoughts exactly.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Sharon geniet echt.
Je kon ook mindere mannen treffen om aan je te frunniken
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Stability het volgende:
![]()
wat het verstoppen van Jo al niet kan veroorzaken ha?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Stability het volgende:
![]()
We noemen geen namen ...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Sharon geniet echt.
ho ho,quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat hebben alle vrouwen.... daarom gaan vrouwen graag naar de kapper.
moehahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
Monique mist ook nog wat qua aankleding... een grote fikkende brandstapel.. enge nare vervelende egoistische inhalige tyfusheks!
[ afbeelding ]
Echt he. What the actual fuck.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
God, ik kan niet wennen aan die semihippe nerd brillen. Philip ziet er belachelijk uit.
je loopt steeds te spammen en dan moeten de mods het allemaal verwijderen dus doe het maar ff nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
nou he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat het verstoppen van Jo al niet kan veroorzaken ha?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
aafke lijkt nu op saartje van zwiebertje met dat haar![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Sharon geniet echt.
Dit dus! Vooral een hekel aan kappers die je een kapsel aan proberen te smeren...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ho ho,![]()
ik hoor daar niet bij ! ik haat het als ze aan mn hoofd zitten te klooien, en ja ik ga wel om de 3 maanden netjes naar de kapper toe
neem Jo ook meteen mee???quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
Monique mist ook nog wat qua aankleding... een grote fikkende brandstapel.. enge nare vervelende egoistische inhalige tyfusheks!
[ afbeelding ]
Dan kan jij het beter ook niet quotenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je loopt steeds te spammen en dan moeten de mods het allemaal verwijderen dus doe het maar ff niet
Vrouwen moeten gewoon goed behandeld worden.. Dit kan vaak helpen bij ze ( klik, nee geen idiotlink!)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja dat ook ! maak zelf wel uit hoeveel er af mag..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit dus! Vooral een hekel aan kappers die je een kapsel aan proberen te smeren...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat het verstoppen van Jo al niet kan veroorzaken ha?
naast aafke ziet het er toch best geslaagd uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha Karim en Gerard staan trots naast Sharon te kijken terwijl het er niet echt uitziet
Ik weet niet waarom maar je doet me een beetje aan Joanna denken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat is waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan jij het beter ook niet quoten![]()
die ligt MAIK boven te *********quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef SwitcheR het volgende:
Ik schakel net in: waar is Joanne gebleven?
op zolderquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef SwitcheR het volgende:
Die is opgegeten door haar eigen ego!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef SwitcheR het volgende:
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef Lauzer het volgende:
Ik vind Sharon, Gerard en Karim zulke bescheiden mensen. En dat siert ze. Mooi.
Een stream van Jo en Maik op het scherm, NUUUUUquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat kijkt karimjo veel naar lau
Waarom heeft ie de bril van zijn vader bij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Jo had zo tegen flip gezegd dat hij die fakking bril af moest zetten.
Lijkt meer op Alison Moyetquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Sharon krijgt de Adele look...
[ afbeelding ]
huh haar tieten zitten een beetje te hoog nu !quote:
aaaaaaaaah! Weak in the presence of beauty!quote:
of 'r hoofd te laagquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
huh haar tieten zitten een beetje te hoog nu !
Is dat zo? Hahahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
goh kan er nog niet bij dat faalex 'daten in het donker 'gedaan heeft pff wat een loser
Inderdaad, en vooral geen plukjes, pony of te veel laagjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat ook ! maak zelf wel uit hoeveel er af mag..
Hij is wel vroegtijdig vertrokken zat niks van zijn smaak bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
goh kan er nog niet bij dat faalex 'daten in het donker 'gedaan heeft pff wat een loser
denk dat het eerder andersom isquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Gamey het volgende:
[..]
Hij is wel vroegtijdig vertrokken zat niks van zijn smaak bij
dat ken ook maar hij is opgestaptquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
denk dat het eerder andersom is
Ik wil dat! Op stream! en Youtube! En Dumpert!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik ben normaal gesproken echt een... *hoest* alsmede *kuch...vredelievend mens, maar die Mo had ik allang op dr onuitstaanbare arrogante sjagrijnige grafsmoel gerost.
Ze wil op Jo lijken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef danilel het volgende:
Regie vergiste zich, dacht dat het Jo was......
[ afbeelding ]
Daarom past het juist toch bij hem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
Amen to that!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik ben normaal gesproken echt een... *hoest* alsmede *kuch...vredelievend mens, maar die Mo had ik allang op dr onuitstaanbare arrogante sjagrijnige grafsmoel gerost.
Ja zijn topgasten ik denk ook echt dat die elkaar nog wel meeten na de show.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
Jo had die bril prachtig gevonden hoor. Helemaal 2011. Wat maakt het uit dat je voor lul loopt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik ben normaal gesproken echt een... *hoest* alsmede *kuch*...vredelievend mens, maar die Mo had ik allang op dr onuitstaanbare arrogante sjagrijnige grafsmoel gerost.
Je kan werkelijk geen zender overslaan zonder de porem van Alex op je beeldscherm te krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/
omdat ze het met plezier deden voor sharonquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gerard en karim het prima gedaan hebben i.t.t. Flip en Faalex.
Ik zit om de 6 weken 3 uur bij de kapper. En ik vind het echt goddelijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, en vooral geen plukjes, pony of te veel laagjes.
Uhm.. al die 3 meiden hadden al te kennen gegeven dat ze niks met hem wilden, pas daarna vertrok hij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Gamey het volgende:
[..]
Hij is wel vroegtijdig vertrokken zat niks van zijn smaak bij
gelukkig issie nog niet gecast in la france!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Je kan werkelijk geen zender overslaan zonder de porem van Alex op je beeldscherm te krijgen.
Welke ranzige zenders zijn datquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Je kan werkelijk geen zender overslaan zonder de porem van Alex op je beeldscherm te krijgen.
Dumpert niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil dat! Op stream! en Youtube! En Dumpert!
om de 6 weken 3 uur??? omg wat doen ze allemaal met je daar? slome kapper ofzo? een soort van alex?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit om de 6 weken 3 uur bij de kapper. En ik vind het echt goddelijk!
Nou...'t komt niet uit d'r tops-collectie en zij heeft het niet aan hem gegeven, dus ik betwijfel het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
Jo had die bril prachtig gevonden hoor. Helemaal 2011. Wat maakt het uit dat je voor lul loopt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef meneertje1972 het volgende:
FLIP doet een beetje Herr Tappart....
[ afbeelding ]
Layout boeit me niet, de teksten van Quid, Brussen en Pritt maken veel goed ( in tegenstelling tot brusselmans en die andere zaadjes)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Dumpert niet.Sinds GS een nieuwe lay out heeft, heeft die zaadsite voor mij afgedaan.
en dan nog niet klaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lang haar, verven, knippen, drogen, kost je zo 3 uur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
om de 6 weken 3 uur??? omg wat doen ze allemaal met je daar? slome kapper ofzo? een soort van alex?
en 100 euro kwijt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lang haar, verven, knippen, drogen, kost je zo 3 uur.
Idd. Onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
eh dat klopt nie hoor wat ze zeggen, je wenkbrauwen zijn je haarkleur ..
ik doe een keer per 3 maanden hoor, heb ook lang haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was het maar waar, kost wel wat meer.quote:
Ik zit vorige keer ook 4 uur! 110 folies zetten duurt evenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lol, van mij mag je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Pfff, niks voor mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, knippen, verven, vitaminebehandeling, wassen, hoofdmassage (hoogtepunt) en stylen. Kopjes thee en wat eten erbij, lekkere muziek en heel veel lullen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
om de 6 weken 3 uur??? omg wat doen ze allemaal met je daar? slome kapper ofzo? een soort van alex?
als ik langer moet zitten dan 10 minuten gaan er mensen dood in mijn omgevingquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit vorige keer ook 4 uur! 110 folies zetten duurt even
Pcies! En dan moeten ze weer verf bijmengen.. etc etc..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
strak plan jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
hebben we hier geen smoelenboek van fokkers ? ff lachen
Zo doe je dat,kijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef chufi het volgende:
[ [url=http://gyazo.com/cc1c4487dfad3edbc7e6d9d59e66b6fe.png]afbeelding[/url] ]
lol zit je daar op te wachten dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ja boeiend er is vast een kappers topic ergensquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
GeenStijl heeft het veel te hoog in zijn bol gekregen. Vroegah toen ze nog niet zo commercieel waren, waren ze veel leukert. Vinnik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Layout boeit me niet, de teksten van Quid, Brussen en Pritt maken veel goed ( in tegenstelling tot brusselmans en die andere zaadjes)
ja want het is nu net of ik tegen dat jochie lul hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
[..]
lol zit je daar op te wachten dan?
als je bij een gebruiker ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
Fotoboek hequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ze had nooit mee moeten doen met dit spel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Dat was het voor vanavond zegt Mo, kan ze weer rotten in haar bedje met maiks badjas
..........dat is een meisje...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja want het is nu net of ik tegen dat jochie lul haha
Och, hij beweerde daar ook dat ie spontaan is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef Lauzer het volgende:
Huh in die daten in het donker intro van Alex zegt hij dat hij Sociaal Pedagogisch Hulpverlening studeert en de hogere hotelschool, maar bij Secret Story zei hij toch dat hij psycholoog was?
Wat ik niet snap is dat je van die oren hebt okay.... Maar steek je haar dan niet zo op! Dan zie je het juist en accentueer je het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef schurk65 het volgende:
dat die lau die zeilen aan der hoofd nooit heeft laten kortwieken!! Ach nee, dan haalt ze de wind uit de zeilen, komt ze miet meer vooruit!
Daar komen kindertjes vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef cindy11 het volgende:
Heb ik nog wat gemist,afgezien dat Jo en maike in dezelfde kamer zitten opgesloten?
Ik vind het een saai strontvervelend wicht, maar die oren storen me nou totaal nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef schurk65 het volgende:
dat die lau die zeilen aan der hoofd nooit heeft laten kortwieken!! Ach nee, dan haalt ze de wind uit de zeilen, komt ze miet meer vooruit!
Dat is waar, en impulsief (????)quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och, hij beweerde daar ook dat ie spontaan is...
quote:
Vooral veel zure oude smoelen van Moquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef cindy11 het volgende:
Heb ik nog wat gemist,afgezien dat Jo en maike in dezelfde kamer zitten opgesloten?
hahaha nou begin maar met je eigen avatar dan...eigen fotoos erop !quote:
En een levensgenieter...quote:
niemand dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je bij een gebruiker dit [ afbeelding ] ziet naast het quote teken hebben ze een fotoboek hier
En kleding-jatwerk van Joanna door Monique en Laura. Snap daar nog steeds niks van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral veel zure oude smoelen van Mo
En heel schattig gefröbel van karim en Gerard die Sharon mooi hebben gemaakt, haar haar geverfd, opgemaakt e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...er vinden opnames plaatsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef schommelstoel het volgende:
Camera 1, er vinden opnames plaats.
Wat is er aan de hand ?
jawel heur.. ik en ookquote:
Er vinden opnames plaatsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is er aan de hand ?
Jurering van de gekapte dames? Denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is er aan de hand ?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef danilel het volgende:
Bendrvantussen
nightynight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Geef d'r 5 minuten met jo's moeder en ze gaat onder 't mes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef schurk65 het volgende:
Bendrvantussen
nightynight!ciao bella!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Haha, kon het weten.quote:
Mijn idee, zie Laura daar nu met haar zure bek naast een even zuur kijkende zweetharses zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef Lauzer het volgende:
Gerard probeert echt de sfeer nog wat op te beuren. Valt echt niks van die omhooggevallen luiaards te maken. Serieus, als je in zo'n huis zou zitten, zou je toch hele andere dingen doen dan met zo'n passief hoofd op de bank zitten. Blijf dan thuis.
Bendrvantussen
nightynight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, maar hij zegt niks, doe dan karim, geef die meid eens een sneerquote:
Gelukkig hebben wij de beelden nog om haar hele leven hiermee te achtervolgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn idee, zie Laura daar nu met haar zure bek naast een even zuur kijkende zweetharses zitten.
Nee, ik ook!!!quote:
zet het op haar hyvesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij de beelden nog om haar hele leven hiermee te achtervolgen.![]()
Gerard zat haar, denk ik, te stangen met die 2 spiegels ("die zijn een clou") en dat lachje naar Karim.quote:
Dat shut upppppppppppppppp hoofd van Karimquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mo : Man in the mirror is dr niet meer
klopt, zie ik ook steedsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura trekt ook vaak zo raar met haar mond, doet haar hoofd vaak schuin en raar met haar wenkbrauwen. Maja zal wel aan mij liggen dat ik dat zie.
Komt omdat ze zware oren heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura trekt ook vaak zo raar met haar mond, doet haar hoofd vaak schuin en raar met haar wenkbrauwen. Maja zal wel aan mij liggen dat ik dat zie.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat shut upppppppppppppppp hoofd van Karim
ik denk dat er morgen geen van de dames weggaat. Let op mijn woorden.... en dat Joanna ook blijft...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een vreselijke laatste avond voor Sharon en Aafke.
Ja ze hoopte dat 'die 2 snel terug komen'quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Lauzer het volgende:
Laura wordt chagrijnig. Het heeft !!!!EMOTIE!!!!!
Nee, dat zie ik ook. Ik vind haar in de basis mooi en draagt leuke kleding, maar haar mimiek en haar zijn niet echt flatteus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Vond zijn tatoeage ook echt super mooi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef schommelstoel het volgende:
Die tatoeage van karim op zijn rechter arm is best gaaf.
Jing jang, alleen dan het zwarte, zodat zijn lichaam het witte is.
leuke gedachte.
Doe normaal,meen je niet?????quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Lauzer het volgende:
Laura wordt chagrijnig. Het heeft !!!!EMOTIE!!!!!
Haha echt deze ->quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat shut upppppppppppppppp hoofd van Karim
Wie niet? Laura wist ook niet hoe snel ze tegen Alex moest aankruipen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |