quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Spooky4u het volgende:
Wie is er blij een man te zijn
tering wat een werk allemaal.
Afscheidskadootje van Joquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef ABundy het volgende:
Waarom heeft paaline de kleren van jo aan?
Nee. weet niet welke mongool dat heeft verzonnen.. om elk topic te beginnen met "waar".. gelukkis is dat deze rls aardig doorbroken..quote:
Zij is niet genomineer , niet zeiken verderquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Little_Lunatic het volgende:
Mo kan het volgens mij niet hebben dat aaf en sharon nu de aandacht hebben ze kijkt af en toe met die vieze blikken wat er gebeurd![]()
? vertel me niet dat hij daar aan mee heeft gedaan ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
oh, alex droeg die zonnebril bij 'daten in het donker' ook al én op de zelfde manier...
Zie jij je al zo bij een vriendin liggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
Dit en dan die alwetende bek en dat gruwelijke gekroel![]()
[ link | afbeelding ]
Buonanottequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat er verder gaat komen, mij te laat, trustennnn
Achja zoals we gister/vandaag in de media gehoord hebben hoef je nog laaaaaang geen 30 te zijn om Moeke te worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Allemachtig een moeke dus ik denk al 30 plus of zo.
nee, jo weet het niet eens ! ze hebben die kleren gewoon toege eigend..quote:
Ja!!! http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
? vertel me niet dat hij daar aan mee heeft gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |