Stelletje graf takkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer om te laten zien hoe gezellig het is!
das nog zacht uitgedrukt hahahaquote:
wanneer komt de drankquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Geer 4 president![]()
Eric, hadden jullie het gesprek van de bewoners over notarissen nog meegekregen btw? Was wel geinig.
De bewoners vroegen zich af hoe het zit met stemmen-tellen en ze wisten echt wel fakking zeker dat er een notaris naast Renate zou staan. En toen werd gek-scherend ge-oppert dat Fenneke de notaris van SST zou zijn waar smakelijk om werd gelachen ( hoewel door sommigen wellicht als een boer met kiespijn)
Het is zowieso nog maar de vraag of er wel een notaris is bij SST, maargoed.![]()
stelletje egoistenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
echt joh, laura geeft ze allemaal 1 heel snoepje !! ze mogen niet zelf pakken, ze geeft ze 1 voor 1 aan ! walgelijk gierig mokkel dat ze toch is! zet die bak snoep op tafel, eigenheimer !
Je vergeet anders dat je naar de plee moetquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
o jee helpt me te herinneren dat ik ook moet binnenkort
Dat is de verkeerde. Deze is leukerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, net of we niet weten hoe dramatisch zoiets gaat lopen he?
Haha, beroepsdeformatie denk ik, je kunt bij kinderen nu eenmaal niet een hele bak snoep op tafel zetten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
echt joh, laura geeft ze allemaal 1 heel snoepje !! ze mogen niet zelf pakken, ze geeft ze 1 voor 1 aan ! walgelijk gierig mokkel dat ze toch is! zet die bak snoep op tafel, eigenheimer !
Ik was al begonnen voel je dat niet Gierende Brompotquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen, slechte clone van Bertina Beflap?
Partypoopersquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
doe ik zelfs nog bij kinderen! ze stoppen vanzelf wel met snoepen. echt onzin 1 snoepjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, beroepsdeformatie denk ik, je kunt bij kinderen nu eenmaal niet een hele bak snoep op tafel zetten.
Nope, ze is gewoon een gier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, beroepsdeformatie denk ik, je kunt bij kinderen nu eenmaal niet een hele bak snoep op tafel zetten.
Waarom trek je je wat aan van wat anderen mensen vinden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind/vond Gerard ook tof, alleen gaat het me steeds meer tegenstaan dat hij nu ongewild tot een soort icoon van de beruchte bloemetjesjurken-mob is verheven, als een soort surrogaat-Huub
echt !! een vieze golddigger die wel alles van anderen aanpakt, en zelf een eigenheimer eerste klas is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |