aaaaaaaaah! Weak in the presence of beauty!quote:
of 'r hoofd te laagquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
huh haar tieten zitten een beetje te hoog nu !
Is dat zo? Hahahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
goh kan er nog niet bij dat faalex 'daten in het donker 'gedaan heeft pff wat een loser
Inderdaad, en vooral geen plukjes, pony of te veel laagjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat ook ! maak zelf wel uit hoeveel er af mag..
Hij is wel vroegtijdig vertrokken zat niks van zijn smaak bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
goh kan er nog niet bij dat faalex 'daten in het donker 'gedaan heeft pff wat een loser
denk dat het eerder andersom isquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Gamey het volgende:
[..]
Hij is wel vroegtijdig vertrokken zat niks van zijn smaak bij
dat ken ook maar hij is opgestaptquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
denk dat het eerder andersom is
Ik wil dat! Op stream! en Youtube! En Dumpert!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik ben normaal gesproken echt een... *hoest* alsmede *kuch...vredelievend mens, maar die Mo had ik allang op dr onuitstaanbare arrogante sjagrijnige grafsmoel gerost.
Ze wil op Jo lijken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef danilel het volgende:
Regie vergiste zich, dacht dat het Jo was......
[ afbeelding ]
Daarom past het juist toch bij hem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
Amen to that!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik ben normaal gesproken echt een... *hoest* alsmede *kuch...vredelievend mens, maar die Mo had ik allang op dr onuitstaanbare arrogante sjagrijnige grafsmoel gerost.
Ja zijn topgasten ik denk ook echt dat die elkaar nog wel meeten na de show.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
Jo had die bril prachtig gevonden hoor. Helemaal 2011. Wat maakt het uit dat je voor lul loopt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik ben normaal gesproken echt een... *hoest* alsmede *kuch*...vredelievend mens, maar die Mo had ik allang op dr onuitstaanbare arrogante sjagrijnige grafsmoel gerost.
Je kan werkelijk geen zender overslaan zonder de porem van Alex op je beeldscherm te krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/
omdat ze het met plezier deden voor sharonquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gerard en karim het prima gedaan hebben i.t.t. Flip en Faalex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |