Ik zit om de 6 weken 3 uur bij de kapper. En ik vind het echt goddelijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, en vooral geen plukjes, pony of te veel laagjes.
Uhm.. al die 3 meiden hadden al te kennen gegeven dat ze niks met hem wilden, pas daarna vertrok hij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Gamey het volgende:
[..]
Hij is wel vroegtijdig vertrokken zat niks van zijn smaak bij
gelukkig issie nog niet gecast in la france!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Je kan werkelijk geen zender overslaan zonder de porem van Alex op je beeldscherm te krijgen.
Welke ranzige zenders zijn datquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Je kan werkelijk geen zender overslaan zonder de porem van Alex op je beeldscherm te krijgen.
Dumpert niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil dat! Op stream! en Youtube! En Dumpert!
om de 6 weken 3 uur??? omg wat doen ze allemaal met je daar? slome kapper ofzo? een soort van alex?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit om de 6 weken 3 uur bij de kapper. En ik vind het echt goddelijk!
Nou...'t komt niet uit d'r tops-collectie en zij heeft het niet aan hem gegeven, dus ik betwijfel het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
Jo had die bril prachtig gevonden hoor. Helemaal 2011. Wat maakt het uit dat je voor lul loopt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef meneertje1972 het volgende:
FLIP doet een beetje Herr Tappart....
[ afbeelding ]
Layout boeit me niet, de teksten van Quid, Brussen en Pritt maken veel goed ( in tegenstelling tot brusselmans en die andere zaadjes)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Dumpert niet.Sinds GS een nieuwe lay out heeft, heeft die zaadsite voor mij afgedaan.
en dan nog niet klaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lang haar, verven, knippen, drogen, kost je zo 3 uur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
om de 6 weken 3 uur??? omg wat doen ze allemaal met je daar? slome kapper ofzo? een soort van alex?
en 100 euro kwijt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lang haar, verven, knippen, drogen, kost je zo 3 uur.
Idd. Onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
eh dat klopt nie hoor wat ze zeggen, je wenkbrauwen zijn je haarkleur ..
ik doe een keer per 3 maanden hoor, heb ook lang haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was het maar waar, kost wel wat meer.quote:
Ik zit vorige keer ook 4 uur! 110 folies zetten duurt evenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lol, van mij mag je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik ben normaal gesproken echt een... *hoest* alsmede *kuch...vredelievend mens, maar die Mo had ik allang op dr onuitstaanbare arrogante sjagrijnige grafsmoel gerost.
Pfff, niks voor mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |