Nope, knippen, verven, vitaminebehandeling, wassen, hoofdmassage (hoogtepunt) en stylen. Kopjes thee en wat eten erbij, lekkere muziek en heel veel lullen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
om de 6 weken 3 uur??? omg wat doen ze allemaal met je daar? slome kapper ofzo? een soort van alex?
als ik langer moet zitten dan 10 minuten gaan er mensen dood in mijn omgevingquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit vorige keer ook 4 uur! 110 folies zetten duurt even
Pcies! En dan moeten ze weer verf bijmengen.. etc etc..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
strak plan jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
hebben we hier geen smoelenboek van fokkers ? ff lachen
Zo doe je dat,kijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef chufi het volgende:
[ [url=http://gyazo.com/cc1c4487dfad3edbc7e6d9d59e66b6fe.png]afbeelding[/url] ]
lol zit je daar op te wachten dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ja boeiend er is vast een kappers topic ergensquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
GeenStijl heeft het veel te hoog in zijn bol gekregen. Vroegah toen ze nog niet zo commercieel waren, waren ze veel leukert. Vinnik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Layout boeit me niet, de teksten van Quid, Brussen en Pritt maken veel goed ( in tegenstelling tot brusselmans en die andere zaadjes)
ja want het is nu net of ik tegen dat jochie lul hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
[..]
lol zit je daar op te wachten dan?
als je bij een gebruiker ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
Fotoboek hequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ze had nooit mee moeten doen met dit spel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Dat was het voor vanavond zegt Mo, kan ze weer rotten in haar bedje met maiks badjas
..........dat is een meisje...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja want het is nu net of ik tegen dat jochie lul haha
Och, hij beweerde daar ook dat ie spontaan is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef Lauzer het volgende:
Huh in die daten in het donker intro van Alex zegt hij dat hij Sociaal Pedagogisch Hulpverlening studeert en de hogere hotelschool, maar bij Secret Story zei hij toch dat hij psycholoog was?
Wat ik niet snap is dat je van die oren hebt okay.... Maar steek je haar dan niet zo op! Dan zie je het juist en accentueer je het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef schurk65 het volgende:
dat die lau die zeilen aan der hoofd nooit heeft laten kortwieken!! Ach nee, dan haalt ze de wind uit de zeilen, komt ze miet meer vooruit!
Daar komen kindertjes vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef cindy11 het volgende:
Heb ik nog wat gemist,afgezien dat Jo en maike in dezelfde kamer zitten opgesloten?
Ik vind het een saai strontvervelend wicht, maar die oren storen me nou totaal nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef schurk65 het volgende:
dat die lau die zeilen aan der hoofd nooit heeft laten kortwieken!! Ach nee, dan haalt ze de wind uit de zeilen, komt ze miet meer vooruit!
Dat is waar, en impulsief (????)quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och, hij beweerde daar ook dat ie spontaan is...
quote:
Vooral veel zure oude smoelen van Moquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef cindy11 het volgende:
Heb ik nog wat gemist,afgezien dat Jo en maike in dezelfde kamer zitten opgesloten?
hahaha nou begin maar met je eigen avatar dan...eigen fotoos erop !quote:
En een levensgenieter...quote:
niemand dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je bij een gebruiker dit [ afbeelding ] ziet naast het quote teken hebben ze een fotoboek hier
En kleding-jatwerk van Joanna door Monique en Laura. Snap daar nog steeds niks van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral veel zure oude smoelen van Mo
En heel schattig gefröbel van karim en Gerard die Sharon mooi hebben gemaakt, haar haar geverfd, opgemaakt e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...er vinden opnames plaatsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef schommelstoel het volgende:
Camera 1, er vinden opnames plaats.
Wat is er aan de hand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |