quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Spooky4u het volgende:
Wie is er blij een man te zijn
tering wat een werk allemaal.
Afscheidskadootje van Joquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef ABundy het volgende:
Waarom heeft paaline de kleren van jo aan?
Nee. weet niet welke mongool dat heeft verzonnen.. om elk topic te beginnen met "waar".. gelukkis is dat deze rls aardig doorbroken..quote:
Zij is niet genomineer , niet zeiken verderquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Little_Lunatic het volgende:
Mo kan het volgens mij niet hebben dat aaf en sharon nu de aandacht hebben ze kijkt af en toe met die vieze blikken wat er gebeurd![]()
? vertel me niet dat hij daar aan mee heeft gedaan ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
oh, alex droeg die zonnebril bij 'daten in het donker' ook al én op de zelfde manier...
Zie jij je al zo bij een vriendin liggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
Dit en dan die alwetende bek en dat gruwelijke gekroel![]()
[ link | afbeelding ]
Buonanottequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat er verder gaat komen, mij te laat, trustennnn
Achja zoals we gister/vandaag in de media gehoord hebben hoef je nog laaaaaang geen 30 te zijn om Moeke te worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Allemachtig een moeke dus ik denk al 30 plus of zo.
nee, jo weet het niet eens ! ze hebben die kleren gewoon toege eigend..quote:
Ja!!! http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
? vertel me niet dat hij daar aan mee heeft gedaan ?
Nou, dat heeft ze gewoon gejat uit jo's la hoor. (na 1 minuut protesteren)quote:
Omdat niet de hele webshop in haar koffers paste blijkbaar..?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef ABundy het volgende:
Waarom heeft paaline de kleren van jo aan?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
als mijn vriendin dat bij mij deed , kon ze voortaan pap met een rietje drinkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie jij je al zo bij een vriendin liggen?
Daar zat ik me net ook over te verbazen! Daar zit meer vettigheid op dan gemiddeld in mijn frituurpan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Tassie37 het volgende:
Goffer, kijk die spiegel!Daar kan je met droge ogen geeneens meer doorheen kijken!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja zoals we gister/vandaag in de media gehoord hebben hoef je nog laaaaaang geen 30 te zijn om Moeke te worden.
Veel meer. Aafke heeft dat aan de keukentafel uiteen gezet. Dat Jo veel meer kleding, make-up ed. mocht meenemen en dat ze in het huis ook veel meer krijgt dan de rest. Ze begrijpt dondersgoed dat het de Jo-show isquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat niet de hele webshop in haar koffers paste blijkbaar..?
Mocht zei meer mee dan de rest?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
als mijn vriendin dat bij mij deed , kon ze voortaan pap met een rietje drinken
OMFG !!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja!!! http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/
Zag haar ook met een witte iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, jo weet het niet eens ! ze hebben die kleren gewoon toege eigend..
mo zei zelfs nog: zij mijn vent, ik haar kleren ! en toen graaiden ze allemaal kleren uit haar kast
hahahaha, dat wist ik ook nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja!!! http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/
Daar hoort nog een mooie stropdas bij ... een colombiaanse!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Tassie37 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Flip die laskap op zijn bolus heeft?
nu durftie wel. mocht het niet van jo al die tijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Tassie37 het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flip zegt over de outfit van Aaf: FAkking sexy
Laura kijkt afkeurend en zegt: Nouououuou
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar hoort nog een mooie stropdas bij ... een colombiaanse!
Dat ze gelijk heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flip zegt over de outfit van Aaf: FAkking sexy
Laura kijkt afkeurend en zegt: Nouououuou
Op zijn drolquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Tassie37 het volgende:
Same here, een topic beginnen met "Waar...."quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee. weet niet welke mongool dat heeft verzonnen.. om elk topic te beginnen met "waar".. gelukkis is dat deze rls aardig doorbroken..
Heb zelf ook geen enkel "waar" topic aangemaalt/...
Waar waar een kudtbegin is van een titel!
Whehehequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg jij nou eens eerlijk, als familie van he.. die stekker moet er toch uit, uit die streams?quote:
ja zoiets vermoed ik ook.... maar Geer heeft ook een hoop verschillende T-shirtjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Veel meer. Aafke heeft dat aan de keukentafel uiteen gezet. Dat Jo veel meer kleding, make-up ed. mocht meenemen en dat ze in het huis ook veel meer krijgt dan de rest. Ze begrijpt dondersgoed dat het de Jo-show is
Van mij al sinds de 1e weekquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg jij nou eens eerlijk, als familie van he.. die stekker moet er toch uit, uit die streams?
Zie je wel en wat was het antwoord van Alex?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is al ter sprake gekomen, aktie van Jo. (Geer nomineren) Maar toen moesten de mannen de vrouwen nomineren
mag ik je ook wat vragen dan? kriebelt ze thuis ook iedereen die maar in haar buurt is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Van mij al sinds de 1e week
Oh dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lukt toch ook met een snoetenpoetser/billendoekje? (Ja ik ben een moeke..)
Ja, da's waar, dat klopt niet want het verschil met een drol en de kop van Flip is dat ik in een drol niet met mijn stiletto's wil gaan staan. Maar wulder Zeeuwen noemen een kop ook wel een bolus.quote:
Geen idee, bij mij iig nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
mag ik je ook wat vragen dan? kriebelt ze thuis ook iedereen die maar in haar buurt is?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo: Wat zijn ze daar aan het doen met Aafke?
STA DAN OP EN GA KIJKEN ZIELIGE SNOL!!!!
]
Na het doorlezen van de cossen zet ik de streams aan en het eerste wat ik in beeld krijg is Moo's treurnis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
]
hahaha!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
mag ik je ook wat vragen dan? kriebelt ze thuis ook iedereen die maar in haar buurt is?
en is ze thuis ook zo'n schreeuwlelijk ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
OPSTAAN, dat is een LILLIK woord in SSTquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
]
egwelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard, Karim en Sharon wat een team![]()
daar worden we nog een beetje blij van.
De finalisten
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij iig niet
hahahaha jij had in dat huis moeten zitten joh ! veel meer humorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij iig niet
Tegen die tijd kijkt er geen hond meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard, Karim en Sharon wat een team![]()
daar worden we nog een beetje blij van.
De finalisten
voor een meisje van 3 zijn die wel schattig jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Laura heft zelf ook altijd leuke strookjesrokjes aan
ik ook niet. Blijkt een nog grotere faalhaas dan ik hem al vindquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahaha, dat wist ik ook nog niet.
Kun je dat niet eens keihard roepen tijdens de live? Dat Bartje met zijn spastische hoofd in de buurt komt en dat jij opstaat bart aan zijn haar naar je toe trekt die microfoon van hem afpakt terwijl je hem toesist: "Ga werk zoeken, vrotte josti!". En dan door die microfoon vertellen dat wie nu nog kijkt zich mag melden voor shocktherapie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Van mij al sinds de 1e week
Ach, als er elke week twee via de zolderkamer naar buiten gepleurd worden gaat het snel hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Tegen die tijd kijkt er geen hond meer
Tja, maar ik wil en kan mijn 4 bloedjes van kinderen niet achter laten, anders wordt de kinderbescherming op mijn dak gestuurd door bepaalde users hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha jij had in dat huis moeten zitten joh ! veel meer humor
dan zijn ze allang met de boot wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Tegen die tijd kijkt er geen hond meer
Laat je Laura er op passen? Ze krijgen iig maar 1 snoepje per dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil en kan mijn 4 bloedjes van kinderen niet achter laten, anders wordt de kinderbescherming op mijn dak gestuurd door bepaalde users hier
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je dat niet eens keihard roepen tijdens de live? Dat Bartje met zijn spastische hoofd in de buurt komt en dat jij opstaat bart aan zijn haar naar je toe trekt die microfoon van hem afpakt terwijl je hem toesist: "Ga werk zoeken, vrotte josti!". En dan door die microfoon vertellen dat wie nu nog kijkt zich mag melden voor shocktherapie?
een kriebeltje én een dropje van lauraquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef willllll het volgende:
de heren die het het best gedaan hebben krijgen????????????
daar nou niet e hele tijd op terugkomn he dat is oudequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil en kan mijn 4 bloedjes van kinderen niet achter laten, anders wordt de kinderbescherming op mijn dak gestuurd door bepaalde users hier
haja lekker een scene maken daaro pfff als renate live naar t huis gaat, achter haar gaan staan en schreeuwen . Lauraaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je dat niet eens keihard roepen tijdens de live? Dat Bartje met zijn spastische hoofd in de buurt komt en dat jij opstaat bart aan zijn haar naar je toe trekt die microfoon van hem afpakt terwijl je hem toesist: "Ga werk zoeken, vrotte josti!". En dan door die microfoon vertellen dat wie nu nog kijkt zich mag melden voor shocktherapie?
en gelijk heb je !quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar nou niet e hele tijd op terugkomn he dat is oudeuit de sloot halen
2008 belde net, ze wil haar demente streamers terug!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bewoners dit wel doorhebben, maar er (nog) niets van zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Na het doorlezen van de cossen zet ik de streams aan en het eerste wat ik in beeld krijg is Moo's treurnis.
Sperma- gebrek doet rare dingen met mensen.
Van mij mag de emo-muts eruit.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar nou niet e hele tijd op terugkomn he dat is oudeuit de sloot halen
als die 2 er niet bij waren was het .........niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef Day het volgende:
Ik moet toch wel weer lachen om gerard en karim. Die gaan er helemaal in op.
Awwwquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
2000.0000 procent fakking waar !!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef willllll het volgende:
[..]
als die 2 er niet bij waren was het .........niks
Na het tutten van de dames is het logisch om naar bed te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen vind Boll toch lief!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Toch mag ik hem wel op de een of andere manier hoor, die bollokus
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ja ! bol is baas !!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
kom erbijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
Toch zie je wel dat Philip een plan en ontwerp heeft voor de makeover van Aafke. Mag ook wel eens gezegd worden!![]()
[ afbeelding ]
nu al onder de plak?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
ik moet er vandoor. Mijn vriendje komt en die haat SST...
Oh, die is prachtig!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wow, zit jij ff onder de plak!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik wou dat ik zukke ballen had thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zukke ballen had thuis
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
haha ach, je moet wat over hebben voor een maik/moniek momentje iedere dag
[..]
Best wel jammer dat ze zich zo gedragen. Wetende dat er morgen een naar huis gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
wat een nare wijfen die 2 echt he natte doos en kriebel kaatje zijn echt sfeermakers
wooooooooooooooooowwwwwwwww.die had ik nog niet gezien, mooi.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Zet hem maar op zolder, en niet janken hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Haha, ik ken het... Mijn vriend zit naast me naar P&W (ned 1, gaat over voetbal) te kijken, en ik zit ernaast met de laptop op schootquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
hhaa boven op mn container eerder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet hem maar op zolder, en niet janken hè
Nou, volgens mij issie een duikbril aan het tekenen rond haar ogen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Teammanager van het dames zwemteam....hij moet er wel wat verstand van hebben dan...toch.
En dat krijg jij enkel voor elkaar door onderdanig te zijn? Kinky!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
haha ach, je moet wat over hebben voor een maik/moniek momentje iedere dag
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, volgens mij issie een duikbril aan het tekenen rond haar ogen...
Hun eerstvolgende "laatste avond" ook gaan saboteren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
wat een nare wijfen die 2 echt he natte doos en kriebel kaatje zijn echt sfeermakers
Wat een baas ook echt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard zegt als Servio het kan kunnen wij het ook hoor
gehehe weer dezelfe onelinersquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
heb je later ingeschakeld??ze mogen niet meehelpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hun eerstvolgende "laatste avond" ook gaan saboteren.
Je wordt dan alleen geen dramaQueen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk nou wat die Flip doet bij Aafkequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
karim en geer zijn lekker serieus bezig, humor
datquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
Waarom spoelt ze haar haar nou niet gewoon uit bij de wasbak?
Meehelpen niet maar wat vrolijker kijken mag toch wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
heb je later ingeschakeld??ze mogen niet meehelpen
geen warm water misschien ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
er is een groot verschil tussen niet mee helpen en een avond verziekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij doet het maar mooi wel even.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kijk nou wat die Flip doet bij Aafke
Ziet er niet uit![]()
[ afbeelding ]
Ja joh, net zoiets als je haar perse willen fohnen vlak voor het slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef schurk65 het volgende:
eerst make-uppen en dan douchen??? rare volgorde!!! haha
Nog geen reden om als een dode treurwilg erbij te gaan zitten, bah!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
mee eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen niet mee helpen en een avond verzieken
Dan kan je toch een beetje enthousiast doen vanaf die bankquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
echt he bij natte doos helemaal kan ze achteraf weer jankenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hun eerstvolgende "laatste avond" ook gaan saboteren.
ze zijn jaloers op de aandacht die de andere twee krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
ugh dat verveelde rotsmoel van die 2 !!
Miss Wendy Mills kan wel inpakken.quote:
Ik kijk pas vanaf 10 uur vanochtend,quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
Misschien nemen ze het gewoon "iets te letterlijk" en zien ze vrolijk kijken ook als meehelpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Meehelpen niet maar wat vrolijker kijken mag toch wel.
mo en lauw? je verwacht teveel ben ik bangquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je toch een beetje enthousiast doen vanaf die bank
Keuken? Lijkt mij dat ze niet altijd de afwas doen met koud water?quote:
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou nou nou wat een taalquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
een stel vieze jaloerse krengen zijn het maar...ik zeg nomineren volgende week !
Maar droog haar slaapt wel lekkerder hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja joh, net zoiets als je haar perse willen fohnen vlak voor het slapen.
...............................gut soms is het zo moeilijk om niet te reageren....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf 10 uur vanochtend,
ja maar de keuken word eten in bereid..niet zo fris om lange haren in de keuken te wassen (vind ik dan he )quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keuken? Lijkt mij dat ze niet altijd de afwas doen met koud water?
ben helemaal niemand aan het kriebelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Meehelpen niet maar wat vrolijker kijken mag toch wel.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Do I need to say morequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je toch een beetje enthousiast doen vanaf die bank
En daar heb je nou weer schoonmaakmiddel voor... bedoel, spoelbak schoonmaken is nou ook niet zo heel veel werk hoor?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar de keuken word eten in bereid..niet zo fris om lange haren in de keuken te wassen (vind ik dan he )
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Do I need to say more
juist natte doos verpest het helemaal met dat janksmoel van haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Nou Laura lacht af en toe nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Do I need to say more
laten we het niet meer over mo hebben, zeg dan eieren of discoquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist natte doos verpest het helemaal met dat janksmoel van haar
ja ik weet het, maar ik vind het sowieso een vies idee, heb ook smetvrees ofzoiets denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar heb je nou weer schoonmaakmiddel voor... bedoel, spoelbak schoonmaken is nou ook niet zo heel veel werk hoor?
Geen verstand van maar lijkt me ook dus geloof ik graag, maar dit sloeg meer op het feit dat Mo hierdoor gister al vermoedde dat Joan ook weg zou gaan maar het voor zich hield.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar droog haar slaapt wel lekkerder hoor
Met je hoofd in de wasbak vind ik zelf ook vaak onhandiger dan even onder de douche met uitspoelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar heb je nou weer schoonmaakmiddel voor... bedoel, spoelbak schoonmaken is nou ook niet zo heel veel werk hoor?
Als een boer met kiespijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou Laura lacht af en toe nog
Maar of het gemeend isquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Met je kleren aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Met je hoofd in de wasbak vind ik zelf ook vaak onhandiger dan even onder de douche met uitspoelen
Daar heeft ze haar haar te lang voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keuken? Lijkt mij dat ze niet altijd de afwas doen met koud water?
Jaa idd Laura is een stuk vrolijker... als ik Mo 3 keer heb zien lachen is het veel met haar chaggo hoofd....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
ik hou het bij natte doos en datanderejeweetwelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laten we het niet meer over mo hebben, zeg dan eieren of disco
Mo is slimmmmmmquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen verstand van maar lijkt me ook dus geloof ik graag, maar dit sloeg meer op het feit dat Mo hierdoor gister al vermoedde dat Joan ook weg zou gaan maar het voor zich hield.
Waarom ze daar zitten geen idee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Lauzer het volgende:
Zo, paar dagen SST gemist. Joanna en Maik weg? Kleding ingepikt door Laura en Mo? Blauw haar?
Waarom trekken ze haar kleding aan? Of laat ik het zo stellen; waarom hebben ze behoefte hier aan? Jaloezie? En enig idee waarom Maik en Joanna daar in die zolder zitten?
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat ik A kort haar heb en B de wasbak voor mij exact de juiste hoogte is voor mijn lengte. De douche spetter je gelijk de hele meuk onderquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Met je hoofd in de wasbak vind ik zelf ook vaak onhandiger dan even onder de douche met uitspoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Oh en ze laat de make-up nog zitten ook, dat vind ik stoerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij doet het maar mooi wel even.
Zo dat Jo niet geelimineert kan worden, en ze wilde Mo heel graag weer 4 dagen op bed zien huilenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Lauzer het volgende:
Zo, paar dagen SST gemist. Joanna en Maik weg? Kleding ingepikt door Laura en Mo? Blauw haar?
Waarom trekken ze haar kleding aan? Of laat ik het zo stellen; waarom hebben ze behoefte hier aan? Jaloezie? En enig idee waarom Maik en Joanna daar in die zolder zitten?
Die had bij mij al ergens halverwege mijn derde nekwervel gezetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef suzi1 het volgende:
wow, de make up zit er nog gewoon goed op bij sharon
die blonde spoort echt niet hoor, wat een aandachtsgrietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
aapje lacht, aapje huilt
ja ! mooi gedaan, gerard en karim ! kan stervio nog een puntje aan zuigen met zn enge travestieten makeupquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef suzi1 het volgende:
wow, de make up zit er nog gewoon goed op bij sharon
Ze lacht niet echt..Zo'n bek trekt ze ook als ze een koekje krijgt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
aapje lacht, aapje huilt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die blonde spoort echt niet hoor, wat een aandachtsgriet
Hij heeft zijn best gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en ze laat de make-up nog zitten ook, dat vind ik stoer![]()
Zeker van al die mannen grappig gezicht hoe ze te werk gaan.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat ik A kort haar heb en B de wasbak voor mij exact de juiste hoogte is voor mijn lengte. De douche spetter je gelijk de hele meuk onderIk heb ongeveer Sharon haar en dan gaat het echt heel klote in de wasbak, dan heb je te weinig ruimte om de lengte lekker uit te spoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga altijd even met mijn hoofd boven het bad hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
heb je een link naar lau haar hyves ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou, ik ben er klaar mee.
Voor ik er net zoals Mo bij komt te zitten trek ik de stekker eruit hier.
Kan ook al geen foto;s meer plaatsen op de hyves van Laura, teveel zegt ie ineens.
Dus good night !
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Lauzer het volgende:
Zou toch zo mooi zijn als Maik er uit moet, en Joanna, Aafke en Sharon mogen blijven. Wil Mo uiteindelijk vast ook vertrekken, twee strontvliegen in een klap en de betere spelers blijven.
Trussequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Kan ook al geen foto;s meer plaatsen op de hyves van Laura, teveel zegt ie ineens.
Dus good night !
aan me hoela, gewoon een jankerd met een IQ en een EQ van een geitquote:
Spam!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef meneertje1972 het volgende:
leuk hoor hoe ze het doen! En ach als het mislukt kunnen ze nog altijd bij mijn broertje langsgaan.
Ah vandaar je nickname... GRIJS!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Doooooooooood aan die paar grijze haren![]()
Zeg, beledig die geit es niet zo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan me hoela, gewoon een jankerd met een IQ en een EQ van een geit
en tot morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Dus good night !
Wat denk jij...zou de deur nog open gaan vandaag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef meneertje1972 het volgende:
leuk hoor hoe ze het doen! En ach als het mislukt kunnen ze nog altijd bij mijn broertje langsgaan.
Zelfs hyves heeft genoeg van haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Dus good night !
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer Sharon haar en dan gaat het echt heel klote in de wasbak, dan heb je te weinig ruimte om de lengte lekker uit te spoelenIk ga altijd even met mijn hoofd boven het bad hangen.
Inderdaad, boven het bad gaat veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn haar is ook behoorlijk lang.
be nice or go away
http://secretstorylaura.hyves.nl/ gewoon googlenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je een link naar lau haar hyves ?
geeeeeeeeez is toch erg dit? vieze verwende mormels dat het zijnquote:
psies! Stekker eruit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef Lauzer het volgende:
Zit toch geen sfeer meer in, in dat huis. Wat een depressief grafnest
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef Lauzer het volgende:
Zit toch geen sfeer meer in, in dat huis. Wat een depressief grafnest
Die van Den Haag is bij mij zo wat om de hoek, heb daar eens een bikini gekochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mij
Oh lachen, Bridget had een lingerie zaak naast die zaak daar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die van Den Haag is bij mij zo wat om de hoek, heb daar eens een bikini gekocht
Ja leidt echt nergens toe dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mij
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt inquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Leuk hoe Gerard en Karim hier fanatiek en liefdevol mee omgaan om het haar van de meiden zo mooi mogelijk te krijgen.
ja ze willen sharon echt mooi maken , met alle liefde zijn ze er mee bezig , toppiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt in![]()
Ja haha, zitten nu als twee beledigde zoutzakken op de bank.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
toch is het heel leuk dat die 2 zo doen...ze krijgen nutotaal geen aandacht nu van de anderen die wel lol hebben
Geen neuken wederom wat een grafkopquote:
Lol, ze zijn er ook echt ernstig mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt in![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef sjampoeh het volgende:
*smelt* gerard borstelt haar haar*droomt ff weg*
hahaha dacht even dat ie ook een bril op had, zijn het zn holle ogenquote:
sharon moet gewoon blijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze willen sharon echt mooi maken , met alle liefde zijn ze er mee bezig , toppie
quote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh lachen, Bridget had een lingerie zaak naast die zaak daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |