voor een meisje van 3 zijn die wel schattig jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Laura heft zelf ook altijd leuke strookjesrokjes aan
ik ook niet. Blijkt een nog grotere faalhaas dan ik hem al vindquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahaha, dat wist ik ook nog niet.
Kun je dat niet eens keihard roepen tijdens de live? Dat Bartje met zijn spastische hoofd in de buurt komt en dat jij opstaat bart aan zijn haar naar je toe trekt die microfoon van hem afpakt terwijl je hem toesist: "Ga werk zoeken, vrotte josti!". En dan door die microfoon vertellen dat wie nu nog kijkt zich mag melden voor shocktherapie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Van mij al sinds de 1e week
Ach, als er elke week twee via de zolderkamer naar buiten gepleurd worden gaat het snel hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Tegen die tijd kijkt er geen hond meer
Tja, maar ik wil en kan mijn 4 bloedjes van kinderen niet achter laten, anders wordt de kinderbescherming op mijn dak gestuurd door bepaalde users hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha jij had in dat huis moeten zitten joh ! veel meer humor
dan zijn ze allang met de boot wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Tegen die tijd kijkt er geen hond meer
Laat je Laura er op passen? Ze krijgen iig maar 1 snoepje per dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil en kan mijn 4 bloedjes van kinderen niet achter laten, anders wordt de kinderbescherming op mijn dak gestuurd door bepaalde users hier
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je dat niet eens keihard roepen tijdens de live? Dat Bartje met zijn spastische hoofd in de buurt komt en dat jij opstaat bart aan zijn haar naar je toe trekt die microfoon van hem afpakt terwijl je hem toesist: "Ga werk zoeken, vrotte josti!". En dan door die microfoon vertellen dat wie nu nog kijkt zich mag melden voor shocktherapie?
een kriebeltje én een dropje van lauraquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef willllll het volgende:
de heren die het het best gedaan hebben krijgen????????????
daar nou niet e hele tijd op terugkomn he dat is oudequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil en kan mijn 4 bloedjes van kinderen niet achter laten, anders wordt de kinderbescherming op mijn dak gestuurd door bepaalde users hier
haja lekker een scene maken daaro pfff als renate live naar t huis gaat, achter haar gaan staan en schreeuwen . Lauraaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je dat niet eens keihard roepen tijdens de live? Dat Bartje met zijn spastische hoofd in de buurt komt en dat jij opstaat bart aan zijn haar naar je toe trekt die microfoon van hem afpakt terwijl je hem toesist: "Ga werk zoeken, vrotte josti!". En dan door die microfoon vertellen dat wie nu nog kijkt zich mag melden voor shocktherapie?
en gelijk heb je !quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar nou niet e hele tijd op terugkomn he dat is oudeuit de sloot halen
2008 belde net, ze wil haar demente streamers terug!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bewoners dit wel doorhebben, maar er (nog) niets van zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Na het doorlezen van de cossen zet ik de streams aan en het eerste wat ik in beeld krijg is Moo's treurnis.
Sperma- gebrek doet rare dingen met mensen.
Van mij mag de emo-muts eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |