Maar droog haar slaapt wel lekkerder hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja joh, net zoiets als je haar perse willen fohnen vlak voor het slapen.
...............................gut soms is het zo moeilijk om niet te reageren....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf 10 uur vanochtend,
ja maar de keuken word eten in bereid..niet zo fris om lange haren in de keuken te wassen (vind ik dan he )quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keuken? Lijkt mij dat ze niet altijd de afwas doen met koud water?
ben helemaal niemand aan het kriebelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
wat een nare wijfen die 2 echt he natte doos en kriebel kaatje zijn echt sfeermakers
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Meehelpen niet maar wat vrolijker kijken mag toch wel.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen niet mee helpen en een avond verzieken
Do I need to say morequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je toch een beetje enthousiast doen vanaf die bank
En daar heb je nou weer schoonmaakmiddel voor... bedoel, spoelbak schoonmaken is nou ook niet zo heel veel werk hoor?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar de keuken word eten in bereid..niet zo fris om lange haren in de keuken te wassen (vind ik dan he )
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Do I need to say more
juist natte doos verpest het helemaal met dat janksmoel van haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen niet mee helpen en een avond verzieken
Nou Laura lacht af en toe nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Do I need to say more
laten we het niet meer over mo hebben, zeg dan eieren of discoquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist natte doos verpest het helemaal met dat janksmoel van haar
ja ik weet het, maar ik vind het sowieso een vies idee, heb ook smetvrees ofzoiets denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar heb je nou weer schoonmaakmiddel voor... bedoel, spoelbak schoonmaken is nou ook niet zo heel veel werk hoor?
Geen verstand van maar lijkt me ook dus geloof ik graag, maar dit sloeg meer op het feit dat Mo hierdoor gister al vermoedde dat Joan ook weg zou gaan maar het voor zich hield.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar droog haar slaapt wel lekkerder hoor
Met je hoofd in de wasbak vind ik zelf ook vaak onhandiger dan even onder de douche met uitspoelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar heb je nou weer schoonmaakmiddel voor... bedoel, spoelbak schoonmaken is nou ook niet zo heel veel werk hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |