verdomme ik oet echt naar die nummertjes gaan kijkenquote:
Aw....quote:
Haha! Ik ook, dubbele cijfers in de min, jaren 60 hadden gewoon goede muziek:quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef bollokus het volgende:
toen was ik nog vloeibaar! wel lekker nr!
Waar ben je heen geweest?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Nobodies het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Net heerlijk genoten van een theatervoorstelling.
klopt ja, en nu ik erover nadenk ... misschien was ik zelfs nog niet vloeibaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw....
[..]
Haha! Ik ook, dubbele cijfers in de min, jaren 60 hadden gewoon goede muziek:
elk nadeeel heb z'n voordeel bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
heb me vergist, nieuwsuur is voetbal. over dat schoonmaakmiddel
hij was volop in beeld. Maar dat wist je wel, want je was zelf ook aan het kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
elk nadeeel heb z'n voordeel bedoel je?
hell no, ik zag in de aankondiging schoonmaakmiddel en voordeel/nadeel en ik ben meteen doorgezapt naar Paul de Leeuw, zit Edwin Evers nu, was wel effe om aan te zien, effe dan hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij was volop in beeld. Maar dat wist je wel, want je was zelf ook aan het kijken
n caps???? want het klinkt beter dan wat er gebeurt bij de burenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij goed, goede dosis humor, lekker lopend verhaal en er was genoeg drama.
Okay, mooi zo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij goed, goede dosis humor, lekker lopend verhaal en er was genoeg drama.
Caps?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
n caps???? want het klinkt beter dan wat er gebeurt bij de buren
Zo'n vermoeden had ik al. Heb het eten gemist... maar dat is ook niet echt interessantquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, mooi zo!![]()
Je hebt op de streams niets gemist iig.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Caps?Het is een theatervoorstelling, dus geen caps
.
ow .. weer eentje die de weg kwijt is.......quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:29 schreef willem67 het volgende:
Laura denkt ha tv momentje, deelt snoepjes uit en verziekt het beeld van deze briljante actie.
Kan dat wijf niet gewoon doen wat ze daar de hele dag al doet
heb jij een bordje dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow .. weer eentje die de weg kwijt is.......
quote:
vroegah toen k een klein menneke was...quote:
Kijk nu eens, te vroeg gepaniekt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef pietpaniek het volgende:
kahaaaarin zie je, zie je ut kijk nou ......heb een ui
je herkende me niet he met uiquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/240a6e2c621a7233c8558cb54a9cc497.png]afbeelding ] [/url]
quote:
Helleuh!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
Hallo vriendjes, Team Bol.
PietPaniek, je hebt een mooie ui.
![]()
kijk daar is ze danquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
hai!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
thats mequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat veel beter al, en de bikini past precies Superkokje.....(twitterjunk)
helleu MissJ,quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
Shot me too maar niet teveel, moet een beetje helder blijven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
helleu MissJ,![]()
hoe gaat ie? Nog au?
![]()
Beetje laat, maar was even m'n shot nemen (op doktersrecept hè)
quote:
Haai MissJ!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
Niki ook, gezellig. En ja ik zat even terug te lezen, gebak ging mijn neus voorbij. Jesje had er 5000 dacht ik of Ceetje?quote:
Ceetje volgens mij..quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niki ook, gezellig. En ja ik zat even terug te lezen, gebak ging mijn neus voorbij. Jesje had er 5000 dacht ik of Ceetje?
*Prive* Bol, alles is geregeld, ik rij om 23.00 weg, snachts rijd lekkerder, dan ben ik vrijdag vroeg bij je*quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*Prive* Bol, alles is geregeld, ik rij om 23.00 weg, snachts rijd lekkerder, dan ben ik vrijdag vroeg bij je*
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niki ook, gezellig. En ja ik zat even terug te lezen, gebak ging mijn neus voorbij. Jesje had er 5000 dacht ik of Ceetje?
Fijn om te lezen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat veel beter al, en de bikini past precies Superkokje.....(twitterjunk)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ga wel de weg vragen naar de koeienman.uit Hollanda.
Gaat niet lukken, de vervanger en mijn eigen tandarts gaven elkaar de schuld. Kaakchirurg zei dat die echt geperforeerd was en er zit een ontsteking op mijn kaakbot. Maar nu gaat alles goed. Beetje napijn nog.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Fijn om te lezen!En dan nu die !@#$%* vervanger een poot uitdraaien.
en antibiotica zeker ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, de vervanger en mijn eigen tandarts gaven elkaar de schuld. Kaakchirurg zei dat die echt geperforeerd was en er zit een ontsteking op mijn kaakbot. Maar nu gaat alles goed. Beetje napijn nog.
Nope, hoefde niet omdat het open staat zeg maar. Het kan weg.quote:
spoelenmet zout??? damn dat doet zeer moest ik ook met verstandskiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nope, hoefde niet omdat het open staat zeg maar. Het kan weg.
Moet vanzelf genezen, spoelingen en pijnstillers alleen.
ik moet echt gaan slapen nu. Morgen zware dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
jajoepie stream doet het weer![]()
![]()
![]()
nog niks te doen.......
truste Kokkiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet echt gaan slapen nu. Morgen zware dag
ik zal aan je denken morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Welterusten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, lekker dan.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, de vervanger en mijn eigen tandarts gaven elkaar de schuld. Kaakchirurg zei dat die echt geperforeerd was en er zit een ontsteking op mijn kaakbot. Maar nu gaat alles goed. Beetje napijn nog.
ja ben me echt rot aan het zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Al tussen de kussens van de bank gekeken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje; vloeitjes mee voor Bol, dozen vol.
Ik heb nog moeite gehad die HJ'tjes te halen trouwens, die verkopen ze niet overal, maar kofferbak ligt vol. Maar ik moet wel met Gerard het kalfje op de foto als tegenprestatie hoor Bol.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje; vloeitjes mee voor Bol, dozen vol.
jaszakken leeggehaald, broekzakken binnenstebuiten gekeerd (ook broeken die bij de vuile was liggen)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Al tussen de kussens van de bank gekeken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb nog moeite gehad die HJ'tjes te halen trouwens, die verkopen ze niet overal, maar kofferbak ligt vol. Maar ik moet wel met Gerard het kalfje op de foto als tegenprestatie hoor Bol.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaszakken leeggehaald, broekzakken binnenstebuiten gekeerd (ook broeken die bij de vuile was liggen)
Hmm, je jaszakken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ben me echt rot aan het zoeken
Wat een leuke plek om die dingen te verstoppen, de ironie...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik heb vloeitjes gevonden ...
in de medicijnkast
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
in de medicijnkast
hoe kom je erop om daar vloeitjes in de leggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
in de medicijnkast
neuh eigenlijk niet raar, die doos had ik mee toen ik in NL op vakantie was en had wat extra vloeitjes meegenomen op vakantie... moet NL shag hebben met franse vloeiquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat een leuke plek om die dingen te verstoppen, de ironie...
eeehmmm...ik rook zelf ook shag en geloof me,vloeitjes vind je overal.........elke tas, elke auto, elke jas, elke kast, elke lade, elk voorwerp waar je wat in kan stoppen..(behalve lichaam uiteraard)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe kom je erop om daar vloeitjes in de leggen
MissJ, meteen na de franse grens stoppen om vloei te kopen dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh eigenlijk niet raar, die doos had ik mee toen ik in NL op vakantie was en had wat extra vloeitjes meegenomen op vakantie... moet NL shag hebben met franse vloei
lange zekerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
in de medicijnkast
Ik lees het ja, maar met HJ'tjes moet die maar tevreden zijn, mijn mascotte neem ik ook mee, voor mezelf. Mag die nog niet naar wijzen dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
MissJ, meteen na de franse grens stoppen om vloei te kopen dus
quote:
KIJK.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
KIJK.
En we hebben al weltrusten gezegd ook.
.
sorry mamquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
KIJK.
En we hebben al weltrusten gezegd ook.
.
wabedoelje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
KAK, een superkok en een superkokje?
What the hell happend here?
Team Bol, help me is.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
KAK, een superkok en een superkokje?
What the hell happend here?
Team Bol, help me is.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Rea's verdwijnen, namen veranderen van users...ik word gek.
Ik neem geen pijnstillers meer en ga maar rustig in bed liggen. Morgenochtend laatste spullen inpakken, even werken, en de jongste gaat uit logeren, de oudste zorgt voor de beesten, en Mam gaat Viva La France........je verpleegster komt eraan hoor Bol. Kijken of ik je weer kan oplappen.
beide half gehandicapt, een match made in heaven.![]()
kunnen we al zwaaien, of blijf je nog?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Rea's verdwijnen, namen veranderen van users...ik word gek.
Ik neem geen pijnstillers meer en ga maar rustig in bed liggen. Morgenochtend laatste spullen inpakken, even werken, en de jongste gaat uit logeren, de oudste zorgt voor de beesten, en Mam gaat Viva La France........je verpleegster komt eraan hoor Bol. Kijken of ik je weer kan oplappen.
beide half gehandicapt, een match made in heaven.![]()
Hahahaha, ik zie dingen die er niet zijn. Ik zou zweren dat rea 1 van Superkok was, en rea 2 van Superkokje.quote:
Je bent in de SC.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef snetje het volgende:
Flip : de tijd is allang om hoor!! en dat 5 keer achter elkaar..
Sharon oogt goed
komt goed schatje de hottub is al volquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie dingen die er niet zijn. Ik zou zweren dat rea 1 van Superkok was, en rea 2 van Superkokje.
Zag dat echt staan.
Vergeef me mijn gezwets.....![]()
Ben toe aan ontspanning. Bol, gooi het varkenskot vol met water,warm het op, zorg voor bubbels als ik mezelf erin hijs, en mijn voeten uitsteek voor en massage.
(no pic's please)
Tot morgen Team Bol, kom heel even gedag zeggen.
En Bol, ik eis schone lakens.![]()
Tot snel.
trustequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie dingen die er niet zijn. Ik zou zweren dat rea 1 van Superkok was, en rea 2 van Superkokje.
Zag dat echt staan.
Vergeef me mijn gezwets.....![]()
Ben toe aan ontspanning. Bol, gooi het varkenskot vol met water,warm het op, zorg voor bubbels als ik mezelf erin hijs, en mijn voeten uitsteek voor en massage.
(no pic's please)
Tot morgen Team Bol, kom heel even gedag zeggen.
En Bol, ik eis schone lakens.![]()
Tot snel.
Mijn hemel, door 1 UI al aan de kak...en dat duurt dan uren? Had je ipv de krant de hele wikipedia mee.......quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn hemel, door 1 UI al aan de kak...en dat duurt dan uren? Had je ipv de krant de hele wikipedia mee.......![]()
Dag alle nu ben ik echt off.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn hemel, door 1 UI al aan de kak...en dat duurt dan uren? Had je ipv de krant de hele wikipedia mee.......![]()
Dag alle nu ben ik echt off.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
quote:
hij was bij de buren aan het spammenquote:
begon het ook al verdacht te vinden jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef pietpaniek het volgende:
Oh gelukkig.... Dacht ff dat hij bij de buuf van c was geweest..... Die van de koplampen op woensdag
ik zat bij de buren wil je een linkje?quote:
oe linkjes ben gek op linkjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik zat bij de buren wil je een linkje?
quote:
[COS#820] Mo-ttentionwhorequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
het is weer janken en klagen bij de buren hè *drukt snel op muteknop
Pfff, ik zou bijna een grafstuk gaan bezorgen, als Karim Gerard en Sharon er niet waren was het net een nachtwake....quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
het is weer janken en klagen bij de buren hè *drukt snel op muteknop
ja zie mijn editquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je bent in de SC.*KSSSSST* naar de COS!
ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, ik zou bijna een grafstuk gaan bezorgen, als Karim Gerard en Sharon er niet waren was het net een nachtwake....
olifanten ??quote:
echt hè, ik heb het zoooo gehad hè, met dat mensquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, ik zou bijna een grafstuk gaan bezorgen, als Karim Gerard en Sharon er niet waren was het net een nachtwake....
Je mag ook hier blijven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef snetje het volgende:
[..]
ja zie mijn edit![]()
dacht al wat is het inene gezellie in de COS
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis cos schat
Dat bedoelde ik maar laat maar jij ben van de bordjes........ Kssst terug naar de sc
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis cos schat
Dat bedoelde ik maar laat maar jij ben van de bordjes........ Kssst terug naar de sc
Ik heb het over de COS schat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis cos schat
Dit is COS, maar dat geeft niet, ik heb het ook gehad met die eMo-muts.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt hè, ik heb het zoooo gehad hè, met dat mens
oh, ik had het over m'n achterbuurvrouw hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is COS, maar dat geeft niet, ik heb het ook gehad met die eMo-muts.
(Nu mogen jullie me naar de COS vegen)
haar lover toch van di koplampen op woensdagquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik had het over m'n achterbuurvrouw hoor
neeeeeeej, da's de overbuurvrouw. Ja Piet, ze kunnen in onze buurt beter wat camera's ophangen, hier gebeurt 24/7 vanalles, zonder streamlocks (behalve als de overbuurvrouw op woensdagavond haar gordijnen dichdoet)quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
haar lover toch van di koplampen op woensdag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeeeeeej, da's de overbuurvrouw. Ja Piet, ze kunnen in onze buurt beter wat camera's ophangen, hier gebeurt 24/7 vanalles, zonder streamlocks (behalve als de overbuurvrouw op woensdagavond haar gordijnen dichdoet)![]()
Lol, leuk! Babylonische spraakversprekingen of zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik had het over m'n achterbuurvrouw hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeeeeeej, da's de overbuurvrouw. Ja Piet, ze kunnen in onze buurt beter wat camera's ophangen, hier gebeurt 24/7 vanalles, zonder streamlocks (behalve als de overbuurvrouw op woensdagavond haar gordijnen dichdoet)![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga er vandoor. De luiken willen al een uur naar beneden zakken en steeds is het me gelukt ze open te houden, alleen de rem wil nu niet meer, dus ik ga naar m'n bedje.![]()
Truste allemaal, en tot morgen![]()
![]()
nee hoor, verwarring zaaien, rookgordijnen enzo, niets is wat het lijktquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, leuk! Babylonische spraakversprekingen of zo.
succesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ga maar eens douchen en snafeltjes toe doen![]()
succes allemaal
doei pietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef pietpaniek het volgende:
succes allemaal
Welterusten Ceetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga er vandoor. De luiken willen al een uur naar beneden zakken en steeds is het me gelukt ze open te houden, alleen de rem wil nu niet meer, dus ik ga naar m'n bedje.![]()
Truste allemaal, en tot morgen![]()
![]()
Lol, kijk maar uit dat je niet naar de KvdW moet vannacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, verwarring zaaien, rookgordijnen enzo, niets is wat het lijkt
Vergeet je oogjes niet toe te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef pietpaniek het volgende:
succes allemaal
Ik heb net al welterusten gezegd he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doei piet![]()
vergeet bij het douchen je zwembroek niet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef bollokus het volgende:
ciaob slapers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga de hond maar eens even uitwringen
Lol, ik denk burkini's all around idd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:52 schreef pietpaniek het volgende:
Nou lig hoor! heb naakt gedouchedDat preutse gedoe....
Kwam je 10 jaar geleden op strand geen bikini te bekennen.... Moet je van de zomer opletten...... Allemaal skipakken hebben ze toch geen lijntjes ofzo
Ik dacht al dat jullie er mee gekapt waren!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:57 schreef Flow3r het volgende:
iemand aub een Cos openen?![]()
ik had de kutlapo
Heb ik al gedaan popje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:57 schreef Flow3r het volgende:
iemand aub een Cos openen?![]()
ik had de kutlapo
NP! Ik zag dat je de lapo had en er geen nieuwe was.quote:
Komt toch goed? Had eigenlijk Bol of Bommie wel verwacht, die waren zeker de spannende streams aan het volgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef Flow3r het volgende:
ik mot beter opletten![]()
meestal wacht ik met posten als we bij nr 295 zijn of zo![]()
ditmaal mislukt![]()
thanks again
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt toch goed? Had eigenlijk Bol of Bommie wel verwacht, die waren zeker de spannende streams aan het volgen.
dus datquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt toch goed? Had eigenlijk Bol of Bommie wel verwacht, die waren zeker de spannende streams aan het volgen.
ik was aan het wachten had het berichtje hier gemistquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
gvdquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was aan het wachten had het berichtje hier gemistik open geen t opics meer zonder lapo! die ellelange discussies
Hmm, Flower opent niet graag, dus als zij 301 heeft mag je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was aan het wachten had het berichtje hier gemistik open geen t opics meer zonder lapo! die ellelange discussies
Ja, da's de COS regel, eerste is degene die open blijft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
heb me er ooit 1x aan gewaagd maar Bommie was 10 sec sneller en de mijne werd gesloten![]()
nooit meer hea![]()
quote:
Ehm, MissJ24 is er morgen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in de stoel aan het wachtem op jou
Trusten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Flow3r het volgende:
hmmm, nou goed dan![]()
koesie en ik ben weer naar de buren![]()
ze vertrekt moergen zal snachts hier rond een uurtje of 3 aankomen... wazig hequote:
ciao ciao!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Flow3r het volgende:
hmmm, nou goed dan![]()
koesie en ik ben weer naar de buren![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef Aimy het volgende:
Ik kon niet slapen!
Dus ben heeel stiekem nog even achter laptop gekropen
Lol, gezellig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef Aimy het volgende:
Ik kon niet slapen!
Dus ben heeel stiekem nog even achter laptop gekropen
Zo voel ik me inderdaad... oh wat erg.quote:
Slaaplekkurr!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:17 schreef bollokus het volgende:
die berichtjes ook altijd in de cos
ga tukken... ciao leute![]()
![]()
Okay hier nog ff uitgebreid dan, welterusten Bol!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:17 schreef bollokus het volgende:
die berichtjes ook altijd in de cos
ga tukken... ciao leute![]()
![]()
---> COS.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:21 schreef Aimy het volgende:
Is iedereen nou pitten? Wat ongezellig zeg.
wilje wel een beetje zachtjes pratenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:21 schreef Aimy het volgende:
Is iedereen nou pitten? Wat ongezellig zeg.
Sorry!! Zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
wilje wel een beetje zachtjes praten
Lol, het begin is er.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Aimy het volgende:
Ik heb al 58 posts, in 1 dag! zijn jullie niet trots op mij?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Aimy het volgende:
Ik heb al 58 posts, in 1 dag! zijn jullie niet trots op mij?
Ik heb de iPad 1...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb een vraagje: wie van mijn SST-vriendjes en vriendinnetjes heeft antwoord voor mij?
Wie heeft ervaringen met een Ipad 2? Kan er namelijk vanaf volgende week voor een spotprijs eentje via mijn werkgever kopen (ècht voor weinig!). Maar wat heb ik aan zo'n ding......
oke, als die Ipad alleen thuis gebruik (heb draadloos internet ofcourse) dan neem ik toch aan dat ik geen extra abonnement voor internet nodig heb voor op dat ding? (tenzij ik in de bus wil gaan zitten internetten, dat snap ik)quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de iPad 1...
Ja wat doe ik er meeNiet veel. Internetten als ik in bed lig, hij is makkelijk om mee te nemen. Ik heb er diverse applicaties opstaan, zoals VI, AD en spelletjes.
Mara op de iPad 2 zit een camera
Ik heb alleen Wifi erop zitten, dus alleen op draadloos internet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oke, als die Ipad alleen thuis gebruik (heb draadloos internet ofcourse) dan neem ik toch aan dat ik geen extra abonnement voor internet nodig heb voor op dat ding? (tenzij ik in de bus wil gaan zitten internetten, dat snap ik)
komt goeeeeeeed! doe het rustig aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
ik ben alweer thuis stik van de pijn in mn rug...dus ik gaat ff leggen met een para![]()
en wellicht kom ik vanmiddag gezellig kletsen![]()
![]()
hier ook, en intussen belastingaangifte invullen, uitstel aanvragen omdat m'n DigiD code zonder dat ik het wist ineens niet meer geldig is, koffie, peuk sigaretjequote:
rustig aan Jesje, hopelijk tot vanmiddag/vanavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
ik ben alweer thuis stik van de pijn in mn rug...dus ik gaat ff leggen met een para![]()
en wellicht kom ik vanmiddag gezellig kletsen![]()
![]()
ja na een half jaar issie in eens ongeldig dat had ik ook. ben ook bankzaken/verzekering aan het doen. en war advertenties maken op internetquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook, en intussen belastingaangifte invullen, uitstel aanvragen omdat m'n DigiD code zonder dat ik het wist ineens niet meer geldig is, koffie, peuk sigaretje
zoooo stom dat je 'm dan niet gewoon meteen online kunt verlengen, of dat ze je in ieder geval even een berichtje sturen. Zit ik vanalles te proberen, uiteindelijk in de telefoon geklommen, zeggen ze: opnieuw aanvragen mevrouw, gewoon verlopen, tja, zo werkt dat hier, wij sturen daar geen bericht over hoor, dat merkt u vanzelf wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja na een half jaar issie in eens ongeldig dat had ik ook. ben ook bankzaken/verzekering aan het doen. en war advertenties maken op internet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoooo stom dat je 'm dan niet gewoon meteen online kunt verlengen, of dat ze je in ieder geval even een berichtje sturen. Zit ik vanalles te proberen, uiteindelijk in de telefoon geklommen, zeggen ze: opnieuw aanvragen mevrouw, gewoon verlopen, tja, zo werkt dat hier, wij sturen daar geen bericht over hoor, dat merkt u vanzelf wel.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
Hier in Frankrijk kun je nog niet eens internet bankieren
uhm 1x per week word het salde geupdate, en dat was hetquote:
ik dacht dat ze daar in la France toch wel wat moderner waren, valt tegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
uhm 1x per week word het salde geupdate, en dat was het
nee, wat dat betreft is het allemmaal mega ouderwets, heb hier zels geleerd met een cheque te betalen had dat nog nooi gedaan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar in la France toch wel wat moderner waren, valt tegen
quote:
Lol, bliksembezoek, hohooi! Doehoei!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef Ceetje.. het volgende:
middag allemaalen meteen erbij: tot vanavond allemaal
![]()
Moet even mijn ouders gaan helpen/redden met het invullen van hun aangiften op de computer (mensen hebben 1 maand geleden laptop aangeschaft en nooit met een computer gewerkt, dus je snapt wel dat hulp gewenst is nouja, meer noodzakelijk eigenlijk)![]()
tot vanavond dus
sensatie in Sst?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Aimy het volgende:
Nu nog wachten tot @SST_Stef wordt aangemaakt op Twitter, de nieuwste bewoner kan ook wel een buddy gebruiken: http://bit.ly/eIUFTQ #sstnl
Ik denk... Yes sensatie.. er komt een nieuwe bewoner.... maar nee hoor.. is het een verdomde sprinkhaan.
Je moet toch ergens hoop houden..quote:
dan moet je het twitter account van SST_Sjoerd eens bekijken, die is gisteren naar Portugal vertrokken!! Bollokus, Superkokje en ik volgen hem al een paar dagen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Aimy het volgende:
Nu nog wachten tot @SST_Stef wordt aangemaakt op Twitter, de nieuwste bewoner kan ook wel een buddy gebruiken: http://bit.ly/eIUFTQ #sstnl
Ik denk... Yes sensatie.. er komt een nieuwe bewoner.... maar nee hoor.. is het een verdomde sprinkhaan.
Goeienavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet je het twitter account van SST_Sjoerd eens bekijken, die is gisteren naar Portugal vertrokken!! Bollokus, Superkokje en ik volgen hem al een paar dagen!![]()
GOEIENAVOND ALLEMAAL![]()
we zijn toch al gewend aan eerst 50 posts over hoe/wie een cos te openenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee gesteggel in de COS om de LAPO,![]()
Welke fokker heeft er zo'n vreselijk baardje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet je het twitter account van SST_Sjoerd eens bekijken, die is gisteren naar Portugal vertrokken!! Bollokus, Superkokje en ik volgen hem al een paar dagen!![]()
GOEIENAVOND ALLEMAAL![]()
ow, what's newquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee gesteggel in de COS om de LAPO,![]()
ikke nie, heb zelfs geen snorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Aimy het volgende:
[..]
Welke fokker heeft er zo'n vreselijk baardje?
nu even drie kwartier, dan moet ik m'n schoonzus ophalen bij de garage en mijn dochter bij de judo, en daarna (vanaf de laifsjoooo) ben ik de rest vand e avond niet meer weg te slaan natuurlijk. Spanning ende sensaasie hèquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hohooi Ceetje, blijf je nu een beetje langer?![]()
quote:
ja, zit ook net aan een bakkie, lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef bollokus het volgende:
![]()
binn ich wieder
![]()
![]()
het eten is weer bereid... nu een bakkie!
altijd hèquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje .. je hebt zin in vanavond zie ik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef bollokus het volgende:
![]()
binn ich wieder
![]()
![]()
het eten is weer bereid... nu een bakkie!
en vanavond heeft bollie ook weer net5!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
altijd hè![]()
LAIFSJOO, spanning, sensaasie, eliminaasie, kan bijna niet meer wachten joh, heb er gewoon de zenuwen van
ik zag het al. Wel jammer, of vond je het niet leuk, op visite bij Piet Paniek (112 daar redt je levens mee)?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
en vanavond heeft bollie ook weer net5!!
Zo niet dan maken we het hier wel leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nu even drie kwartier, dan moet ik m'n schoonzus ophalen bij de garage en mijn dochter bij de judo, en daarna (vanaf de laifsjoooo) ben ik de rest vand e avond niet meer weg te slaan natuurlijk. Spanning ende sensaasie hè
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
en vanavond heeft bollie ook weer net5!!
dat is super gezellig... alleen dat roken in de tuinquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zag het al. Wel jammer, of vond je het niet leuk, op visite bij Piet Paniek (112 daar redt je levens mee)?
had kwallie een berichtje gestuurd helaas doet de tvkaart het niet maar het gelijd is wel goed en het beeld van de cam. ook goed te doen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
top, ik zag dat Kwaliteit weer in the house was... 't ging mij nog niet lukken smartcardje ligt dwars
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is super gezellig... alleen dat roken in de tuin
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben vandaag bij de mediaboys langsgeweest en mag morgen voor het weekend een analoogtunertje lenen, kijken of ik daar iets verder mee kom.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo niet dan maken we het hier wel leuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Seauuu, peukie erbij, even uitbuiken, vanavond livesjow en dan toettoet op naar de zon en de liefde.
Halo Fok, ben in de buurt maar moet even bijlezen hoor.
![]()
![]()
hey missJ, koffers al gepakt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Seauuu, peukie erbij, even uitbuiken, vanavond livesjow en dan toettoet op naar de zon en de liefde.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.
Best lastig leuke sexy jurkjes maar ook spijkerbroeken voor het stront scheppen der koeien, beeldige bikini's en zeeman onderbroeken, kanten strings en roodbonte zakdoeken voor op mijn kop te binden.....alleen mijn make-up tas is al 5 kilo....![]()
achja, 1 voordeel: de vloeitjes hoef je niet mee te brengen, scheelt weer plaats in je kofferbak, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.
Best lastig leuke sexy jurkjes maar ook spijkerbroeken voor het stront scheppen der koeien, beeldige bikini's en zeeman onderbroeken, kanten strings en roodbonte zakdoeken voor op mijn kop te binden.....alleen mijn make-up tas is al 5 kilo....![]()
Zoet maar, ze staan er al in en er weer uit tillen is ook geen optie dat weet je.quote:
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
achja, 1 voordeel: de vloeitjes hoef je niet mee te brengen, scheelt weer plaats in je kofferbak, toch?
ps: ik heb nog wel zo'n dakkoffer voor je in de aanbieding, ik zeg maar zo: als de ski's en mijn toilettas erin passen, dan past die van jou er ook in![]()
Scania?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.
ben altijd het zonnetje in huisquote:
ik ben zo blij met kwaliteit op het moment leuk om de daily vandaag te vollgen!nu is de buurman weer even hout halen... morgen doe miss dat toch wel ???quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Niki!!!![]()
![]()
Ja de daily is lekker Ceetje, wat een genot.
hai nikiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |