Eens en Aafke mag ook nog wel even blijfen.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens en Aafke mag ook nog wel even blijfen.
Joanna opzouten
Denk voor dat ze genomineerd zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Barb_ het volgende:
Sorry, ik kan het nergens vinden..maar is dit nou een missie? Dat ze Sharon en Aafke moeten opmaken enzo?
ja en daarna mogen ze voor een geheim drukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Barb_ het volgende:
Sorry, ik kan het nergens vinden..maar is dit nou een missie? Dat ze Sharon en Aafke moeten opmaken enzo?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ze zijn er ook echt ernstig mee bezig.
quote:
Heb liever dat Laura vertrekt, passieve houding en al keer genomineerd geloof ik. Ligt trouwens ook alleen maar in bed te ronken en domme grapjes te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens en Aafke mag ook nog wel even blijfen.
Joanna opzouten
Jaa dat lijkt me ook, maar is het ook echt opgedragen door de stem? Of gewoon zelf bedacht? Vind het wel schattig hoe Karim en Gerard het super serieus nemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk voor dat ze genomineerd zijn.
als die kudtdeur maar open gaat dan hequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja en daarna mogen ze voor een geheim drukken.
Van de stem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook, maar is het ook echt opgedragen door de stem? Of gewoon zelf bedacht? Vind het wel schattig hoe Karim en Gerard het super serieus nemen
hahahahhaaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
zie geer dat haar in elkaar knopendoet een zeemansknoop ofzo lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |