verdomme ik oet echt naar die nummertjes gaan kijkenquote:
Aw....quote:
Haha! Ik ook, dubbele cijfers in de min, jaren 60 hadden gewoon goede muziek:quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef bollokus het volgende:
toen was ik nog vloeibaar! wel lekker nr!
Waar ben je heen geweest?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Nobodies het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Net heerlijk genoten van een theatervoorstelling.
klopt ja, en nu ik erover nadenk ... misschien was ik zelfs nog niet vloeibaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw....
[..]
Haha! Ik ook, dubbele cijfers in de min, jaren 60 hadden gewoon goede muziek:
elk nadeeel heb z'n voordeel bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
heb me vergist, nieuwsuur is voetbal. over dat schoonmaakmiddel
hij was volop in beeld. Maar dat wist je wel, want je was zelf ook aan het kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
elk nadeeel heb z'n voordeel bedoel je?
hell no, ik zag in de aankondiging schoonmaakmiddel en voordeel/nadeel en ik ben meteen doorgezapt naar Paul de Leeuw, zit Edwin Evers nu, was wel effe om aan te zien, effe dan hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij was volop in beeld. Maar dat wist je wel, want je was zelf ook aan het kijken
n caps???? want het klinkt beter dan wat er gebeurt bij de burenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij goed, goede dosis humor, lekker lopend verhaal en er was genoeg drama.
Okay, mooi zo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij goed, goede dosis humor, lekker lopend verhaal en er was genoeg drama.
Caps?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
n caps???? want het klinkt beter dan wat er gebeurt bij de buren
Zo'n vermoeden had ik al. Heb het eten gemist... maar dat is ook niet echt interessantquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, mooi zo!![]()
Je hebt op de streams niets gemist iig.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Caps?Het is een theatervoorstelling, dus geen caps
.
ow .. weer eentje die de weg kwijt is.......quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:29 schreef willem67 het volgende:
Laura denkt ha tv momentje, deelt snoepjes uit en verziekt het beeld van deze briljante actie.
Kan dat wijf niet gewoon doen wat ze daar de hele dag al doet
heb jij een bordje dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow .. weer eentje die de weg kwijt is.......
quote:
vroegah toen k een klein menneke was...quote:
Kijk nu eens, te vroeg gepaniekt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef pietpaniek het volgende:
kahaaaarin zie je, zie je ut kijk nou ......heb een ui
je herkende me niet he met uiquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/240a6e2c621a7233c8558cb54a9cc497.png]afbeelding ] [/url]
quote:
Helleuh!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
Hallo vriendjes, Team Bol.
PietPaniek, je hebt een mooie ui.
![]()
kijk daar is ze danquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
hai!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
thats mequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat veel beter al, en de bikini past precies Superkokje.....(twitterjunk)
helleu MissJ,quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
Shot me too maar niet teveel, moet een beetje helder blijven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
helleu MissJ,![]()
hoe gaat ie? Nog au?
![]()
Beetje laat, maar was even m'n shot nemen (op doktersrecept hè)
quote:
Haai MissJ!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
![]()
![]()
Niki ook, gezellig. En ja ik zat even terug te lezen, gebak ging mijn neus voorbij. Jesje had er 5000 dacht ik of Ceetje?quote:
Ceetje volgens mij..quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niki ook, gezellig. En ja ik zat even terug te lezen, gebak ging mijn neus voorbij. Jesje had er 5000 dacht ik of Ceetje?
*Prive* Bol, alles is geregeld, ik rij om 23.00 weg, snachts rijd lekkerder, dan ben ik vrijdag vroeg bij je*quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*Prive* Bol, alles is geregeld, ik rij om 23.00 weg, snachts rijd lekkerder, dan ben ik vrijdag vroeg bij je*
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niki ook, gezellig. En ja ik zat even terug te lezen, gebak ging mijn neus voorbij. Jesje had er 5000 dacht ik of Ceetje?
Fijn om te lezen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat veel beter al, en de bikini past precies Superkokje.....(twitterjunk)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ga wel de weg vragen naar de koeienman.uit Hollanda.
Gaat niet lukken, de vervanger en mijn eigen tandarts gaven elkaar de schuld. Kaakchirurg zei dat die echt geperforeerd was en er zit een ontsteking op mijn kaakbot. Maar nu gaat alles goed. Beetje napijn nog.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Fijn om te lezen!En dan nu die !@#$%* vervanger een poot uitdraaien.
en antibiotica zeker ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, de vervanger en mijn eigen tandarts gaven elkaar de schuld. Kaakchirurg zei dat die echt geperforeerd was en er zit een ontsteking op mijn kaakbot. Maar nu gaat alles goed. Beetje napijn nog.
Nope, hoefde niet omdat het open staat zeg maar. Het kan weg.quote:
spoelenmet zout??? damn dat doet zeer moest ik ook met verstandskiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nope, hoefde niet omdat het open staat zeg maar. Het kan weg.
Moet vanzelf genezen, spoelingen en pijnstillers alleen.
ik moet echt gaan slapen nu. Morgen zware dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
jajoepie stream doet het weer![]()
![]()
![]()
nog niks te doen.......
truste Kokkiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet echt gaan slapen nu. Morgen zware dag
ik zal aan je denken morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Welterusten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, lekker dan.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, de vervanger en mijn eigen tandarts gaven elkaar de schuld. Kaakchirurg zei dat die echt geperforeerd was en er zit een ontsteking op mijn kaakbot. Maar nu gaat alles goed. Beetje napijn nog.
ja ben me echt rot aan het zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Al tussen de kussens van de bank gekeken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje; vloeitjes mee voor Bol, dozen vol.
Ik heb nog moeite gehad die HJ'tjes te halen trouwens, die verkopen ze niet overal, maar kofferbak ligt vol. Maar ik moet wel met Gerard het kalfje op de foto als tegenprestatie hoor Bol.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje; vloeitjes mee voor Bol, dozen vol.
jaszakken leeggehaald, broekzakken binnenstebuiten gekeerd (ook broeken die bij de vuile was liggen)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Al tussen de kussens van de bank gekeken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb nog moeite gehad die HJ'tjes te halen trouwens, die verkopen ze niet overal, maar kofferbak ligt vol. Maar ik moet wel met Gerard het kalfje op de foto als tegenprestatie hoor Bol.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaszakken leeggehaald, broekzakken binnenstebuiten gekeerd (ook broeken die bij de vuile was liggen)
Hmm, je jaszakken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ben me echt rot aan het zoeken
Wat een leuke plek om die dingen te verstoppen, de ironie...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik heb vloeitjes gevonden ...
in de medicijnkast
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
in de medicijnkast
hoe kom je erop om daar vloeitjes in de leggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
in de medicijnkast
neuh eigenlijk niet raar, die doos had ik mee toen ik in NL op vakantie was en had wat extra vloeitjes meegenomen op vakantie... moet NL shag hebben met franse vloeiquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat een leuke plek om die dingen te verstoppen, de ironie...
eeehmmm...ik rook zelf ook shag en geloof me,vloeitjes vind je overal.........elke tas, elke auto, elke jas, elke kast, elke lade, elk voorwerp waar je wat in kan stoppen..(behalve lichaam uiteraard)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe kom je erop om daar vloeitjes in de leggen
MissJ, meteen na de franse grens stoppen om vloei te kopen dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh eigenlijk niet raar, die doos had ik mee toen ik in NL op vakantie was en had wat extra vloeitjes meegenomen op vakantie... moet NL shag hebben met franse vloei
lange zekerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
in de medicijnkast
Ik lees het ja, maar met HJ'tjes moet die maar tevreden zijn, mijn mascotte neem ik ook mee, voor mezelf. Mag die nog niet naar wijzen dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
MissJ, meteen na de franse grens stoppen om vloei te kopen dus
quote:
KIJK.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
KIJK.
En we hebben al weltrusten gezegd ook.
.
Forum Opties | |