quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo niet dan maken we het hier wel leuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Seauuu, peukie erbij, even uitbuiken, vanavond livesjow en dan toettoet op naar de zon en de liefde.
Halo Fok, ben in de buurt maar moet even bijlezen hoor.
![]()
![]()
hey missJ, koffers al gepakt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Seauuu, peukie erbij, even uitbuiken, vanavond livesjow en dan toettoet op naar de zon en de liefde.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.
Best lastig leuke sexy jurkjes maar ook spijkerbroeken voor het stront scheppen der koeien, beeldige bikini's en zeeman onderbroeken, kanten strings en roodbonte zakdoeken voor op mijn kop te binden.....alleen mijn make-up tas is al 5 kilo....![]()
achja, 1 voordeel: de vloeitjes hoef je niet mee te brengen, scheelt weer plaats in je kofferbak, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.
Best lastig leuke sexy jurkjes maar ook spijkerbroeken voor het stront scheppen der koeien, beeldige bikini's en zeeman onderbroeken, kanten strings en roodbonte zakdoeken voor op mijn kop te binden.....alleen mijn make-up tas is al 5 kilo....![]()
Zoet maar, ze staan er al in en er weer uit tillen is ook geen optie dat weet je.quote:
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
achja, 1 voordeel: de vloeitjes hoef je niet mee te brengen, scheelt weer plaats in je kofferbak, toch?
ps: ik heb nog wel zo'n dakkoffer voor je in de aanbieding, ik zeg maar zo: als de ski's en mijn toilettas erin passen, dan past die van jou er ook in![]()
Scania?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.
ben altijd het zonnetje in huisquote:
ik ben zo blij met kwaliteit op het moment leuk om de daily vandaag te vollgen!nu is de buurman weer even hout halen... morgen doe miss dat toch wel ???quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Niki!!!![]()
![]()
Ja de daily is lekker Ceetje, wat een genot.
hai nikiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |