NP! Ik zag dat je de lapo had en er geen nieuwe was.quote:
Komt toch goed? Had eigenlijk Bol of Bommie wel verwacht, die waren zeker de spannende streams aan het volgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef Flow3r het volgende:
ik mot beter opletten![]()
meestal wacht ik met posten als we bij nr 295 zijn of zo![]()
ditmaal mislukt![]()
thanks again
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt toch goed? Had eigenlijk Bol of Bommie wel verwacht, die waren zeker de spannende streams aan het volgen.
dus datquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt toch goed? Had eigenlijk Bol of Bommie wel verwacht, die waren zeker de spannende streams aan het volgen.
ik was aan het wachten had het berichtje hier gemistquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
gvdquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was aan het wachten had het berichtje hier gemistik open geen t opics meer zonder lapo! die ellelange discussies
Hmm, Flower opent niet graag, dus als zij 301 heeft mag je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was aan het wachten had het berichtje hier gemistik open geen t opics meer zonder lapo! die ellelange discussies
Ja, da's de COS regel, eerste is degene die open blijft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
heb me er ooit 1x aan gewaagd maar Bommie was 10 sec sneller en de mijne werd gesloten![]()
nooit meer hea![]()
quote:
Ehm, MissJ24 is er morgen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in de stoel aan het wachtem op jou
Trusten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Flow3r het volgende:
hmmm, nou goed dan![]()
koesie en ik ben weer naar de buren![]()
ze vertrekt moergen zal snachts hier rond een uurtje of 3 aankomen... wazig hequote:
ciao ciao!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Flow3r het volgende:
hmmm, nou goed dan![]()
koesie en ik ben weer naar de buren![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef Aimy het volgende:
Ik kon niet slapen!
Dus ben heeel stiekem nog even achter laptop gekropen
Lol, gezellig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef Aimy het volgende:
Ik kon niet slapen!
Dus ben heeel stiekem nog even achter laptop gekropen
Zo voel ik me inderdaad... oh wat erg.quote:
Slaaplekkurr!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:17 schreef bollokus het volgende:
die berichtjes ook altijd in de cos
ga tukken... ciao leute![]()
![]()
Okay hier nog ff uitgebreid dan, welterusten Bol!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:17 schreef bollokus het volgende:
die berichtjes ook altijd in de cos
ga tukken... ciao leute![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |