sorry mamquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
KIJK.
En we hebben al weltrusten gezegd ook.
.
wabedoelje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
KAK, een superkok en een superkokje?
What the hell happend here?
Team Bol, help me is.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
KAK, een superkok en een superkokje?
What the hell happend here?
Team Bol, help me is.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Rea's verdwijnen, namen veranderen van users...ik word gek.
Ik neem geen pijnstillers meer en ga maar rustig in bed liggen. Morgenochtend laatste spullen inpakken, even werken, en de jongste gaat uit logeren, de oudste zorgt voor de beesten, en Mam gaat Viva La France........je verpleegster komt eraan hoor Bol. Kijken of ik je weer kan oplappen.
beide half gehandicapt, een match made in heaven.![]()
kunnen we al zwaaien, of blijf je nog?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Rea's verdwijnen, namen veranderen van users...ik word gek.
Ik neem geen pijnstillers meer en ga maar rustig in bed liggen. Morgenochtend laatste spullen inpakken, even werken, en de jongste gaat uit logeren, de oudste zorgt voor de beesten, en Mam gaat Viva La France........je verpleegster komt eraan hoor Bol. Kijken of ik je weer kan oplappen.
beide half gehandicapt, een match made in heaven.![]()
Hahahaha, ik zie dingen die er niet zijn. Ik zou zweren dat rea 1 van Superkok was, en rea 2 van Superkokje.quote:
Je bent in de SC.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef snetje het volgende:
Flip : de tijd is allang om hoor!! en dat 5 keer achter elkaar..
Sharon oogt goed
komt goed schatje de hottub is al volquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie dingen die er niet zijn. Ik zou zweren dat rea 1 van Superkok was, en rea 2 van Superkokje.
Zag dat echt staan.
Vergeef me mijn gezwets.....![]()
Ben toe aan ontspanning. Bol, gooi het varkenskot vol met water,warm het op, zorg voor bubbels als ik mezelf erin hijs, en mijn voeten uitsteek voor en massage.
(no pic's please)
Tot morgen Team Bol, kom heel even gedag zeggen.
En Bol, ik eis schone lakens.![]()
Tot snel.
trustequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie dingen die er niet zijn. Ik zou zweren dat rea 1 van Superkok was, en rea 2 van Superkokje.
Zag dat echt staan.
Vergeef me mijn gezwets.....![]()
Ben toe aan ontspanning. Bol, gooi het varkenskot vol met water,warm het op, zorg voor bubbels als ik mezelf erin hijs, en mijn voeten uitsteek voor en massage.
(no pic's please)
Tot morgen Team Bol, kom heel even gedag zeggen.
En Bol, ik eis schone lakens.![]()
Tot snel.
Mijn hemel, door 1 UI al aan de kak...en dat duurt dan uren? Had je ipv de krant de hele wikipedia mee.......quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn hemel, door 1 UI al aan de kak...en dat duurt dan uren? Had je ipv de krant de hele wikipedia mee.......![]()
Dag alle nu ben ik echt off.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn hemel, door 1 UI al aan de kak...en dat duurt dan uren? Had je ipv de krant de hele wikipedia mee.......![]()
Dag alle nu ben ik echt off.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
quote:
hij was bij de buren aan het spammenquote:
begon het ook al verdacht te vinden jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef pietpaniek het volgende:
Oh gelukkig.... Dacht ff dat hij bij de buuf van c was geweest..... Die van de koplampen op woensdag
ik zat bij de buren wil je een linkje?quote:
oe linkjes ben gek op linkjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik zat bij de buren wil je een linkje?
quote:
[COS#820] Mo-ttentionwhorequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
het is weer janken en klagen bij de buren hè *drukt snel op muteknop
Pfff, ik zou bijna een grafstuk gaan bezorgen, als Karim Gerard en Sharon er niet waren was het net een nachtwake....quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
het is weer janken en klagen bij de buren hè *drukt snel op muteknop
ja zie mijn editquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je bent in de SC.*KSSSSST* naar de COS!
ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, ik zou bijna een grafstuk gaan bezorgen, als Karim Gerard en Sharon er niet waren was het net een nachtwake....
olifanten ??quote:
echt hè, ik heb het zoooo gehad hè, met dat mensquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, ik zou bijna een grafstuk gaan bezorgen, als Karim Gerard en Sharon er niet waren was het net een nachtwake....
Je mag ook hier blijven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef snetje het volgende:
[..]
ja zie mijn edit![]()
dacht al wat is het inene gezellie in de COS
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis cos schat
Dat bedoelde ik maar laat maar jij ben van de bordjes........ Kssst terug naar de sc
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis cos schat
Dat bedoelde ik maar laat maar jij ben van de bordjes........ Kssst terug naar de sc
Ik heb het over de COS schat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis cos schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |