Whaaaha dat had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
T_T Wil je jongetje achter mijn naam zetten?
wat leuk! mooie foto's!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Jose81 het volgende:
Hier een paar plaatjes van onze pretecho afgelopen maandag!![]()
Even uitrekken: rechts een arm en schuin voor/naar links toe een been... of dit nou lekker ligt...?!:
[ afbeelding ]
Lekker liggen met een arm in z'n nek (net als zijn broer Bas is dit nu al zijn favoriete houding... we vinden Bas bijna dagelijks net zo 'relaxed' in bed):
[ afbeelding ]
Omdat we wel wat meer wilden zien, mocht ik even gaan staan en gaan bewegen... hij was een beetje gedraaid, maar veel zin om echt anders te liggen had meneer niet... nú al eigenwijs!:
[ afbeelding ]
ps... enne... nog een keer...; wil iemand in de OP zetten dat we een jongen krijgen???
![]()
Dat is ook het punt waar ik tegenaanloop. Wil heel graag meedoen aan onderzoeken, maar meteen een ruggeprik (vooral omdat ik vanaf het eerste begin me moet melden en niet wachten tot ik al een uur om de 5 min weeën moet hebben ofzo)....quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef mrien het volgende:
Jeetjejom, een ruggeprik bij binnenkomst vind ik nog wel wat eigenlijk. Ik zou dan zelf denk ik toch liever voor de keuze gaan als je het zelf wilt.
Dank je wel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:52 schreef The_Tankgirl het volgende:
Jose81 & Sannne, ik heb het erbij gezet!
wat een prachtige foto's!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Jose81 het volgende:
Hier een paar plaatjes van onze pretecho afgelopen maandag!![]()
Even uitrekken: rechts een arm en schuin voor/naar links toe een been... of dit nou lekker ligt...?!:
[ afbeelding ]
Lekker liggen met een arm in z'n nek (net als zijn broer Bas is dit nu al zijn favoriete houding... we vinden Bas bijna dagelijks net zo 'relaxed' in bed):
[ afbeelding ]
Omdat we wel wat meer wilden zien, mocht ik even gaan staan en gaan bewegen... hij was een beetje gedraaid, maar veel zin om echt anders te liggen had meneer niet... nú al eigenwijs!:
[ afbeelding ]
ps... enne... nog een keer...; wil iemand in de OP zetten dat we een jongen krijgen???
![]()
Mrien, ik ga ervan uit dat je het tegen mij hebt.... Maar Jorja is dmv een keizersnede geboren omdat haar hartslag niet op de weeën reageerde, die was te stabiel. Het was geen ernstige spoed (lag amper een halve minuut aan de CTG), maar de OK was ook vrij op dat moment en ik was al 22 uur bezig met 5 cm ontsluiting, dus alles bij elkaar opgeteld leek dit hun de beste oplossing.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef mrien het volgende:
Waarom was je eerste bevalling ook alweer een ks geworden?
Ja, dat kan zij ook, maar ze mag niet van 5 dagen werken naar 3 dagen werken dmv ouderschapsverlof en als het ouderschapsverlof 'op' is ook maar 3 dagen blijven werken, dan moet ze terug naar 5, zo bedoelde ik het eigenlijk......quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik werk ook in het onderwijs, en ik kon op basis van mijn uren een bepaalde tijd betaald ouderschapsverlof nemen, en dan nog een tijd onbetaald oudersschapsverlof, waardoor ik aan het eind ervan mijn oude uren weer "op kan eisen".
Ik ga ook een deel oudersschapsverlof opnemen volgend jaar, lijkt mij wel zo relaxed..
Misschien dat een ruggeprik dan wel kan helpen bij de vorderende ontsluiting? Weet niet of dat dat effect ook heeft? Mja, dan nog blijft dat deze bevalling heel anders kan gaan..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:06 schreef Jeetjejom het volgende:
Mrien, ik ga ervan uit dat je het tegen mij hebt.... Maar Jorja is dmv een keizersnede geboren omdat haar hartslag niet op de weeën reageerde, die was te stabiel. Het was geen ernstige spoed (lag amper een halve minuut aan de CTG), maar de OK was ook vrij op dat moment en ik was al 22 uur bezig met 5 cm ontsluiting, dus alles bij elkaar opgeteld leek dit hun de beste oplossing.
dat snap ik, dat is voor mij ook zo, maar ik weet niet hoe het zou gaan als je na het onbetaalde ouderschapsverlof zou zeggen dat je die extra uren niet terugwilt... Ik kon geloof ik 1 jaar betaald, en dan nog 3 jaar onbetaald opnemen, uitgaande van de stap terug die ik wilde doen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ja, dat kan zij ook, maar ze mag niet van 5 dagen werken naar 3 dagen werken dmv ouderschapsverlof en als het ouderschapsverlof 'op' is ook maar 3 dagen blijven werken, dan moet ze terug naar 5, zo bedoelde ik het eigenlijk......
Een week is veel te lang. Ze is sinds gister zo druk en ik heb het idee dat het ook voorwerk is mja ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:33 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
En of ik tally ga inhalen, een week is natuurlijk nog best lang hè :p en ik gun haar ook wel een koppositie, maar dan moet j-net zich ook haasten!
Oehhhh bij Tally ook al gerommel!!!! (Niet om je hoop de grond in te boren, maar ik zei gister bij mijn gyn dat ik nog niets van voorwerk merk en haar nuchtere opmerking was: Je kan weken voorwerk hebben, maar ook hier dadelijk de deur uitlopen en meteen weer moeten omdraaien omdat het begonnen is. Het is helaas ook voor hun allemaal gokwerk)quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Een week is veel te lang. Ze is sinds gister zo druk en ik heb het idee dat het ook voorwerk is mja ik heb het nog nooit meegemaakt.
Jankte gister de ogen uit mijn kop dat ze MOEST komen of stoppen met pijn doen
Van mij mogen de dagen wel wat sneller gaan. Pfffff...
Welke kinderwagen had je ook alweer uitgezocht, was het niet een Buzz?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
Leuk Juud!!
Hier is vanmorgen de kinderwagen binnengekomen, wel apart om die nu ook te hebben staan.
Ik ga eens kijken of ik een paar leuke kraamkadootjes in elkaar kan naaien... Gelukkig dat ik hier wat dingen heb liggen waar ik patronen van af kan leiden...
Wij hadden hem ook zeker zelf gekocht als we hem niet cadeau hadden gekregen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef Takkembah het volgende:
Leuk Juud!
Ik heb er nog steeds spijt van dat we toen een andere hebben gekozen![]()
Welke combi/kleur heb jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik toch net weer wat echt als de kw er is het Laiveneertiekje. In ieder geval dat vond ik
Juud wij hebben ook al een tripp trapp staan en het duurt nog heel lang eer ons kindje daar in kan. Zo heb ik ookal een mamafiets staan. Hoezo teveel tijd gehad
Ik vind die nieuwe beugel echt spuuglelijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een beuken tripp trapp met de "oude" beugel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |