Whaaaha dat had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
T_T Wil je jongetje achter mijn naam zetten?
wat leuk! mooie foto's!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Jose81 het volgende:
Hier een paar plaatjes van onze pretecho afgelopen maandag!![]()
Even uitrekken: rechts een arm en schuin voor/naar links toe een been... of dit nou lekker ligt...?!:
[ afbeelding ]
Lekker liggen met een arm in z'n nek (net als zijn broer Bas is dit nu al zijn favoriete houding... we vinden Bas bijna dagelijks net zo 'relaxed' in bed):
[ afbeelding ]
Omdat we wel wat meer wilden zien, mocht ik even gaan staan en gaan bewegen... hij was een beetje gedraaid, maar veel zin om echt anders te liggen had meneer niet... nú al eigenwijs!:
[ afbeelding ]
ps... enne... nog een keer...; wil iemand in de OP zetten dat we een jongen krijgen???
![]()
Dat is ook het punt waar ik tegenaanloop. Wil heel graag meedoen aan onderzoeken, maar meteen een ruggeprik (vooral omdat ik vanaf het eerste begin me moet melden en niet wachten tot ik al een uur om de 5 min weeën moet hebben ofzo)....quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef mrien het volgende:
Jeetjejom, een ruggeprik bij binnenkomst vind ik nog wel wat eigenlijk. Ik zou dan zelf denk ik toch liever voor de keuze gaan als je het zelf wilt.
Dank je wel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:52 schreef The_Tankgirl het volgende:
Jose81 & Sannne, ik heb het erbij gezet!
wat een prachtige foto's!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Jose81 het volgende:
Hier een paar plaatjes van onze pretecho afgelopen maandag!![]()
Even uitrekken: rechts een arm en schuin voor/naar links toe een been... of dit nou lekker ligt...?!:
[ afbeelding ]
Lekker liggen met een arm in z'n nek (net als zijn broer Bas is dit nu al zijn favoriete houding... we vinden Bas bijna dagelijks net zo 'relaxed' in bed):
[ afbeelding ]
Omdat we wel wat meer wilden zien, mocht ik even gaan staan en gaan bewegen... hij was een beetje gedraaid, maar veel zin om echt anders te liggen had meneer niet... nú al eigenwijs!:
[ afbeelding ]
ps... enne... nog een keer...; wil iemand in de OP zetten dat we een jongen krijgen???
![]()
Mrien, ik ga ervan uit dat je het tegen mij hebt.... Maar Jorja is dmv een keizersnede geboren omdat haar hartslag niet op de weeën reageerde, die was te stabiel. Het was geen ernstige spoed (lag amper een halve minuut aan de CTG), maar de OK was ook vrij op dat moment en ik was al 22 uur bezig met 5 cm ontsluiting, dus alles bij elkaar opgeteld leek dit hun de beste oplossing.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef mrien het volgende:
Waarom was je eerste bevalling ook alweer een ks geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |