quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Chau het volgende:
Ik gebruik ook een alt met guildbank voor eigen gebruiken, gewoon helemaal vol plempen zonder zorgen te maken voor de ruimte. Mijn eigen bank was altijd gewoon direct vol na 1 dag farmen.
4 mensen tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1Maar het heeft alle banktabs, en dat was erg prijzig. Iemand kan het gebruiken als extra bank zonder de hassle van 10 mensen vragen etc.
Veel beter! Als je met 2-3 vrienden samen een guild wilde maken moest je eerst gaan leuren bij anderen.quote:
log dan ook gewoon inquote:Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeerde wat op het forum te lezen en hij zit gewoon gigantisch in de weg
Dan is ie wegquote:
Hoe vet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben normaal wel tegen die store bought pets/items, maar deze ziet er bijna te stoer uit om niet te kopen![]()
Wow, ziet er vet uit. Wat moet 'ie kosten?quote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hoe vet!
Ik ben m'n celestial steed ondertussen ook wel beuEn dan daarbij, iedereen loopt nu met die mount uit Tol Barad (en die vind iedereen wel mooi, en the retard horse vinden ze dan lelijk
), maar deze zou voor mijn paladin echt gaaf zijn met die nasleep van die vleugels enzo!
showoffquote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef pl4kkie het volgende:
Ik blijf lekker rond vliegen op me ashes of al'ar
Ik ookquote:
Leuk is dat hèquote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef Migwi het volgende:
Hm, dan maar een paar uurtjes brainless Archeology levelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |