Ik heb me net erg vermaakt met die nieuwe patchnotes op mmo-championquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Die nieuwe patch notes!
![]()
Hilarisch!
* Vashjir is now 20% more disorienting.![]()
* Due to continual misspellings of the rogue class, we have officially changed the name to the easier to type rouge.
* The Worgen sniff sound has been replaced by Rebecca Blacks hit single, Friday. The song will play in its entirety. Every time![]()
* To toughen players up for their encounters with dragons and demons, the in-game emote /hug has been removed from the game.![]()
* To ensure Orgrimmar and Stormwind are the premiere cities for Cataclysm, NPCs have been removed from all other cities.
* Female warlocks are now correctly called witches.![]()
Etcetera!
* Rogues are now required to pick up all of their blades after casting Fan of Knives before it can be used again.![]()
![]()
![]()
Ik lag echt helemaal dubbel. Sheldor, my level 85 blood elf!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Iemand The Big Bang Theory gekeken van gisteren? Sheldon zijn WoW account was gehacked
En tenminste geen draak!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef Sjiznit het volgende:
Dat is inderdaad een toffe mount. En geen gerecycled model.
Soort van wannabe ashes mount. Maar dan anders. Kunnen ze nou egt niet iets supercools verzinnen ipv alles hergebruiken en weer tot iets anders kleien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben normaal wel tegen die store bought pets/items, maar deze ziet er bijna te stoer uit om niet te kopen![]()
Zie er totaal niks van Ashes in..quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Soort van wannabe ashes mount. Maar dan anders. Kunnen ze nou egt niet iets supercools verzinnen ipv alles hergebruiken en weer tot iets anders kleien.
Dat hebben er wel meerdere mounts, indien een mount een glow effect heeft op zijn vleugels dan heb je uiteraard ook een spoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen.
Alleen omdat het een spoor achterlaat is het een Ashes lookalike?
Mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef Chau het volgende:
Yup, komt binnenkort had ik gelezen in blue post, GM gaat met de guild naar een andere realm en elke member die betaald voor een transfer komt automatisch weer in de guild in de nieuwe realm
quote:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2267590574quote:We want to give everyone an early heads-up regarding our plan to implement a guild relocation service for World of Warcraft. The idea is for a guild leader to be able to transfer a guild to another realm. The guild structure remains intact, including the guild leader, guild bank, ranks, and guild name (depending on availability).
Guild members who decide to relocate with their guild may initiate their own paid character transfer. Upon a successful transfer they will automatically be part of the guild when they first log into the new realm. Their guild rank and guild reputation will be intact.
Guild leaders who do not want a change of scenery may also choose to pick a new guild name using another new service. These services are in development and we will be providing additional details at a future point in time.
As with all of the features and services we offer, we intend to incorporate the guild relocation service in a way that will not disrupt the game play experience. Please note that this feature will require extensive internal testing, so you may see bits and pieces of the service appear on the public test realms. We'll announce further details at http://www.WorldofWarcraft.com .
1quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Chau het volgende:
Ik gebruik ook een alt met guildbank voor eigen gebruiken, gewoon helemaal vol plempen zonder zorgen te maken voor de ruimte. Mijn eigen bank was altijd gewoon direct vol na 1 dag farmen.
4 mensen tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1Maar het heeft alle banktabs, en dat was erg prijzig. Iemand kan het gebruiken als extra bank zonder de hassle van 10 mensen vragen etc.
Veel beter! Als je met 2-3 vrienden samen een guild wilde maken moest je eerst gaan leuren bij anderen.quote:
log dan ook gewoon inquote:Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeerde wat op het forum te lezen en hij zit gewoon gigantisch in de weg
Dan is ie wegquote:
Hoe vet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben normaal wel tegen die store bought pets/items, maar deze ziet er bijna te stoer uit om niet te kopen![]()
Wow, ziet er vet uit. Wat moet 'ie kosten?quote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hoe vet!
Ik ben m'n celestial steed ondertussen ook wel beuEn dan daarbij, iedereen loopt nu met die mount uit Tol Barad (en die vind iedereen wel mooi, en the retard horse vinden ze dan lelijk
), maar deze zou voor mijn paladin echt gaaf zijn met die nasleep van die vleugels enzo!
showoffquote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef pl4kkie het volgende:
Ik blijf lekker rond vliegen op me ashes of al'ar
Ik ookquote:
Leuk is dat hèquote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef Migwi het volgende:
Hm, dan maar een paar uurtjes brainless Archeology levelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |