abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 20:19:44 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_94915898
Iemand The Big Bang Theory gekeken van gisteren? Sheldon zijn WoW account was gehacked :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94917096
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef Bienelientjee het volgende:
:D Die nieuwe patch notes! :D :') Hilarisch!

* Vashjir is now 20% more disorienting. :o
* Due to continual misspellings of the rogue class, we have officially changed the name to the easier to type rouge.
* The Worgen sniff sound has been replaced by Rebecca Blacks hit single, Friday. The song will play in its entirety. Every time :N
* To toughen players up for their encounters with dragons and demons, the in-game emote /hug has been removed from the game. O+
* To ensure Orgrimmar and Stormwind are the premiere cities for Cataclysm, NPCs have been removed from all other cities.
* Female warlocks are now correctly called witches. _O-

Etcetera!

* Rogues are now required to pick up all of their blades after casting Fan of Knives before it can be used again. :D :D :D
Ik heb me net erg vermaakt met die nieuwe patchnotes op mmo-champion _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94917784
In addition to their current spells, mage Mirror Images now can randomly cast Frost Nova, Ring of Frost, Portal: Dalaran, and Mirror Image. Mirror Images summoned by Mirror Images can also cast Mirror Image. Mirror Images summoned by Mirror Images that are summoned by Mirror Images can also cast Mirror Images. Mirror Images that are summoned by Mirror Images that are summoned by Mirror Images that are summoned by Mirror Images...

Hahahaha.
pi_94928159
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Iemand The Big Bang Theory gekeken van gisteren? Sheldon zijn WoW account was gehacked :P
Ik lag echt helemaal dubbel. Sheldor, my level 85 blood elf!
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_94940530
Ben normaal wel tegen die store bought pets/items, maar deze ziet er bijna te stoer uit om niet te kopen :D

pi_94941384
Godver wat ziet die er vet uit zeg.
pi_94941426
Opbrengst gaat ook naar Japan toch? Zoiets hoorde ik.

Dan koop ik hem nog wel. Ik weiger om te betalen voor dingen wat alleen naar de portefeuille van meneer Blizzard gaat :P .
pi_94941948
Dat is inderdaad een toffe mount. En geen gerecycled model.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Moderator zaterdag 2 april 2011 @ 15:03:39 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_94942014
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef Sjiznit het volgende:
Dat is inderdaad een toffe mount. En geen gerecycled model.
En tenminste geen draak!
niet zo tof doen
  zaterdag 2 april 2011 @ 15:15:37 #60
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_94942277
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben normaal wel tegen die store bought pets/items, maar deze ziet er bijna te stoer uit om niet te kopen :D

Soort van wannabe ashes mount. Maar dan anders. Kunnen ze nou egt niet iets supercools verzinnen ipv alles hergebruiken en weer tot iets anders kleien.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_94945211
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Soort van wannabe ashes mount. Maar dan anders. Kunnen ze nou egt niet iets supercools verzinnen ipv alles hergebruiken en weer tot iets anders kleien.
Zie er totaal niks van Ashes in..
pi_94945227
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef Chau het volgende:

[..]

Zie er totaal niks van Ashes in..
Precies wat ik wilde zeggen.

Alleen omdat het een spoor achterlaat is het een Ashes lookalike?
pi_94945296
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Precies wat ik wilde zeggen.

Alleen omdat het een spoor achterlaat is het een Ashes lookalike?
Dat hebben er wel meerdere mounts, indien een mount een glow effect heeft op zijn vleugels dan heb je uiteraard ook een spoor.
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:33:21 #64
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_94945936
Ergens ben ik het wel eens met pl4kkie. Veel mounts uit de Cataclysm reeks hebben qua looks veel gemeen met de Lich King periodes of die van daarvoor. (Neem bijvoorbeeld de rood,oranje, blauw, zwarte, etc. drakes en die van de Noord, Zuid, Oost, Westenwind.) (Of Ashes of Alar en de Dark Phoenix.)

Nu zie ik bij deze geen vergelijking, behalve de vleugels van onze oude trouwe vrienden. De gryphons. Ze hadden hem van mij best een tintje "woester" mogen maken. Meer klauwachtige poten of een iets minder zachte en lievige gezichtsuitdrukking ofsow. Ik weet het niet, maar ik mis er net iets aan. :D

Maar goed, soms zou het wel leuk zijn als ze er iets in toevoegen met totaal geen invloeden van ervoor. Maar in hoeverre moet je ook constant weer een compleet nieuwe creatie gaan uitvinden? Ik weet nog niet of ik deze ga kopen om aan mijn collectie toe te voegen. Heb tot nu toe nog geen enkele mount of pet gekocht uit de Blizzard Store (Behalve 1 petje die ik van mijn broertje voor kerst kreeg :') en die van de key authenticator.)
pi_94946139
Stiekem vind ik gewoon dat elke mount/pet ingame te winnen/vinden moet zijn en niet voor extra $$ te koop moet zijn.

Weet iemand hier overigens of er in de nabije toekomst plannen zijn om guilds mee te kunnen nemen naar andere servers? Ik bedoel dus dat je als GM je guild + guildbank houdt als je transferred.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94946268
Yup, komt binnenkort had ik gelezen in blue post, GM gaat met de guild naar een andere realm en elke member die betaald voor een transfer komt automatisch weer in de guild in de nieuwe realm
pi_94946290
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef Chau het volgende:
Yup, komt binnenkort had ik gelezen in blue post, GM gaat met de guild naar een andere realm en elke member die betaald voor een transfer komt automatisch weer in de guild in de nieuwe realm
Mooi :)
pi_94946336
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi :)
quote:
We want to give everyone an early heads-up regarding our plan to implement a guild relocation service for World of Warcraft. The idea is for a guild leader to be able to transfer a guild to another realm. The guild structure remains intact, including the guild leader, guild bank, ranks, and guild name (depending on availability).

Guild members who decide to relocate with their guild may initiate their own paid character transfer. Upon a successful transfer they will automatically be part of the guild when they first log into the new realm. Their guild rank and guild reputation will be intact.

Guild leaders who do not want a change of scenery may also choose to pick a new guild name using another new service. These services are in development and we will be providing additional details at a future point in time.

As with all of the features and services we offer, we intend to incorporate the guild relocation service in a way that will not disrupt the game play experience. Please note that this feature will require extensive internal testing, so you may see bits and pieces of the service appear on the public test realms. We'll announce further details at http://www.WorldofWarcraft.com .
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2267590574

Gevonden :P
pi_94946548
Kan op zich dus nog wel even duren?
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:06:47 #70
318361 Bienelientjee
pi_94946947
Denk dat dit nog wel even op zich laat wachten. Neem niet aan dat ze dit met de opkomst van de nieuwe patch al kunnen implementeren.
pi_94947023
Dan verkoop ik mijn guild denk ik maar. Nu nog even berekenen wat ik er voor kan vragen :+
pi_94947047
Welke lvl is je guild dan?
pi_94947096
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Chau het volgende:
Welke lvl is je guild dan?
1 :D Maar het heeft alle banktabs, en dat was erg prijzig. Iemand kan het gebruiken als extra bank zonder de hassle van 10 mensen vragen etc.
pi_94947190
Ik gebruik ook een alt met guildbank voor eigen gebruiken, gewoon helemaal vol plempen zonder zorgen te maken voor de ruimte. Mijn eigen bank was altijd gewoon direct vol na 1 dag farmen.
pi_94947212
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Chau op 02-04-2011 18:15:02 ]
pi_94947266
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Chau het volgende:
Ik gebruik ook een alt met guildbank voor eigen gebruiken, gewoon helemaal vol plempen zonder zorgen te maken voor de ruimte. Mijn eigen bank was altijd gewoon direct vol na 1 dag farmen.
:Y reuze handig
pi_94947310
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

1 :D Maar het heeft alle banktabs, en dat was erg prijzig. Iemand kan het gebruiken als extra bank zonder de hassle van 10 mensen vragen etc.
4 mensen tegenwoordig ;)
pi_94952121
tvp
  Moderator zaterdag 2 april 2011 @ 20:26:37 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_94952517
Gisteren eindelijk Signet of High Arcanist Savor verkocht, voor iets minder dan gehoopt, 25K, maar toch leuk.

Meteen maar een nieuwe gun en wat gear gekocht (belt en chest).

Verder zit ik op 4K HP en niets meer te kopen :P
niet zo tof doen
pi_94954248
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Migwi het volgende:

4 mensen tegenwoordig ;)
Veel beter! Als je met 2-3 vrienden samen een guild wilde maken moest je eerst gaan leuren bij anderen.
pi_94959469
Na de afgelopen dagen veel PvP op m'n HU DK gedaan te hebben moet ik zeggen dat het niks uitmaakt of je nu Alliance of Horde speelt. Aan beide kanten zijn er veelal mongolen in de random BGs, het is zelden dat je mensen treft die wel snappen wat ze doen.
pi_94959578
Ik zat vandaag met een pvp DK in een heroic en die wist daar ook niet wat hij deed. Maar liefst 4k dps bijv :+ Maar goed, daar was de hunter vast blij mee met zijn amper 6k dps :{ En de tank zei dat hij voor het eerst een heroic deed als tank _O- Dus ik heb erg mijn best moeten doen met healen. In een heroic.
pi_94959995
Op beide kanten heb je idd retards, kameraad die peert hem vandaag naar de horde. Eerste duel buiten OG wint hij er werd direct al uitscholden, moest wel lachen toen die mij het ging whisperen terwijl die net 5minuten aan de horde kant zat :P

Heb ook bij horde gespeeld een tijdje, ben toen snel weer naar Alliance gegaan. Je had ongeveer net zoveel scrubs in de bg's als bij Alliance alleen moest telkens wachten voor een BG terwijl ik bij de Alliance instant Q's heb.
pi_94960516
ok, crabby mag nu wel weer weg -O-
pi_94965126
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef Isabeau het volgende:
ok, crabby mag nu wel weer weg -O-
Inderdaad. :')
pi_94965193
Ik probeerde wat op het forum te lezen en hij zit gewoon gigantisch in de weg :')
pi_94966723
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeerde wat op het forum te lezen en hij zit gewoon gigantisch in de weg :')
log dan ook gewoon in :P
pi_94966922
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:56 schreef Maureentje het volgende:

log dan ook gewoon in :P
Dan is ie weg :?
  zondag 3 april 2011 @ 03:31:16 #89
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_94968665
Nee, maar hij is weg nu :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 3 april 2011 @ 13:29:13 #90
318361 Bienelientjee
pi_94975500
*O* Pet nummer 125! Tiny Shale Spider! *O*
O+ Kom maar op met de patch! Dan heb ik meteen die achievements binnen! O+

Even mijn rogue 85 laten worden en dan weer aan mijn verslag!
  † In Memoriam † maandag 4 april 2011 @ 10:06:31 #91
159966 lifeblind
pi_95013878
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:

Hoe vet! :D

Ik ben m'n celestial steed ondertussen ook wel beu :') En dan daarbij, iedereen loopt nu met die mount uit Tol Barad (en die vind iedereen wel mooi, en the retard horse vinden ze dan lelijk :') ), maar deze zou voor mijn paladin echt gaaf zijn met die nasleep van die vleugels enzo!
  maandag 4 april 2011 @ 10:30:20 #92
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95014588
Ik blijf lekker rond vliegen op me ashes of al'ar 8-)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 4 april 2011 @ 10:32:43 #93
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95014654
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Hoe vet! :D

Ik ben m'n celestial steed ondertussen ook wel beu :') En dan daarbij, iedereen loopt nu met die mount uit Tol Barad (en die vind iedereen wel mooi, en the retard horse vinden ze dan lelijk :') ), maar deze zou voor mijn paladin echt gaaf zijn met die nasleep van die vleugels enzo!
Wow, ziet er vet uit. Wat moet 'ie kosten?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_95022203
Hm, dan maar een paar uurtjes brainless Archeology levelen.
pi_95022346
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef pl4kkie het volgende:
Ik blijf lekker rond vliegen op me ashes of al'ar 8-)
showoff :P lucky roll of geninjaed ?
pi_95022593
Ik wil die Onyxia mount!
pi_95023719
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef Chau het volgende:
Ik wil die Onyxia mount!
Ik ook :{

We 3-mannen Onyxia wekelijks, maar geen mount hoor. Nooit zien droppen ook.
pi_95023786
Bij ons hebben meer mensen die Ashes of Al'ar dan Onyxia (nog maar 2 mensen er mee gezien)

edit/

Eerste Onyxia bij ons wil ook bij de eerste Onyxia run op onze server, 2e heb ik ook pas 2 maand geleden ontdekt bij iemand.
pi_95023796
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef Migwi het volgende:
Hm, dan maar een paar uurtjes brainless Archeology levelen.
Leuk is dat hè :') Heb zo al uren naar muziek geluisterd.

Zoeken naar Loque'nahar heeft me overigens volgens mij inmiddels ook al net zoveel uur opgeleverd. Vanmorgen weer wat doelloos rondgevlogen, ik val in slaap met de muziek van Sholazar in mijn hoofd en vlak voor ik net wakker werd droomde ik dat ik hem had gevonden :') En toen ging ik hem knuffelen in mijn armen en kwamen er meer mensen, waaronder een gefrustreerde hunter die hem wilde tamen. En toen zei iedereen dat ik hem dood moest maken en dat misluke, want na mijn eerste spellcast sprong hij uit mijn armen (joh). Zoooooo vaag :') Ik moet er mee ophouden, dat zoeken _O-
  maandag 4 april 2011 @ 15:00:07 #100
194233 Friday12
Originele kloon
pi_95023809
Guild lvl 23 *O*

nu hc spammen en questen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')