Ik had verwacht dat jij wel zou kunnen verschijnselen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Had graag meegedaan! Maar Amsterdam is voor een doordeweekse dag iets te ver.
Idd ik had ook zoiets...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Proletariaat het volgende:
De launch van een DVDis dat nieuw?
Nee, wordt vaker gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Proletariaat het volgende:
De launch van een DVDis dat nieuw?
Foto's van jou in je outfit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
Natuurlijk meegedaan! Harry Potter![]()
Ik heb hier thuis een Ravenklauw uniform, een toverstaf en woon nog in Amsterdam ook
Als je nu pas deel 5 en 6 hebt gezien, ben je geen echte fan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef casper019 het volgende:
net ptter deel 5 en 6 gezien
omg wat zou ik graag willen naar de party EN dan ook nog eens de dvd winnen
Ravenklauw is baasquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
Natuurlijk meegedaan! Harry Potter![]()
Ik heb hier thuis een Ravenklauw uniform, een toverstaf en woon nog in Amsterdam ook
Ik ben je vriend niet. En je bereidt je voor op deel 7, terwijl die al een aantal maanden in de bios is? Uhu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef casper019 het volgende:
voor de 2e keer vriend, 1e keer in de bios
voorbereiding om deel 7!
Je bent geen fan als je de boeken niet hebt gelezen en niet alle films in de bioscoop gezien hebtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je nu pas deel 5 en 6 hebt gezien, ben je geen echte fan.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Whaha,een echte fan weet precies hoeveel tartarknopen op professor anderlings jurk zitten(12) en het gewicht van een Hippogrief (90 kilo ongeveer)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En ik maakte me al druk om de mensen die op 1:11 accio zeggen
Eh nee denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef casper019 het volgende:
krijgen we om 00.01 gelijk de uitslag ???:P
damn dit vind ikd e coolste prijsvraag in TIJDEN
Klinkt als Charlie and the Chocolate Factoryquote:Op zondag 3 april 2011 17:36 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
De special price, is dat toevallig entree tot de première van het laatste deel?
Ik zou er niet voor opblijvenquote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef casper019 het volgende:
als ik een winnaar ben daar mag je me mn bed vor uithalen hoor!
In het Nederlands heet ze Hermelien, in het Engels Hermione en in de meeste andere talen Hermine.quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef thobini het volgende:
ik vind het vet maar hermelien schrijf je anders dan in de tekst
Oh shitquote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor opblijven
Nog een paar uur en dan is de inzendtermijn gesloten
Ik weet ze in het Engels ook niet, omdat ik ze in het Engels niet gelezen heb. Ik ben het trouwens wel van plan en heb deel 7 al in het Engels gekocht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je bent geen fan als je de boeken niet hebt gelezen en niet alle films in de bioscoop gezien hebt
Ik sprak laatst "de grootste Harry Potter fan" (volgens haar) en die wist niet wie professor Flitwick (Banning) was
Het leest vrij makkelijk wegquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet ze in het Engels ook niet, omdat ik ze in het Engels niet gelezen heb. Ik ben het trouwens wel van plan en heb deel 7 al in het Engels gekocht.Gaat alleen wel een tijdje duren want echt goed ben ik niet in Engels.
![]()
Daarom ga ik dat nu ook doen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Engels juist mede geleerd door ze in het Engels te lezen.
Ja, viel me tot nu toe wel mee, ik ben nu bij blz 30 ofzo.quote:
quote:
Jep dat was een kat.quote:Op maandag 4 april 2011 11:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Congrats @ winnaars
Trouwens..puur om te weten of ik alle antwoorden goed had, wat was die patronus van Omber? Dat was toch de kat of zat ik daarbij fout?
Kat ja. Maar daarvoor hoefde je de film niet te kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 11:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Congrats @ winnaars
Trouwens..puur om te weten of ik alle antwoorden goed had, wat was die patronus van Omber? Dat was toch de kat of zat ik daarbij fout?
Ik mijn ex.quote:Op maandag 4 april 2011 12:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik neem mijn moeder mee als introducé
Ik ook!quote:Op maandag 4 april 2011 12:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik neem mijn moeder mee als introducé
Ga als dreuzel.quote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Of een lijst met linkjes om snel aan leuke thema kleding te komen
www.whimsicalley.comquote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Of een lijst met linkjes om snel aan leuke thema kleding te komen
Die heb je toch niet voor donderdag binnen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik hoop dat de ketting met het teken van de relieken van de dood in de goodiebag zit
[..]
www.whimsicalley.com
Beste Harry Potter kleding. Precies nagemaakt als de outfits in de film. Ik heb het Ravenklauw uniform
Dat weet ik niet. De kans is groot dat je het dan nog niet hebt, maar soms is het er twee dagen later al.quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heb je toch niet voor donderdag binnen.
Vanuit amerika ja?quote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De kans is groot dat je het dan nog niet hebt, maar soms is het er twee dagen later al.
Oke.quote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja. Maar meestal duurt het wel een week.
Hangt er vanaf van welke afdeling. Als je Griffoendor, Huffelpuf of Zwadderich (Ravenklauw ontbreekt helaas) wilt is er wel een (online) winkel in Nederland die ze heeft. Verkoopt ook toverstokken en andere accessoires/replica's. De site is betrouwbaar en als de dingen op voorraad zijn krijg je ze één of twee dagen later thuisgestuurd.quote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand nog een site waar ik een Harry Potter stropdas kan vinden voor niet al te veel geld? Ik vind ze allemaal van 35 euro en duurder en dat vind ik een beetje gortig..
Ik weet het niet. Volgens mij is het al wel goed als je een beetje in die stijl bent. Als je een toverstaf hebt en ze willen je daarom niet binnenlaten richt je die op hun en zeg je: AVADA KEDAVRA!quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Moet je jezelf trouwens heel overdreven aan de dresscode houden of kan het wel wat rustiger? Want ik was niet van plan om heel erg uitgedost daar te komen..
Ja, die zit in Helmond (mijn woonplaats XD) en dat is mijn laatste optie, want ik vind het toch vrij duur.. Mijn moeder gaat nu voor me kijken of er verhuurbedrijven zijn, want ze kan zelf helaas niet mee.quote:Op maandag 4 april 2011 17:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van welke afdeling. Als je Griffoendor, Huffelpuf of Zwadderich (Ravenklauw ontbreekt helaas) wilt is er wel een (online) winkel in Nederland die ze heeft. Verkoopt ook toverstokken en andere accessoires/replica's. De site is betrouwbaar en als de dingen op voorraad zijn krijg je ze één of twee dagen later thuisgestuurd.
http://www.fairyland.nl/3harrypottersieraden.htm
Yea, mijn vriend gaat mee voor mij, maar hij houdt niet echt van HP, dus ik vind het ook niet leuk om het hem aan te doen dat ie heul uitgedost moet komen snap je.quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Volgens mij is het al wel goed als je een beetje in die stijl bent. Als je een toverstaf hebt en ze willen je daarom niet binnenlaten richt je die op hun en zeg je: AVADA KEDAVRA!
Wedden dat het dan wel mag
Bril op, litteken op zijn voorhoofd en je hebt Harry Potterquote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Yea, mijn vriend gaat mee voor mij, maar hij houdt niet echt van HP, dus ik vind het ook niet leuk om het hem aan te doen dat ie heul uitgedost moet komen snap je.
Haha. Ja, ik zal al te denken, een zwarte broek, witte blouse en grijs vest eroverheen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Bril op, litteken op zijn voorhoofd en je hebt Harry Potter
Ik heb dat hele pakje van Ravenklauwquote:Op maandag 4 april 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik zal al te denken, een zwarte broek, witte blouse en grijs vest eroverheen.Is een beetje de schoolkleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele pakje van RavenklauwJa dat is onwijs tof. Alleen ik ga nooit naar dingen als de EFF, dus ik vind het altijd zonde om dat er voor te betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, 16 aprilquote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat is onwijs tof. Alleen ik ga nooit naar dingen als de EFF, dus ik vind het altijd zonde om dat er voor te betalen.
Harry Potter Forum? Voor zover ik weet nietquote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zit jij toevallig ook op het HPF?
Ik dacht, wie weet! Ik wel.quote:Op maandag 4 april 2011 17:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Harry Potter Forum? Voor zover ik weet niet
www.harrypotterforum.nlquote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Geef me even een link, dan kom ik ook
Ja, ze zullen blij zijn met ons.quote:Op maandag 4 april 2011 17:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
Opeens is dit een SC tussen ons geworden
Pumpkinsoup. Ik zit in Slyth. <3quote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jeuhh, net geregistreerd! Hoe heet jij daar?
Oh, ik heet LynnVanDetta en hoop in Ravenklauw te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je iets wat een beetje in de HP stijl is? Je kunt bijvoorbeeld een lange zwarte rok of petticoat aandoen met zwarte gypsy en zwarte vingerloze handschoenen. Dan ben je Bellatrixquote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik aan moet.
Ik ga denk ik een theemuts kopen, sportbroekje aan, 2 verschillende sokken, stropdas om..quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Heb je iets wat een beetje in de HP stijl is? Je kunt bijvoorbeeld een lange zwarte rok of petticoat aandoen met zwarte gypsy en zwarte vingerloze handschoenen. Dan ben je Bellatrix
Loena?quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een theemuts kopen, sportbroekje aan, 2 verschillende sokken, stropdas om..
rara wie ben ik
quote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Loena?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Helmond.quote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die zit in Helmond (mijn woonplaats XD) en dat is mijn laatste optie, want ik vind het toch vrij duur.. Mijn moeder gaat nu voor me kijken of er verhuurbedrijven zijn, want ze kan zelf helaas niet mee.
Bij Eindhovah!quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk? Brabant toch?
Ja ik hoef alleen maar 10 euro over te maken op een nigeriaans rekeningnummer om mijn prijs in ontvangst te nemen!quote:Op maandag 4 april 2011 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat er in allemaal dat je gewonnen hebt?
Natuurlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Posten jullie hier foto's van jezelf in kostuum?Lijkt me gaaf!!!!
Het heeft sowieso geen zin om RL namen te posten want die zeggen toch niemand watquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef tombolafan het volgende:
Even ter informatie:
De reden dat we hier geen lijst met winnaars konden plaatsen is omdat een deel van de inzenders die gewonnen hebben niet hebben gereageerd op het verzoek om hun FOK!-username te laten weten. En real-life namen posten wordt vaak ook niet gewaardeerd, vandaar dat we ervoor hebben gekozen om helemaal geen namen te posten (anders krijg je een incomplete lijst)
Kies mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zoek nog een introducé. (: Mijn moeder zou eerst meegaan, maar bij nader inzien kan zij niet en heb ik dus een plaats open. Omdat ik het zonde vind om deze niet op te vullen en ik graag anderen ook mee wil laten gaan. (:
Je kan wel mee als introducé. Ik ben 20, dus je mag wel met mij mee. (: Van Joosterd heb ik verder geen reactie gekregen, dus als je mee kan en vervoer terug kan regelen (zodat ik hier niet op word aangekekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik kan wel als Introduce...toch?
Iemand nog plek vrij
Ik wil best mee maar ik weet niet tot hoe lang de treinen terug rijden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan wel mee als introducé. Ik ben 20, dus je mag wel met mij mee. (: Van Joosterd heb ik verder geen reactie gekregen, dus als je mee kan en vervoer terug kan regelen (zodat ik hier niet op word aangekeken) mag je wat mij betreft mee. (: Mocht Joosterd nog interesse hebben, kan hij eventueel mee met mijn vriend. Hij heeft ook gewonnen en heeft geen introducé. (:
We hebben twee plaatsen, dus je kan mee. (: Tot waar moet je? Vaak rijden treinen wel tot 1 uur..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wil best mee maar ik weet niet tot hoe lang de treinen terug rijden.
BlaBlaBlatter mag mijn plek dan wel innemen
Ik kom vanuit de Achterhoek dus dat is ook nog eventjes rijden. Maar het lijkt me wel een keer leuk om mee te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We hebben twee plaatsen, dus je kan mee. (: Tot waar moet je? Vaak rijden treinen wel tot 1 uur..
Ja, dat is wel een eindje rijden. Ik zou je aanbieden dat we je weg zouden kunnen brengen, maar wij moeten terug naar Culemborg, dus dat is wel een eindje uit de weg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kom vanuit de Achterhoek dus dat is ook nog eventjes rijden. Maar het lijkt me wel een keer leuk om mee te maken.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een eindje rijden. Ik zou je aanbieden dat we je weg zouden kunnen brengen, maar wij moeten terug naar Culemborg, dus dat is wel een eindje uit de weg.
Nouja, morgen zou wel prettig zijn. Ik moet aan dat bedrijf doorgeven wie er mee gaat als introducé.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ieder geval bedankt voor het aanbod.
Misschien zijn er nog andere gegadigden die zich vanavond of morgen aanbieden?
Voor wanneer moet je je opgeven?
Neem Daniel Radcliffe meequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, morgen zou wel prettig zijn. Ik moet aan dat bedrijf doorgeven wie er mee gaat als introducé.
Hahaha.quote:
Waar moet je zijn tussen Utrecht en Veenendaal? Eventueel kunnen we je brengen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb eventueel wel interesse maar als het om half 1 is afgelopen rijden er volgens mij geen treinen meer tussen Utrecht en Veenendaal waar ik uit zou moeten stappen
Edit : even gekeken en de laatste trein rijd inderdaad om 00.15, dus dan haal ik die helaas niet
Kan je niet naar de klomp? Of is dan die van 00.23 ook de laatste?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb eventueel wel interesse maar als het om half 1 is afgelopen rijden er volgens mij geen treinen meer tussen Utrecht en Veenendaal waar ik uit zou moeten stappen
Edit : even gekeken en de laatste trein rijd inderdaad om 00.15, dus dan haal ik die helaas niet
Er rijd nog een trein naar de Klomp vanaf Utrecht om 00.56 maar dan moet het feest niet te lang duren want Amsterdam-Utrecht is ook langer dan een half uur reizen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je niet naar de klomp? Of is dan die van 00.23 ook de laatste?
Wij gaan waarschijnlijk ook met de auto, of we slapen bij mijn zus in Utrecht.
Dat is ook die van 00.23 vanaf Amsterdam dus..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er rijd nog een trein naar de Klomp vanaf Utrecht om 00.56 maar dan moet het feest niet te lang duren want Amsterdam-Utrecht is ook langer dan een half uur reizen.
De meeste durven er niet voor uit te komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is ook wel lastig. Ik ken ook verder helemaal niemand die van Harry Potter houdt.
Ja oke, maar in mijn omgeving hebben de meesten er wel echt een hekel aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De meeste durven er niet voor uit te komen
dat dus. Dat terwijl de serie op zich best goed is. Je moet alleen door deel 1 heenprikken, die nog echt een jeugdfilm is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De meeste durven er niet voor uit te komen
P+R Gaasperplas (http://www.amsterdam.nl/penrgaasperplas): metro 53quote:Op woensdag 6 april 2011 08:26 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Wij zijn niet zo bekend met de auto in Amsterdam, weet er toevallig iemand een goede parkeerplek om de auto neer te zetten? Het liefst ook nog een waar we geen rib uit ons lijf betalen voor die paar uur...
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb toch ook gewonnen, kreeg gister pas het mailtje...
Volgens mij wordt het een verkapte FOK-meetquote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
En ik werd ook net gebeld.Moet nu wel nog even alles regelen, maar goed.
Maar wel een heel goede jeugdfilm.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:39 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. Dat terwijl de serie op zich best goed is. Je moet alleen door deel 1 heenprikken, die nog echt een jeugdfilm is.
Stuur me een PMetje,of ik stuur welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We hebben twee plaatsen, dus je kan mee. (: Tot waar moet je? Vaak rijden treinen wel tot 1 uur..
Haha idd, er zijn 24 winnaars geloof ik, misschien deden er maar 24 meequote:Op woensdag 6 april 2011 14:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen gewonnen
Stond in mijn mail dat ik de 25e winnaar was :p misschien heb ik nu opeens gewonnen omdat iemand anders heeft afgezegd of iets dergelijks. Maarja, ik kan dus ook niet door de trein tijden ; dus als iemand in mijn plaats wil gaan en een introduce wil meenemen..:pquote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Haha idd, er zijn 24 winnaars geloof ik, misschien deden er maar 24 mee
25quote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch niet alleen laten gaan.quote:
Haha. Mijn vriend heeft ook gewonnen, dus die kan niet met mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch niet alleen laten gaan.
Nee, er waren echt 25 winnaars, een reservelijst en ook nog mensen die daar buiten vielenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen; Harley heeft afgezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Stond in mijn mail dat ik de 25e winnaar was :p misschien heb ik nu opeens gewonnen omdat iemand anders heeft afgezegd of iets dergelijks. Maarja, ik kan dus ook niet door de trein tijden ; dus als iemand in mijn plaats wil gaan en een introduce wil meenemen..:p
We boeken met zijn allen een hotelletje en gaan we het café in hebben we gelijk een FOK!-meetquote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag dus ook heen![]()
Ik heb alleen een probleem, ik kan niet terug naar huis (Heerenveen) omdat de laatste trein al om 22:57u gaat. Iemand die ook hier uit de buurt komt?
Goed plan!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We boeken met zijn allen een hotelletje en gaan we het café in hebben we gelijk een FOK!-meet
Ik kan vragen of je kan blijven pitten? Moet je alleen wel naar Rotterdam.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag dus ook heen![]()
Ik heb alleen een probleem, ik kan niet terug naar huis (Heerenveen) omdat de laatste trein al om 22:57u gaat. Iemand die ook hier uit de buurt komt?
Ja, alleen dan moet ik wel weer de trein om 08:05 van Rotterdam naar Groningen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan vragen of je kan blijven pitten? Moet je alleen wel naar Rotterdam.
Hmm ook geen optie dusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, alleen dan moet ik wel weer de trein om 08:05 van Rotterdam naar Groningen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm ook geen optie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, het kan wel natuurlijk, ik weet niet hoe ver diegene van Rotterdam Centraal woont?![]()
Ik heb er eigenlijk best veel voor over namelijk.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik eigenlijk ook niet, hij is net verhuisd namelijk. 1e x dat ik bij 'm thuis ga komen ook dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Nah, het kan wel natuurlijk, ik weet niet hoe ver diegene van Rotterdam Centraal woont?![]()
Ik heb er eigenlijk best veel voor over namelijk.
Haha, oke.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, hij is net verhuisd namelijk. 1e x dat ik bij 'm thuis ga komen ook dan.
Nice idea bro.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We boeken met zijn allen een hotelletje en gaan we het café in hebben we gelijk een FOK!-meet
Als ik dat had geweten...mij werd verteld dat dat niet konquote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef DeLuna het volgende:
OkeIk heb geregeld dat ik eerder weg mag, ik neem de laatste trein van 22:26u weer terug en ik krijg de goodiebag ook mee
Ik heb het gevraagd, en ik ben net gebeld, en ze zeiden dat het kon omdat ze graag wouden dat ik zou komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten...mij werd verteld dat dat niet kon
Ik had t ook gevraagd per telefoon maar antwoord was nee ; en dan kan het nu opeens wel ; dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk..heb ze net even gemaild.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, en ik ben net gebeld, en ze zeiden dat het kon omdat ze graag wouden dat ik zou komen.
Oke beterquote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef DeLuna het volgende:
OkeIk heb geregeld dat ik eerder weg mag, ik neem de laatste trein van 22:26u weer terug en ik krijg de goodiebag ook mee
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had t ook gevraagd per telefoon maar antwoord was nee ; en dan kan het nu opeens wel ; dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk..heb ze net even gemaild.
Edit : Net even gebeld en ik krijg de goodie-bag thuisgestuurd
...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Fuck Zweinstein,Pigfarts is de bomb
Ik heb mijn outfit ook al aan maar zit gewoon thuisquote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zit al met m'n outfit aan in de trein nu. Heb eerst college en ga dan gelijk door naar Amsterdam. Ik voel me een beetje bekeken.Maar ik heb er wel veel zin in!
Ik zie t al helemaal voor mequote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zit al met m'n outfit aan in de trein nu. Heb eerst college en ga dan gelijk door naar Amsterdam. Ik voel me een beetje bekeken.Maar ik heb er wel veel zin in!
Spelbreeksterquote:Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga wel als Muggle, heb geen outfit meer weten te regelen.![]()
Mijn trein vertrekt om 17:27u.
Dat doe ik al. Ik heb ook geen outfit.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Spelbreekster![]()
Zet een bril op en teken een litteken op je voorhoofd
Ik heb dit al op mijn hand getekend. Dan kom ik er vast wel in.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Spelbreekster![]()
Zet een bril op en teken een litteken op je voorhoofd
Ik hoop dat die ketting daarvan (die Xenofilius Leeflang ook omheeft) in de goodiebag zitquote:Op donderdag 7 april 2011 16:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb dit al op mijn hand getekend. Dan kom ik er vast wel in.
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:17 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die ketting daarvan (die Xenofilius Leeflang ook omheeft) in de goodiebag zit
Authentieke replica van de Zegevlier (Elder Wand)quote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laat ons wel weten hoe de avond was he?! En wat er in de goodie bag zitIk krijg hem dan wel thuisgestuurd maar ben wel nieuwsgierig
Dat aftellen was wel gaar ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Haha goodiebag: toverstafreplica, wazige HP-kaartjes/plaatjes en special 2-disc edition van de dvd. Ik ben héééél veel gefotografeerd door de pers, maar heb helaas de kostuumwedstrijd niet gewonnen. Maar ik heb toch geen blu-rayspeler, en het feit dat ik 3 mensen hoorde zeggen dat "die dooddoener sowieso gaat winnen" schepte genoeg voldoening. Toch niet voor niets 2 uur geknutseld aan mijn maskerVerder was mijn kostuum vrijwel gratis, had ook geen zin om er geld aan uit te geven. Vond het leuk, maar ben na de film en competitie toch maar naar huis gegaan. Ik kon nu nog mijn laatste bus pakken ipv lopen en moet nog een essay schrijven voor morgen, en aftellen naar een DVD-release vond ik een beeeeeetje overdreven tbh.
oh ik dacht dat wellicht iedereen een andere had, maar het is ergens ook veel logischer dat iedereen de zegevlier hadquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Authentieke replica van de Zegevlier (Elder Wand)
Ik vond het ook een beetje lullig... Maar goed, hebben we ook weer even gedaan alsof het oud en nieuw isquote:
Jammer dat champagne niet lekker is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje lullig... Maar goed, hebben we ook weer even gedaan alsof het oud en nieuw is
Dat is wel vet awesome voor mijn HP verzameling ^^ Ik had ook al een exemplaar gereserveerd bij de Mediamarkt en daar kreeg je er een Harry Potter shirt bij ( kwam gister al binnen ) ; en ik heb van deel 2 de Ultimate Edition met allerlei boekjes en plaatjes, dus die toverstaf kan ik wel gebruiken! Nu hopen dat ze zich aan hun belofte houden en het ook echt opsturen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Authentieke replica van de Zegevlier (Elder Wand)
Dat dingetje voor je ogen is vooral zo tof ; echt precies wat Loena dus ook had in de film :pquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Nou dank jullie wel! Moet er haast van blozen... Als wie was de rest eigenlijk, nu ik bekend ben wil ik wel meer gezichten aan users kunnen verbinden natuurlijk
Was ook een aardig knutselwerk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat dingetje voor je ogen is vooral zo tof ; echt precies wat Loena dus ook had in de film :p
Nog creatief ook.!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Was ook een aardig knutselwerk...
Was ook absoluut terecht hoor, dat je wonquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Was ook een aardig knutselwerk...
Oh, jij was die Loena? Tof, terecht gewonnen ook welquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Nou dank jullie wel! Moet er haast van blozen... Als wie was de rest eigenlijk, nu ik bekend ben wil ik wel meer gezichten aan users kunnen verbinden natuurlijk
Op de wc? Wanneer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En ik ben héééél benieuwd wie jullie nou waren, heb niemand herkendAlleen DevilsWhore volgens mij, op de wc
Ja en ik zo schreeuwen NANDAAAAAAAAAAAAAAAAA en zwaaien en jij mij blijven negerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:56 schreef DeLuna het volgende:
HET WAS LEUK
Ik was diegene die wegging onder de film toen ze de medaillon probeerde te vernietigen.
Ik ben ook niet op de foto gezet, terwijl ik me wel echt verkleed had. Maar goed, wij waren ook wat aan de late kant.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Oh, jij was die Loena? Tof, terecht gewonnen ook wel
Ik ben niet op de foto gezet, had geen echt HP kostuum helaas. Ik ben trouwens lang en blond en had een witte blouse aan met een zwart ding erover, voor het geval dat jullie willen weten wie ik was. Vond het echt leuk trouwens, mogen ze bij de volgende dvd ook wel doen!En ik ben ook heel blij met m'n Elder Wand, ik wilde al zo lang zo'n toverstok.
He echt? Volgensmij word ik doof.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op de wc? Wanneer?
[..]
Ja en ik zo schreeuwen NANDAAAAAAAAAAAAAAAAA en zwaaien en jij mij blijven negerenin t begin al
quote:
Ik wil een Lucius poster nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef DeLuna het volgende:
Nu wil ik trouwens alle andere toverstokken ook, vooral die van Lucius Malfoy lijkt mij vet.
Je zei nog wat over m'n eskimopiercing hihi, die jij ook hebt. Remember? Ik bedacht me daarna pas dat jij het was, ik had ooit lang geleden ergens foto's van je gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op de wc? Wanneer?
[..]
Ja en ik zo schreeuwen NANDAAAAAAAAAAAAAAAAA en zwaaien en jij mij blijven negerenin t begin al
Hier de 'jonge' mad-eye Moody van foto 2 van het paroolquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Oh lol was jij datquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Je zei nog wat over m'n eskimopiercing hihi, die jij ook hebt. Remember? Ik bedacht me daarna pas dat jij het was, ik had ooit lang geleden ergens foto's van je gezien.
Ik heb ook al te lang op de Noble Collection site gekeken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef DeLuna het volgende:
Nu wil ik trouwens alle andere toverstokken ook, vooral die van Lucius Malfoy lijkt mij vet.
Met je oog op filmquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rry-Potterfans.dhtml
Hier een filmpje over gister!
Ja, erg hip, alleen het beste stuk van het interview laten ze niet zienquote:
Nee, waar is mijn bruisende cocktailquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, erg hip, alleen het beste stuk van het interview laten ze niet zien
Die had hij bij mij ook al gefilmdquote:
Ik heb die van Narcissaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik heb ook al te lang op de Noble Collection site gekeken.Er is ook zo veel gewoon! Ik vind die van Ron, Hermelien, Sirius, Narcissa en Fleur ook mooi.
Maar ik wil eerst eigenlijk nog een Deathly Hallows ketting.
Nou ik zou er echt wel achter aan gaan!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog niks gehoord van de verzending van mijn goodie-bag dus ik vrees dat ze het toch vergeten. Maar misschien next week nog en anders is t niet anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |