Bij Eindhovah!quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk? Brabant toch?
Ja ik hoef alleen maar 10 euro over te maken op een nigeriaans rekeningnummer om mijn prijs in ontvangst te nemen!quote:Op maandag 4 april 2011 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat er in allemaal dat je gewonnen hebt?
Natuurlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Posten jullie hier foto's van jezelf in kostuum?Lijkt me gaaf!!!!
Het heeft sowieso geen zin om RL namen te posten want die zeggen toch niemand watquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef tombolafan het volgende:
Even ter informatie:
De reden dat we hier geen lijst met winnaars konden plaatsen is omdat een deel van de inzenders die gewonnen hebben niet hebben gereageerd op het verzoek om hun FOK!-username te laten weten. En real-life namen posten wordt vaak ook niet gewaardeerd, vandaar dat we ervoor hebben gekozen om helemaal geen namen te posten (anders krijg je een incomplete lijst)
Kies mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zoek nog een introducé. (: Mijn moeder zou eerst meegaan, maar bij nader inzien kan zij niet en heb ik dus een plaats open. Omdat ik het zonde vind om deze niet op te vullen en ik graag anderen ook mee wil laten gaan. (:
Je kan wel mee als introducé. Ik ben 20, dus je mag wel met mij mee. (: Van Joosterd heb ik verder geen reactie gekregen, dus als je mee kan en vervoer terug kan regelen (zodat ik hier niet op word aangekekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik kan wel als Introduce...toch?
Iemand nog plek vrij
Ik wil best mee maar ik weet niet tot hoe lang de treinen terug rijden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan wel mee als introducé. Ik ben 20, dus je mag wel met mij mee. (: Van Joosterd heb ik verder geen reactie gekregen, dus als je mee kan en vervoer terug kan regelen (zodat ik hier niet op word aangekeken) mag je wat mij betreft mee. (: Mocht Joosterd nog interesse hebben, kan hij eventueel mee met mijn vriend. Hij heeft ook gewonnen en heeft geen introducé. (:
We hebben twee plaatsen, dus je kan mee. (: Tot waar moet je? Vaak rijden treinen wel tot 1 uur..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wil best mee maar ik weet niet tot hoe lang de treinen terug rijden.
BlaBlaBlatter mag mijn plek dan wel innemen
Ik kom vanuit de Achterhoek dus dat is ook nog eventjes rijden. Maar het lijkt me wel een keer leuk om mee te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We hebben twee plaatsen, dus je kan mee. (: Tot waar moet je? Vaak rijden treinen wel tot 1 uur..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |