quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Whaha,een echte fan weet precies hoeveel tartarknopen op professor anderlings jurk zitten(12) en het gewicht van een Hippogrief (90 kilo ongeveer)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En ik maakte me al druk om de mensen die op 1:11 accio zeggen
Eh nee denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef casper019 het volgende:
krijgen we om 00.01 gelijk de uitslag ???:P
damn dit vind ikd e coolste prijsvraag in TIJDEN
Klinkt als Charlie and the Chocolate Factoryquote:Op zondag 3 april 2011 17:36 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
De special price, is dat toevallig entree tot de première van het laatste deel?
Ik zou er niet voor opblijvenquote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef casper019 het volgende:
als ik een winnaar ben daar mag je me mn bed vor uithalen hoor!
In het Nederlands heet ze Hermelien, in het Engels Hermione en in de meeste andere talen Hermine.quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef thobini het volgende:
ik vind het vet maar hermelien schrijf je anders dan in de tekst
Oh shitquote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor opblijven
Nog een paar uur en dan is de inzendtermijn gesloten
Ik weet ze in het Engels ook niet, omdat ik ze in het Engels niet gelezen heb. Ik ben het trouwens wel van plan en heb deel 7 al in het Engels gekocht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je bent geen fan als je de boeken niet hebt gelezen en niet alle films in de bioscoop gezien hebt
Ik sprak laatst "de grootste Harry Potter fan" (volgens haar) en die wist niet wie professor Flitwick (Banning) was
Het leest vrij makkelijk wegquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet ze in het Engels ook niet, omdat ik ze in het Engels niet gelezen heb. Ik ben het trouwens wel van plan en heb deel 7 al in het Engels gekocht.Gaat alleen wel een tijdje duren want echt goed ben ik niet in Engels.
![]()
Daarom ga ik dat nu ook doen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Engels juist mede geleerd door ze in het Engels te lezen.
Ja, viel me tot nu toe wel mee, ik ben nu bij blz 30 ofzo.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |