Stuur me een PMetje,of ik stuur welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We hebben twee plaatsen, dus je kan mee. (: Tot waar moet je? Vaak rijden treinen wel tot 1 uur..
Haha idd, er zijn 24 winnaars geloof ik, misschien deden er maar 24 meequote:Op woensdag 6 april 2011 14:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen gewonnen
Stond in mijn mail dat ik de 25e winnaar was :p misschien heb ik nu opeens gewonnen omdat iemand anders heeft afgezegd of iets dergelijks. Maarja, ik kan dus ook niet door de trein tijden ; dus als iemand in mijn plaats wil gaan en een introduce wil meenemen..:pquote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Haha idd, er zijn 24 winnaars geloof ik, misschien deden er maar 24 mee
25quote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch niet alleen laten gaan.quote:
Haha. Mijn vriend heeft ook gewonnen, dus die kan niet met mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch niet alleen laten gaan.
Nee, er waren echt 25 winnaars, een reservelijst en ook nog mensen die daar buiten vielenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen; Harley heeft afgezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Stond in mijn mail dat ik de 25e winnaar was :p misschien heb ik nu opeens gewonnen omdat iemand anders heeft afgezegd of iets dergelijks. Maarja, ik kan dus ook niet door de trein tijden ; dus als iemand in mijn plaats wil gaan en een introduce wil meenemen..:p
We boeken met zijn allen een hotelletje en gaan we het café in hebben we gelijk een FOK!-meetquote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag dus ook heen![]()
Ik heb alleen een probleem, ik kan niet terug naar huis (Heerenveen) omdat de laatste trein al om 22:57u gaat. Iemand die ook hier uit de buurt komt?
Goed plan!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We boeken met zijn allen een hotelletje en gaan we het café in hebben we gelijk een FOK!-meet
Ik kan vragen of je kan blijven pitten? Moet je alleen wel naar Rotterdam.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag dus ook heen![]()
Ik heb alleen een probleem, ik kan niet terug naar huis (Heerenveen) omdat de laatste trein al om 22:57u gaat. Iemand die ook hier uit de buurt komt?
Ja, alleen dan moet ik wel weer de trein om 08:05 van Rotterdam naar Groningen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan vragen of je kan blijven pitten? Moet je alleen wel naar Rotterdam.
Hmm ook geen optie dusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, alleen dan moet ik wel weer de trein om 08:05 van Rotterdam naar Groningen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm ook geen optie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, het kan wel natuurlijk, ik weet niet hoe ver diegene van Rotterdam Centraal woont?![]()
Ik heb er eigenlijk best veel voor over namelijk.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik eigenlijk ook niet, hij is net verhuisd namelijk. 1e x dat ik bij 'm thuis ga komen ook dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Nah, het kan wel natuurlijk, ik weet niet hoe ver diegene van Rotterdam Centraal woont?![]()
Ik heb er eigenlijk best veel voor over namelijk.
Haha, oke.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, hij is net verhuisd namelijk. 1e x dat ik bij 'm thuis ga komen ook dan.
Nice idea bro.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We boeken met zijn allen een hotelletje en gaan we het café in hebben we gelijk een FOK!-meet
Als ik dat had geweten...mij werd verteld dat dat niet konquote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef DeLuna het volgende:
OkeIk heb geregeld dat ik eerder weg mag, ik neem de laatste trein van 22:26u weer terug en ik krijg de goodiebag ook mee
Ik heb het gevraagd, en ik ben net gebeld, en ze zeiden dat het kon omdat ze graag wouden dat ik zou komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten...mij werd verteld dat dat niet kon
Ik had t ook gevraagd per telefoon maar antwoord was nee ; en dan kan het nu opeens wel ; dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk..heb ze net even gemaild.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, en ik ben net gebeld, en ze zeiden dat het kon omdat ze graag wouden dat ik zou komen.
Oke beterquote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef DeLuna het volgende:
OkeIk heb geregeld dat ik eerder weg mag, ik neem de laatste trein van 22:26u weer terug en ik krijg de goodiebag ook mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |