quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef BB-King het volgende:
Had ie het nu over Joop?
Dat ie de Krant niet open durfde te slaan morgen?
Dat hij OOK kritiek had in z'n column van de telegraaf betekend niet dat het van de zijlijn is, hij leverde ook kritiek vanuit de klankbordcomissie, bergkamp en jonk leverde ook kritiek. Hij leverde ook kritiek bij de ledenvergadering. Hij is de laatste tijd constant in de weer geweest met en bij Ajax. Wat wil je dat ie nog meer doet dan? Sowieso waren de meeste Ajacieden al voor Cruijff kwam ontevreden over het bestuur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij z'n werk wel goed deed. De Telegraaf noem ik persoonlijk wel vanaf de zijlijn.
Daar gaat het in ieder geval op een veel discretere manier, dan hier gebeurt. Dit is een schandalige manier van communiceren moet ik zeggen. Als je dit al communiceren mag noemen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zo gaat het er in andere bedrijven aan toe. Die krijgen kritiek van alle kanten inclusief aandeelhouders. Ajax ís een bedrijf.
Van het bestuur? Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Daar gaat het in ieder geval op een veel discretere manier, dan hier gebeurt. Dit is een schandalige manier van communiceren moet ik zeggen. Als je dit al communiceren mag noemen..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van Dam verslaggever bij de ArenA. Doe dan Joep Schreuder of Jack van Gelder
Dit dus. Heerlijk moddergooien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef rubbereend het volgende:
Dit was acht een juweeltje van een persconferentie![]()
Ga huilen, ik mag ook hier mijn mening gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar je psv topic.
Er is alleen geen hond die iets om jouw mening geeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga huilen, ik mag ook hier mijn mening geven
Maar o wee als het andersom gebeurt als er bij PSV wat aan de hand is, dan moeten alle 'kutjoden maar naar het jodentopic'quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet als je mening zo debiel is en je pvv vergelijkingen gaat maken. Sowieso snap jij het geloof ik niet helemaal als PSVer, maar goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daar gaat het op een veel discretere manier? Heb je wel een idee hoe het er aan toe gaat bij aandeelhouders vergaderingen van grote financiële bedrijven die er een potje van maken? Het verschil is dat daar de 'baas' veel beleefder blijft. Coronel gaat hier in de fout door zich veel te persoonlijk op te stellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Daar gaat het in ieder geval op een veel discretere manier, dan hier gebeurt. Dit is een schandalige manier van communiceren moet ik zeggen. Als je dit al communiceren mag noemen..
Welke zender?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Cruijff was net in het Acht Uur journaal, komt straks met een verklaring
Nieuwsuur dan maar spottenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Komt dat ook op ajax live uitzending?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Ja en dat is nou wel eens genoeg geweest. Toen AJAX nog een voetbalclub was, was het een voetbalclub met respect.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zo gaat het er in andere bedrijven aan toe. Die krijgen kritiek van alle kanten inclusief aandeelhouders. Ajax ís een bedrijf.
Hij heeft nog geen anderhalve maand in die commissie gezetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hij OOK kritiek had in z'n column van de telegraaf betekend niet dat het van de zijlijn is, hij leverde ook kritiek vanuit de klankbordcomissie, bergkamp en jonk leverde ook kritiek. Hij leverde ook kritiek bij de ledenvergadering. Hij is de laatste tijd constant in de weer geweest met en bij Ajax. Wat wil je dat ie nog meer doet dan? Sowieso waren de meeste Ajacieden al voor Cruijff kwam ontevreden over het bestuur.
Beide kanten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van het bestuur? Ja, dat klopt.
Dit gaat dan ook dieper dan Cruijff, dit wanbeleid word al jaren gevoerd. En als een persoon als Cruijff dan komt en het bestuur ook nog eens zegt dat zijn plannen nooit uitgevoerd kunnen worden..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen anderhalve maand in die commissie gezetenDe veranderingen waar hij mee aan kwamen zetten kunnen niet allemaal in zo'n korte tijd genomen worden, zonder dat iemand ook maar goed weet wat de mogelijke gevolgen allemaal wel niet kunnen zijn. Die adviezen zullen allemaal goed zijn geweest en Cruijff had vast gelijk, maar je kunt in anderhalve maand niet je complete bedrijf omgooien, lijkt me zo.
Iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er op dagen als deze geen VI is.
Natuurlijk. Dit is 1 en al voer voor de journalisten. Alle vuile was werd naar buiten gesmetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef Roflbroek het volgende:
Coronel heeft wel een punt, maar de hele manier waarop die wordt afgewikkeld lijkt nergens op. Dit had veel netter gekund en ook Coronel heeft de hele situatie veel beter moeten aanpakken.
Terwijl hij juist de persoon is die iedereen weg wil. Wat een lul.quote:Van den Boog overweegt niet om op te stappen. 'Morgen weer aan de slag', zegt hij. #ledenraad
quote:
Dat was gisterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef rubbereend het volgende:
Wat verdient Van der Boog eigenlijk?
Derksen trouwens bij Pauw en Witteman
Of zoals de afgelopen tijd bij Feyenoord zeiden, de gifbeker is nu leegquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dit is 1 en al voer voor de journalisten. Alle vuile was werd naar buiten gesmeten
Tja dat wordt de portemonnee open trekken en afbetalen zodat hij oprot..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Terwijl hij juist de persoon is die iedereen weg wil. Wat een lul.
Was net reclame dat JD aanschuift.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Dat was gisteren
Vandaag zou Keje Molenaar aanschuiven.
Als hij nu zelf op staat vangt hij niks. als hij nog blijft zitten kan hij over een paar maanden als de nieuwe RvC er is mooi onderhandelen over een royale afkoopsom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Terwijl hij juist de persoon is die iedereen weg wil. Wat een lul.
net een promoquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Dat was gisteren
Vandaag zou Keje Molenaar aanschuiven.
Zal hij niet gewoon geld mee willen pakken? Hij kan nu toch ontslagen worden door de rvc las ik net?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Ongelooflijk dat t niet bij Boog door wil dringen.
Ja, de nieuwe RvC kan Vd Boog eruit schoppen, maar daar zal inderdaad wel een dikke ontslagpremie aan vast zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon geld mee willen pakken? Hij kan nu toch ontslagen worden door de rvc las ik net?
tuurlijk wil hij dat, snap ik ook. Maar dat gelul van hem dan "als het in het belang van Ajax is stap ik gelijk op"quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon geld mee willen pakken? Hij kan nu toch ontslagen worden door de rvc las ik net?
JA maar de RvC staat achter Van der Boog en wil niemand ontslaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Frans Timmermans zit er ook elke dag, dus zal mij niks verbazen als hij er vanavond gewoon weer zit hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde band erin gestopt lijkt mij, ik zie het nergens staan trouwens.
Dat is Rick van der Boog.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
tuurlijk wil hij dat, snap ik ook. Maar dat gelul van hem dan "als het in het belang van Ajax is stap ik gelijk op"niet dus.
Hij bedoelt zodra deze RVC weg is en de nieuwe is geinstalleerd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA maar de RvC staat achter Van der Boog en wil niemand ontslaan
De huidige RvC ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA maar de RvC staat achter Van der Boog en wil niemand ontslaan
dat gaat sowieso nog 1,5 maand durenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij bedoelt zodra deze RVC weg is en de nieuwe is geinstalleerd.
Het is ook niet te verwachten dat deze kwestie binnen een week afgehandeld is. Eind mei zou ik idd al vrij snel vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat sowieso nog 1,5 maand durenRick gaat ondertussen nog lekker centjes verdienen
"jaa, je hebt het in dit geval over Ajax, dus wat is voordeel wat is nadeel?"quote:
Had hij ook gedaan als hij wist wat Coronel allemaal zei over hem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Verrast, zeg gewoon.. eindelijk mijn zin gekregen! Dat is toch wat je wilt..
Inderdaad, zoiets heeft tijd nodig voor je goede mensen voor een RvC enzo bij elkaar hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is ook niet te verwachten dat deze kwestie binnen een week afgehandeld is. Eind mei zou ik idd al vrij snel vinden.
Dan kan hij toch nog steeds verrast zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon weg gaat, dat is wat ik wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga je frustraties op een ander africhten en doe niet zo blij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon weg gaat, dat is wat ik wil.
Wat een baas is het ook!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"jaa, je hebt het in dit geval over Ajax, dus wat is voordeel wat is nadeel?"
Haha, held! Eerst een bak kritiek over je heen krijgen en horen dat je op moet rotten en vervolgens eigenlijk zeggen dat ze allemaal de tering kunnen krijgen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef BobW het volgende:
Van den Boog wil gewoon door gaan
Ondanks dat het bestuur van Ajax haar functie heeft neergelegd gaat algemeen directeur Rik Van den Boog gewoon door.
Dat zei hij na afloop van het persmoment. 'We gaan gewoon door met ons beleid', citeert de officiële twitterpagina van Ajax. 'Ik ga morgen weer aan de slag', zegt Van den Boog volgens Ajax Life Twitter.
Ik zeg ook nergens dat hij niet welkom is. Ik geef alleen aan dat z'n mening nergens op slaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
@ GGMM en nubreektmijnklomp: Iedereen is hier gewoon welkom, dus hou op met zeiken.
Maar dat is logisch, want punt a is het belangrijk dat Uri nu weggaat en op de tweede plaats is het goed dat hij met modder gooit want El Hamdaoui staat al een tijdje droog en modder bevat natuurlijk een hoop vocht. Maar goed, links of recht, we moeten nu kijken of we rechtdoor kunnen gaan en niet achteruit, want daarvoor zijn we hier bij elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"jaa, je hebt het in dit geval over Ajax, dus wat is voordeel wat is nadeel?"
Uri heeft voor alles bewijs zegt iequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef peaceman het volgende:
Zou Cruijff die woorden over Blind echt gebruikt hebben?
Kom op, heb je gelezen wat die gast zegt? Met z'n "het is net de PVV". En het feit dat ze ons net zo hard uitschelden in het PSV topic. En het proberen te reageren op iets waar hij duidelijk geen verstand van heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
@ GGMM en nubreektmijnklomp: Iedereen is hier gewoon welkom, dus hou op met zeiken.
Ga lekker huilen in een hoekje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kom op, heb je gelezen wat die gast zegt? Met z'n "het is net de PVV". En het feit dat ze ons net zo hard uitschelden in het PSV topic. En het proberen te reageren op iets waar hij duidelijk geen verstand van heeft.
Maar oké, sorry
Dan vind ik die uitspraken behoorlijk kwalijk eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uri heeft voor alles bewijs zegt ie
Het klinkt hard. Maar als trainer en als technisch directeur/manager faalde hij, dus er zit gewoon een kern van waarheid in. Ook al is en blijft Danny een echte Ajacied.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef peaceman het volgende:
Zou Cruijff die woorden over Blind echt gebruikt hebben?
Je bent soms net een kleuter ook hequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kom op, heb je gelezen wat die gast zegt? Met z'n "het is net de PVV". En het feit dat ze ons net zo hard uitschelden in het PSV topic. En het proberen te reageren op iets waar hij duidelijk geen verstand van heeft.
Maar oké, sorry
Dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het klinkt hard. Maar als trainer en als technisch directeur/manager faalde hij, dus er zit gewoon een kern van waarheid in. Ook al is en blijft Danny een echte Ajacied.
Het is de schuld van Van den Boog!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef TheDutchguy het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=1586707/langid=43
Van 12 jeugdelftallen van Ajax maar 1 een wedstrijd gewonnen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar oké, sorry
Ook echte clubmensen kunnen gewoon niet voldoende kwaliteiten hebben voor hun functie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het klinkt hard. Maar als trainer en als technisch directeur/manager faalde hij, dus er zit gewoon een kern van waarheid in. Ook al is en blijft Danny een echte Ajacied.
Leuk man, E1 tegen D1, D1 tegen C1 enz.... scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef TheDutchguy het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=1586707/langid=43
Van 12 jeugdelftallen van Ajax maar 1 een wedstrijd gewonnen.
Als interim trainer heeft ie destijds het seizoen gered en moest ie weg omdat het toenmalige bestuur al een opvolger had aangetrokken. Dus om te zeggen dat ie als trainer gefaald heeft, vind ik echt onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik mag sommige mensen gewoon niet en dan wil ik altijd het laatste woord hebben ja. Dus soms welquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent soms net een kleuter ook he
Vroeger werden ook die hogere teams gewoon opgeroldquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leuk man, E1 tegen D1, D1 tegen C1 enz.... scorebordjournalistiek.
okequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vroeger werden ook die hogere teams gewoon opgerold
in 2005 heeft hij toch gewoon het seizoen afgemaakt en het seizoen erop ook?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als interim trainer heeft ie destijds het seizoen gered en moest ie weg omdat het toenmalige bestuur al een opvolger had aangetrokken. Dus om te zeggen dat ie als trainer gefaald heeft, vind ik echt onzin.
Ah tof!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Houniet het volgende:
2300uur JOHAN DERKSEN en KEJE MOLENAAR bij PAUW en WITTEMAN over AJAX
Zolang er maar voor de transferperiode een TD en een beleid is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mmm... Dit gaat allemaal naar verwachting. Nu geduld hebben tot ergens in mei en dan tot juli/augustus om de échte resultaten te zien. Eerst maar eens op vakantie dus...
om 22.00 uur ook een reactie van Cruijff?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Houniet het volgende:
2300uur JOHAN DERKSEN en KEJE MOLENAAR bij PAUW en WITTEMAN over AJAX
Ach, laat Johan gewoon met de Master Card door Europa fietsen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zolang er maar voor de transferperiode een TD en een beleid is.
Nagekeken en je hebt idd gelijk. Waarom zit dat anders in mijn geheugen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2005 heeft hij toch gewoon het seizoen afgemaakt en het seizoen erop ook?
Hiddink.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Stokstaart het volgende:
Bestuur weg dus.
En nu Adriaanse en V Gaal?
En echt heel best was het allemaal niet toen, 4e in zijn hele seizoen alleen dankzij de play offs toen voorronde CL gehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nagekeken en je hebt idd gelijk. Waarom zit dat anders in mijn geheugen?
Die zit nog wel ff in Turkije (als hij zich tenminste weet te kwalificerenquote:
Ad interim ging het wel goed, daarna minder. Tja.. Maar waarom noemt Cruijff hem onbetrouwbaar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En echt heel best was het allemaal niet toen, 4e in zijn hele seizoen alleen dankzij de play offs toen voorronde CL gehaald.
Die gaat wel weg man.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zit nog wel ff in Turkije (als hij zich tenminste weet te kwalificeren)
Te hopen voor jullie is dan dat de Turkse bond akkoord gaat met een dubbelfunctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |