Iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er op dagen als deze geen VI is.
Natuurlijk. Dit is 1 en al voer voor de journalisten. Alle vuile was werd naar buiten gesmetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef Roflbroek het volgende:
Coronel heeft wel een punt, maar de hele manier waarop die wordt afgewikkeld lijkt nergens op. Dit had veel netter gekund en ook Coronel heeft de hele situatie veel beter moeten aanpakken.
Terwijl hij juist de persoon is die iedereen weg wil. Wat een lul.quote:Van den Boog overweegt niet om op te stappen. 'Morgen weer aan de slag', zegt hij. #ledenraad
quote:
Dat was gisterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef rubbereend het volgende:
Wat verdient Van der Boog eigenlijk?
Derksen trouwens bij Pauw en Witteman
Of zoals de afgelopen tijd bij Feyenoord zeiden, de gifbeker is nu leegquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dit is 1 en al voer voor de journalisten. Alle vuile was werd naar buiten gesmeten
Tja dat wordt de portemonnee open trekken en afbetalen zodat hij oprot..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Terwijl hij juist de persoon is die iedereen weg wil. Wat een lul.
Was net reclame dat JD aanschuift.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Dat was gisteren
Vandaag zou Keje Molenaar aanschuiven.
Als hij nu zelf op staat vangt hij niks. als hij nog blijft zitten kan hij over een paar maanden als de nieuwe RvC er is mooi onderhandelen over een royale afkoopsom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Terwijl hij juist de persoon is die iedereen weg wil. Wat een lul.
net een promoquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Dat was gisteren
Vandaag zou Keje Molenaar aanschuiven.
Zal hij niet gewoon geld mee willen pakken? Hij kan nu toch ontslagen worden door de rvc las ik net?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Ongelooflijk dat t niet bij Boog door wil dringen.
Ja, de nieuwe RvC kan Vd Boog eruit schoppen, maar daar zal inderdaad wel een dikke ontslagpremie aan vast zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon geld mee willen pakken? Hij kan nu toch ontslagen worden door de rvc las ik net?
tuurlijk wil hij dat, snap ik ook. Maar dat gelul van hem dan "als het in het belang van Ajax is stap ik gelijk op"quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon geld mee willen pakken? Hij kan nu toch ontslagen worden door de rvc las ik net?
JA maar de RvC staat achter Van der Boog en wil niemand ontslaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Frans Timmermans zit er ook elke dag, dus zal mij niks verbazen als hij er vanavond gewoon weer zit hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde band erin gestopt lijkt mij, ik zie het nergens staan trouwens.
Dat is Rick van der Boog.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
tuurlijk wil hij dat, snap ik ook. Maar dat gelul van hem dan "als het in het belang van Ajax is stap ik gelijk op"niet dus.
Hij bedoelt zodra deze RVC weg is en de nieuwe is geinstalleerd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA maar de RvC staat achter Van der Boog en wil niemand ontslaan
De huidige RvC ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA maar de RvC staat achter Van der Boog en wil niemand ontslaan
dat gaat sowieso nog 1,5 maand durenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij bedoelt zodra deze RVC weg is en de nieuwe is geinstalleerd.
Het is ook niet te verwachten dat deze kwestie binnen een week afgehandeld is. Eind mei zou ik idd al vrij snel vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat sowieso nog 1,5 maand durenRick gaat ondertussen nog lekker centjes verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |