Ook echte clubmensen kunnen gewoon niet voldoende kwaliteiten hebben voor hun functie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het klinkt hard. Maar als trainer en als technisch directeur/manager faalde hij, dus er zit gewoon een kern van waarheid in. Ook al is en blijft Danny een echte Ajacied.
Leuk man, E1 tegen D1, D1 tegen C1 enz.... scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef TheDutchguy het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=1586707/langid=43
Van 12 jeugdelftallen van Ajax maar 1 een wedstrijd gewonnen.
Als interim trainer heeft ie destijds het seizoen gered en moest ie weg omdat het toenmalige bestuur al een opvolger had aangetrokken. Dus om te zeggen dat ie als trainer gefaald heeft, vind ik echt onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het klinkt hard. Maar als trainer en als technisch directeur/manager faalde hij, dus er zit gewoon een kern van waarheid in. Ook al is en blijft Danny een echte Ajacied.
Ik mag sommige mensen gewoon niet en dan wil ik altijd het laatste woord hebben ja. Dus soms welquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent soms net een kleuter ook he
Vroeger werden ook die hogere teams gewoon opgeroldquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leuk man, E1 tegen D1, D1 tegen C1 enz.... scorebordjournalistiek.
okequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vroeger werden ook die hogere teams gewoon opgerold
in 2005 heeft hij toch gewoon het seizoen afgemaakt en het seizoen erop ook?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als interim trainer heeft ie destijds het seizoen gered en moest ie weg omdat het toenmalige bestuur al een opvolger had aangetrokken. Dus om te zeggen dat ie als trainer gefaald heeft, vind ik echt onzin.
Ah tof!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Houniet het volgende:
2300uur JOHAN DERKSEN en KEJE MOLENAAR bij PAUW en WITTEMAN over AJAX
Zolang er maar voor de transferperiode een TD en een beleid is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mmm... Dit gaat allemaal naar verwachting. Nu geduld hebben tot ergens in mei en dan tot juli/augustus om de échte resultaten te zien. Eerst maar eens op vakantie dus...
om 22.00 uur ook een reactie van Cruijff?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Houniet het volgende:
2300uur JOHAN DERKSEN en KEJE MOLENAAR bij PAUW en WITTEMAN over AJAX
Ach, laat Johan gewoon met de Master Card door Europa fietsen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zolang er maar voor de transferperiode een TD en een beleid is.
Nagekeken en je hebt idd gelijk. Waarom zit dat anders in mijn geheugen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2005 heeft hij toch gewoon het seizoen afgemaakt en het seizoen erop ook?
Hiddink.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Stokstaart het volgende:
Bestuur weg dus.
En nu Adriaanse en V Gaal?
En echt heel best was het allemaal niet toen, 4e in zijn hele seizoen alleen dankzij de play offs toen voorronde CL gehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nagekeken en je hebt idd gelijk. Waarom zit dat anders in mijn geheugen?
Die zit nog wel ff in Turkije (als hij zich tenminste weet te kwalificerenquote:
Ad interim ging het wel goed, daarna minder. Tja.. Maar waarom noemt Cruijff hem onbetrouwbaar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En echt heel best was het allemaal niet toen, 4e in zijn hele seizoen alleen dankzij de play offs toen voorronde CL gehaald.
Die gaat wel weg man.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zit nog wel ff in Turkije (als hij zich tenminste weet te kwalificeren)
Te hopen voor jullie is dan dat de Turkse bond akkoord gaat met een dubbelfunctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |