Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Hoiquote:
Op een woensdag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Marijke is in Haarlem geland, nu nog een bus die haar naar me toebrengt..*O*
Ja, dan heeft Marijkje weekendquote:
Dan zou ze nu niet in Haarlem, maar in Antwerpen staanquote:
Daarvoor moet je bij Muck wezen.quote:
quote:
ik heb koffiebonenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij koopt koffie uit een pak wat je zo kan inschenken?
Muckiequote:
Woooooooooaaaaah gertjuuuhhhhhhhhhquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woooooooooaaaaah gertjuuuhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woooooooooaaaaah gertjuuuhhhhhhhhh
Woah mijn naam als eerstequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Hey Nijntje ,Enfermera,MPG Ferrari, Damarten niet te vergeten Muck
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoor! En met jou?quote:
Halloquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah mijn naam als eersteha die kabelgeweermeester
![]()
Daar is Nijntje nog te jong voorquote:
*geeft breezer aan PGRquote:
Goeed, met jou?quote:
Goeeedquote:
Vrijwillig ook?quote:
Uhhhh wie zegt dat ik dat wil?quote:
Jullie zijn toch al een stelletje?quote:
doeggiequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Symphonic het volgende:
Allemaal de groetjes van Marijke.
We gaan er vandoor
Oh?quote:
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh?
PGR! Wat zit je nu weer rond te miepen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ookquote:
Piercing? Wat is daarmee dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeed, met jou?Kheb lekker een dagje vrij
![]()
Was wel raar slapen met mn piercing vannacht hoor XD hihi
[..]
Goeeed![]()
Groetjes terug en veelplezier samenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Symphonic het volgende:
Allemaal de groetjes van Marijke.
We gaan er vandoor
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
SorryfoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hier ook goed hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeed, met jou?Kheb lekker een dagje vrij
![]()
Was wel raar slapen met mn piercing vannacht hoor XD hihi
[..]
Goeeed![]()
Uh-oh...quote:
Ik weet niet aan wat voor straffen jij doet, maar...quote:
Heb een piercing gezet gister?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ook...
[..]
Piercing? Wat is daarmee dan?
[..]
Groetjes terug en veelplezier samen![]()
!
Mooi!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier ook goed hoor
Wat heb je gedaan vandaag op je vrije dag?
Zal wel ff wennen zijn
Dat heb ik dan helemaal gemistquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb een piercing gezet gister?Ergens in een topic hier foto's geplaatst, volgensmij het topic voor 'bloed dat moet' in de TT
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mooi!
Naar mn ouders voor koffie en kletsen enzo, was erg gezelligZo lekker wat koken, maar vooral verder heul weinig
![]()
Doe datquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helemaal gemist!
Ik ga eens even zoeken
Whaoh cool!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Tis op de laatste pagina van het desbetreffende topic als ik 't me goed herinner
Goedquote:
De kantine @ work.quote:
Met mij ook prima hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Dank je
. Hongerig ook.. ga zo maar eens richting vreetschuur
.
Hoe is het met jou?
quote:Ohjaaaaa, wil jij deze envelopjes voor half 5 nog even frankeren en op de bus doen?
Het zijn er maar 70 ofzo.
Dankje, doei!![]()
Nee zeggen. Er op wijzen dat hij of zij rijkelijk laat is en dat de post dat niet gaat halen. Ofzo.quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Met mij ook prima hoor. Dank
.
Eten... Hmmm.... Goe dplan... Beetje bijtijds naar huis vandaag. Eet smakelijk alvast.
quote:
geen probleem omdat voor morgen half vijf te regelen voor jequote:
Kuuksquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier is het woord van de dag van toepassing
bofbips
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef DaMart het volgende:
* DaMart heeft de telefooncentrale maar even op de voicemail gezet.
Weet ik in ieder geval zeker dat ik niet door de telefoon mijn trein ga missen straks.
* MPG brengt Barbabe een stuk chocola en een glas rode wijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Barretje80 het volgende:
Thuis!
zo heerlijk ontspannen in bad.. heerlijk dat er nu een hooop uit is..
al heb ik nu wel continue trek in allerlei lekkere dingen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG brengt Barbabe een stuk chocola en een glas rode wijn.
Ja ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Barretje80 het volgende:
Thuis!
zo heerlijk ontspannen in bad.. heerlijk dat er nu een hooop uit is..
al heb ik nu wel continue trek in allerlei lekkere dingen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k blijft maar even buiten beeld
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar van jou worden we niet dik
dat klinkt fout.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar van jou worden we niet dik
vraarieknufffffquote:
tot snel wokquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga inpakken en naar kantoor
tot later ergens.... misschien wel morgen
Thanks!!quote:
Ik heb een koffie adquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Een ad voor afslankthee... volgens mij heb ik wel lekkerdere smaken thuis.
Ik heb een ad voor zuiveringsthee, waardoor ik aan zou komen [afvalstoffen die vast zitten in mijn lichaam worden losgemaakt ofzo], sinds ik mijn BMI heb opgezocht krijg ik alleen nog maar reclames voor zulke dingenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Een ad voor afslankthee... volgens mij heb ik wel lekkerdere smaken thuis.
Hoi, ik ben een BF-erquote:
Ik heb al lang niet meer in BeF gepost!quote:
Niiicequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Zozo.
Ik heb een 8,5 voor een Frans SO gehaald [ afbeelding ]
Bonne aprčs-midi!
* Enfermera doet warm welkom dansje enzoquote:
* Pheno waggelt meequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Enfermera het volgende:
* Enfermera doet warm welkom dansje enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Bekende FOK!-erquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in BeF gepost!
Nah, ik ben de onbekendste top tiener.quote:
GMTAquote:
Ik laatst nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in BeF gepost!
toen was ik hier nietquote:
Jij bent heul geen tienerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ben de onbekendste top tiener.
Qua leeftijd voel ik me wel zoquote:
quote:
Ik zie een link.quote:
Koffiequote:
en dan al McFlurries makenquote:
He, dansen kan ik nietquote:
Dat ken ik niet. Zal Japans zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
Yakitori straks, de houtjes zijn al in het water gelegd.
quote:
Kip op den grill, maar vooral de saus is altijd erg lekkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kip op den grill, maar vooral de saus is altijd erg lekker
Voor de rest doe ik er natuurlijk rijst bij en wat groenten, anders vult het niet.
vrijdag is belangrijker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, nu vraag ik me echt af waarom ik al het huiswerk voor vrijdag gemaakt heb en nog moet beginnen aan het huiswerk voor morgen
Morgen hoef je alleen nog dagt beetje huiswerk te maken wat je morgen meekrijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, nu vraag ik me echt af waarom ik al het huiswerk voor vrijdag gemaakt heb en nog moet beginnen aan het huiswerk voor morgen
Je hebt je in de dag vergist?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Zelfgemaakte uit de oven, altijd lekker ruikend wachtenquote:
Oehh wat ga je maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
bwoah het ruikt lekker in mijn keukentje
Dat geeft niet, ik ook niet echtquote:
Trevquote:
En da's dus niks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen hoef je alleen nog dagt beetje huiswerk te maken wat je morgen meekrijgt.
Hey Enfequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh wat ga je maken?![]()
![]()
[..]
Dat geeft niet, ik ook niet echt![]()
[..]
Trev![]()
Ging wel, blij dat ik thuis ben en hoe is het daar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist? lekker gewerkt vandaag?
Drukke dag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ging wel, blij dat ik thuis ben en hoe is het daar?
Dat niet anders was ik nu nog onderweg naar huis maar gewoon geen zinquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Drukke dag?
Ja goedLekker dagje vrij, heerlijk rustig aan gedaan
![]()
Het ruikt wel heerlijk buitenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Onheilspellende wolken met een kleur die niets goeds voor ons in petto heeft pakken zich samen in de lucht. Weldra zullen er doorzichtige druppels hemelwater op mijn huis neerdalen, onverbiddelijk, koud en deprimerend.
Ah zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet anders was ik nu nog onderweg naar huis maar gewoon geen zin
Dat is ook fijn, ik moet nog 2 dagen en dan weekend
Eetze!quote:
Hier regende het een uur geleden al ff. En ook best hard. Het ruikt nu inderdaad wel lekker buiten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Onheilspellende wolken met een kleur die niets goeds voor ons in petto heeft pakken zich samen in de lucht. Weldra zullen er doorzichtige druppels hemelwater op mijn huis neerdalen, onverbiddelijk, koud en deprimerend.
Eet ze Wokquote:
Ik had geluk dat het net was opgehouden met regenen toen ik naar huis gingquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ozonquote:
Van 't weekend bedoel je? Nog geen plannen dus?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, nu alleen nog kijken wat ik ga doen
Zoheeequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, huiswerk dat we tot nu toe voor maandag hebben ook af.
Gisteren 6 uur aan mijn huiswerk gezeten, toen had ik alleen voor de volgende dag (vandaag dus) gemaakt. Nu 2 uur aan mijn huiswerk en alles voor 2 dagen afquote:
Nog niet echt, denk dat ik wel ga paintballenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van 't weekend bedoel je? Nog geen plannen dus?
Wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, pleuvoir en pleurer is niet hetzelfde
Pleuvoir is regenen en pleurer is huilenquote:
Oke, jij zou het wel weten, ik vind het maar 1 pot natquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pleuvoir is regenen en pleurer is huilen
Bon appetit !quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
Wooohoooo huiswerk voor morgen ook af nu
Und jetzt eten
Kolerequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren 6 uur aan mijn huiswerk gezeten, toen had ik alleen voor de volgende dag (vandaag dus) gemaakt. Nu 2 uur aan mijn huiswerk en alles voor 2 dagen af
Oehhquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog niet echt, denk dat ik wel ga paintballen
Ligt er aan waar je geraakt wordt en wat je speelt want als je stoppen tot het zeer doet speelt dan is er wel een grote kans van dat het au doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kolere![]()
wat een verschil! XD Nou, lekker hoor
Eetze![]()
[..]
OehhWel auw
Ah.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je geraakt wordt en wat je speelt want als je stoppen tot het zeer doet speelt dan is er wel een grote kans van dat het au doetmaar verder vind ik het wel mee vallen
Ik ken het, zelf vind ik paintballen leuker omdat je dan ook voelt dat je geraakt bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.oke. Ja nog nooit gespeeld dus vandaar
Wel lasergamen maar das heul wat anders XD
Haha ja. Das idd wel leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, zelf vind ik paintballen leuker omdat je dan ook voelt dat je geraakt bent
Dat vies valt wel mee tenzij je door de modder kruipt. Ook altijd leuk na de tijd onder de douche even naar blauwe plekken kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja. Das idd wel leukEn lekker goor onder de verf enzo
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vies valt wel mee tenzij je door de modder kruipt. Ook altijd leuk na de tijd onder de douche even naar blauwe plekken kijken
Dat is het ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef JJH het volgende:
Paintballen lijkt me zo gaaf om een keer te doen.
Oeh, vetquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal van het weekend wel even kijken of ik er een paar heb die op de foto kunnen
Hoi Kuukquote:
Lekker gegeten?quote:
Doe datquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
En jij gaat nu natuurlijk hier die foto plaatsenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
was echt moe toen ik thuis kwam
onderweg al een keertje gestopt. en kwam thuis in bank in slaap gevallen met hond op de schoot.
is een foto van
moet hem eerst nog op pc plaatsen maar eerst een mail naar de belastingadviseur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En jij gaat nu natuurlijk hier die foto plaatsen
We wachten rustig afquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet hem eerst nog op pc plaatsen maar eerst een mail naar de belastingadviseur.
op het werk hebben ze weer iets nieuws bedacht
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
onderweg al een keertje gestopt. en kwam thuis in bank in slaap gevallen met hond op de schoot.
is een foto van
Ohjeequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
is een foto van
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, het is toch 'het' bijgeloof en niet 'de' bijgeloof?
Yup.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, het is toch 'het' bijgeloof en niet 'de' bijgeloof?
Hoiiiiquote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
Rocknijntje, gebruiken jullie Grandes Lignes?
Wij hier ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
Rocknijntje, gebruiken jullie Grande Ligne?
Ja rustig dagje hier ook... vooral veel koppijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiiii![]()
Ja goeed, lekker dagje vrij, heerlijk aan het genietenEn hoe ist met jou?
Lekker dagje gehad?
ben er mee bezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeHahahaha
Ik wilde zeggen pics or it didn't happen, maar nu zeg ik; post or it didn't happen!
![]()
Dacht ik alquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Was het tweede google result op de bijgeloof.
ja, inderdaadquote:
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik weet niet wat die Fransen in hun dagboek schrijven, maar ze noemen het 'journal intime'![]()
Ik denk eerder intiem, als in persoonlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik weet niet wat die Fransen in hun dagboek schrijven, maar ze noemen het 'journal intime'![]()
Het overhoring?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...quote:
Verrekt makkelijke woorden dit hoofdstuk moet ik zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!
Aaahwwww.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
Die hondquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...
Die tweede foto hč?quote:
Mmm, ik dacht altijd dat je bij afkortingen het lidwoord aanhoud wat het woord normaal ook zou hebben. Maar ik kan het natuurlijk ook mishebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...
ah cutequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
heb nog wel meer van zulke fotosquote:
Slaapkopquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
Omg !!!! Cuteeeeeequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
quote:
Zie je wel dat ik na vanmorgen ook nog soms lief kan zijnquote:
Maar ergens wist ik dat ook welquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wa moe
[..]
Zie je wel dat ik na vanmorgen ook nog soms lief kan zijn
haha, hyves staat er vol meequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga je trouwen en staan dit soort foto's op de uitnodiging.
Eerder dit in de krant: 'deze slaapdoos heeft toch ook de 50 gehaald'quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga je trouwen en staan dit soort foto's op de uitnodiging.
Lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja rustig dagje hier ook... vooral veel koppijn![]()
Morgen kan ik mijn rijbewijs ophalen
Hahahhahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
achja, beter te vroeg dan te laatquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een nieuw badpak... heel fanatiek gekocht voor de zomervakantie
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerder dit in de krant: 'deze slaapdoos heeft toch ook de 50 gehaald'
haha, dankequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LekkerOhjee, behalve die koppijn dan
Stom!
Jeeujjjjj!!! Finally!!![]()
![]()
[..]
Hahahhaha![]()
Die hond!
Geweldige foto.
Mja ik zag em en ik was een beetje flieftquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
achja, beter te vroeg dan te laat
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een nieuw badpak... heel fanatiek gekocht voor de zomervakantie
zijn we een beetje afgevallen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja fanatiek he? Maar mijn andere badpak begon te lubberen![]()
Doesj zequote:
Ja ook ... een beetje maar hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn we een beetje afgevallen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook ... een beetje maar hoor
Haha XD Zo is het, dan moet je een nieuwequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja fanatiek he? Maar mijn andere badpak begon te lubberen![]()
Beetje is toch super?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook ... een beetje maar hoor
Er zijn teveel TE lekkere dingenquote:
Mja zie hierboven... Ik probeer wel meer te bewegen, gister een uurtje wii-fit gedaan en morgen ga ik wel weer fietsen enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha XD Zo is het, dan moet je een nieuwe![]()
![]()
[..]
Beetje is toch super?Het moet vooral niet te snel gaan, des te beter blijft het er ook af in de toekomst
Zo is hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn teveel TE lekkere dingen
Maar goed ik doe een poging tot, maar niet zo gefrustreerd gewoon op mijn eigen manier, en zolang ik niet aankom vind ik het ook wel best
En eraf is altijd goed
[..]
Mja zie hierboven... Ik probeer wel meer te bewegen, gister een uurtje wii-fit gedaan en morgen ga ik wel weer fietsen enzo
Ik doe mijn best, en vooral met regelmaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo is hetJa precies, nou mooi toch? Gezond(er) eten en wat sporten, hartstikke goed
Goed zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en vooral met regelmaat
niet dat ik wacht tot ik echt honger heb en ga schransen enzo...
Hey LLquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met je piercing?
[..]
trev
Fris en fruitig ftwquote:
Goed, goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met je piercing?
[..]
trev
Dat wassen vond ik ook verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Fris en fruitig ftw![]()
XD
[..]
Goed, goedVoel 'm wel iets maar echt minimaal, valt me alles mee
Wassen is natuurlijk nog een hel
magoed, dat zal ook wel snel beter gaan. Verder niet aanzitten enzo, maar ik vind 'm nog steeds helemaal geweldig
ik heb geen vrijquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrijen het is nog licht buiten
Ja hequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wassen vond ik ook verschrikkelijk ja
blegh, trouwens ik gebruik deze ook als het een beetje irriteert..... mega handig
Wattestaafjes die je moet breken en dan loopt er een anti-septische stof in het watje aan de onderkant en kan je het zo schoonmaken. Echt heel fijn spul
Echt een aanrader
Fleshquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, thuis![]()
het is eigenlijk wel een heerlijke avond gewoonzo vroeg in het jaar al
Hey LDGquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrijen het is nog licht buiten
Hey Flesquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, thuis![]()
Flessiequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, thuis![]()
Nee absoluuuut nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ach ja, hoort erbij.. Oeh, nice!
Die zijn handig!
*bookmarkt* wellicht dat ik die ook ff ga bestellen
Dat spul wat erin zit is niet te heftig zeg maar? Lijkt niet op sterilon ofzo?
vrijdag pasquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
Frietjesssssssssssss![]()
Hoi mensjes allemaal
flesquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, thuis![]()
Jawel, maar heerlijk warm, nou ja verre van koud. En windstilquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Flesh
Hier is het gewoon grijs en bewolkt
Hey PGquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi mensjes allemaal
Iedereen eet frietjes op vrijdagquote:
priemquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi mensjes allemaal
Nee hoor, wij eten ze niet op vrijdag. Zondag, Patatdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen eet frietjes op vrijdagDus wij doen het tijdens de week
he trev !!
quote:
laters kuipjequote:
regen in de zomer ruikt ook altijd zo lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar heerlijk warm, nou ja verre van koud. En windstil
en nu net weer droog dus alles ruikt lekker naar nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |