quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
...want dan daalt de waarde van mijn woning.
Oke, hier komen we niet uit. Maar iets anders: ik neem aan dat jullie geen medelijden hebben met de mensen die te lijden hebben onder de geplande huurverhoging van minister Donner.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geheel ontziet?
Die rijke toplaag betaalt juist die lullo omdat hij "geen baan heeft".
Zweedse crisis van 1991?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stap voor stap, mn beste GS. Onmogelijk is het niet, lijkt mij, aangezien wij nog een van de weinige landen zijn met een HRA-regeling.
Wijze les inderdaad. Beperken moet dus met beleid.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zweedse crisis van 1991?
Daar heeft een "sociale" regering de HRA met onmiddellijke ingang beperkt van 90% naar 30%.
Dat moeten we hier niet doen.
Ik vond em wel scherp.quote:
Nope. Dat zijn namelijk toekomstige gevallenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, hier komen we niet uit. Maar iets anders: ik neem aan dat jullie geen medelijden hebben met de mensen die te lijden hebben onder de geplande huurverhoging van minister Donner.
Second that.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Dat zijn namelijk toekomstige gevallen
Dat is hetzelfde als de HRA beperken tot 75% van de rente over 10 jaar, zou ik mee kunnen leven.
Net even een deel van de kast gaan passen, hij past niet!! Er zit een plafondplint in de weg bij de lichtstraatquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef Tem het volgende:
Ik wist het wel met die HRA heb je ze binnen 2 posts op de kast
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Net even een deel van de kast gaan passen, hij past niet!! Er zit een plafondplint in de weg bij de lichtstraat![]()
![]()
Mooie gestoorde gek die dan nog in Nederland blijft wonen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef betyar het volgende:
HRA beperken tot 325.000 een belastingschijf invoeren van 62% voor inkomens boven de Balkenende norm, bonussen 70% belasten, 100% als ze die in een pensioenpot willen duwen. Zo ik heb gesproken
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie gestoorde gek die dan nog in Nederland blijft wonen.
Oneerlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef betyar het volgende:
HRA beperken tot 325.000 een belastingschijf invoeren van 62% voor inkomens boven de Balkenende norm, bonussen 70% belasten, 100% als ze die in een pensioenpot willen duwen. Zo ik heb gesproken
Ik ben pas net weer terug, durf je wel.quote:
Huren verhogen is ook oneerlijk.quote:
Heb je je koffers nog ingepakt in de gang staan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben pas net weer terug, durf je wel.
Neequote:
Helaas niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je je koffers nog ingepakt in de gang staan?
Veel beter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Bijstand verlagen naar 600 euro per maand voor een alleenstaande (700 incl. huurtoeslag) afschaffen kinderbijslag, zorgtoeslag en afschaffen minimumloon (hybride uitkeringsmodel voor laagloners) verlaging inkomensbelasting naar 40%, afschaffen overdrachtsbelasting en 6% tarief voor nieuwbouwwoningen. Zo, ik heb gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |