Zuurstofmaskertje, dikke trui aan??? Bob's your uncle.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je wilt stikken of doodvriezen in the process dan kan dat ja.
Nee, maar wel teleurgesteld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet verbaasd over, hoop ik?
Valt best op als je een zuurstofmasker in je handbagage hebt, en 5 lagen kleding draagt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zuurstofmaskertje, dikke trui aan??? Bob's your uncle.
Woestijn is ook natuur, slimmerd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou best terug willen, God wat mooi was het daar in Noord-Afrika qua natuur. Of eerder de afwezigheid ervan.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij gaat de AIVD dit topic volgen btw..
(Hi boys van de AIVD..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle natuurgebieden in .nl volstorten met zand.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Woestijn is ook natuur, slimmerd.
Mm, ik vind dit ergens te klein om op te vallen, toch.quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Woestijn is ook natuur, slimmerd.
Niet als je naar Aspen gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt best op als je een zuurstofmasker in je handbagage hebt, en 5 lagen kleding draagt.
Daar hebben ze eerder een setje champagneglazen mee dan een zuurstofmasker.quote:
Een libertariër niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar hebben ze eerder een setje champagneglazen mee dan een zuurstofmasker.
Het is een opeenstapeling van fouten. Dat moet worden bestraft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik vind dit ergens te klein om op te vallen, toch.
Het was een fiasco, sure.
Maar dat dingetje in Den Helder was erger.
Die bestaan niet in de Verenigde Staten, dat is verdacht gedrag.quote:
Ach, de bewindslieden beloven beterschap. Ze zijn net nieuw hè.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een opeenstapeling van fouten. Dat moet worden bestraft.
Je kunt er een Hollywoodfilm van maken, en is ook al gebeurd ook, volgens mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bestaan niet in de Verenigde Staten, dat is verdacht gedrag.
Maar kom op, hoeveel kapingen door het binnendringen van een bagageruim kan jij je herinneren in al die decennia dat die cowboys met wapens en al door de lucht vliegen?
Een film ja, maar over een invasie van aliens zijn ook genoeg films gemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt er een Hollywoodfilm van maken, en is ook al gebeurd ook, volgens mij.
Een film met Kurt Russell.
Ja, maar wij mensen zijn toch ook aliens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een film ja, maar over een invasie van aliens zijn ook genoeg films gemaakt.
Niet alleen in theorie hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In theorie kun je dus wapens smokkelen via een vliegtuig.
Dat valt wel op op een scanner, maar je kan ze wel gewoon vervoeren. Uiteraard vallen scans wel te misleiden (hoor je vaak genoeg in ieder geval, dus 't zal wel) dus ja ook dat zal wel gebeuren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In theorie kun je dus wapens smokkelen via een vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |