Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Stelletje ongeduldige schobbejakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
3,5 minuut is vet snel voor als je niet door hebt dat je de lapo hebt en je veel in een TT wilt laten passen, stelletje ongeduldige rotzakken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT![]()
He en ST, hij heeft wel een maand kunnen oefenen en ik kan heel veel, maar wonderen verrichten kan ik niet![]()
![]()
Maar daar kan je niet op rechtop op staan hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik zonder me te bezeren op jouw linnenkast kan klimmen ga ik wel eens over een salto nadenken
Zeg het ze maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
3,5 minuut is vet snel voor als je niet door hebt dat je de lapo hebt en je veel in een TT wilt laten passen, stelletje ongeduldige rotzakken
Doe maar niet, mijn kast is wat gammelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik zonder me te bezeren op jouw linnenkast kan klimmen ga ik wel eens over een salto nadenken
Ja, mijn K3 is wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee het klopt, ik vernaggelde die andere TT
ik vergeef het je omdat ik je op dit moment gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar acht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ik dacht bij 2 goede mods te komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het weer gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn K3 is wegVet sip ben ik nu
![]()
Je let wel goed opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
En ik dacht bij 2 goede mods te komen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hekje lukt al aardigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn kast is wat gammel![]()
Maar het hekje springen is wel een goede oefening
En wiifit yoga
![]()
Nee, je bent prima op je plekje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
elk topic SC noemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
volgende keer trap ik het nummer uit de TT, dat is OOK iedere keer gezeik![]()
Sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vergeef het je omdat ik je op dit moment gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar acht.
maar o weeeee als je dat nog een keer doet
Nee, want dan krijg je weer gezeik over waar dat nummer gebleven isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Als iedereen er gewoon met zijn tengels af blijft dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het blijkt. Er stond in de advertentie dat ik bij 2 bloedmooie vrouwen terecht zou komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]!
Je weet toch dat de advertentie altijd mooier is dan de werkelijkheid...
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
een soort 2e OP discussiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je weer gezeik over waar dat nummer gebleven is![]()
Wacht, hoor jij bij de advertentie?quote:
Gewoon WEG, FOETSIE, KLIKO, DOEIquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je weer gezeik over waar dat nummer gebleven is![]()
Dan kijk jij niet goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het blijkt. Er stond in de advertentie dat ik bij 2 bloedmooie vrouwen terecht zou komen.
Nog niets van gemerkt.
Heeft HW die weer voor zichzelf gehoudenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het blijkt. Er stond in de advertentie dat ik bij 2 bloedmooie vrouwen terecht zou komen.
Nog niets van gemerkt.
Ik ookquote:
Nee. Sorry.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, hoor jij bij de advertentie?
tsja. och.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet goedwant het zijn er meestal wel meer
2 andere gc mods, 2 bloedmooi vrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft HW die weer voor zichzelf gehouden?
dat zeker, en wij hebben de liefste vrouwen hier van heel FOK!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
deze SC zit toch vol met bloedmooie vrouwen?
Potjandorie! Wie dan wel? Murp en SWJ?quote:
Dat je aan het modden überhaupt nog een draai geeft vind ik goed genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en je snapt ook dat ik even op halve kracht draai momenteel?
Is dat hetzelfde als een lief kind?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeker, en wij hebben de liefste vrouwen hier van heel FOK!
Duh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tsja. och.
[..]
2 andere gc mods, 2 bloedmooi vrouwen.
Ik dacht dat de grap wel een beetje obvious zou zijn.
Blijf eens van de ONZ modjes af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Potjandorie! Wie dan wel? Murp en SWJ?
ik zei bloedmooi hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een lief kind?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en je snapt ook dat ik even op halve kracht draai momenteel?
Daarover gesproken. Nu draai je toch juist op volle kracht ipv alleen rechts?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeker, en wij hebben de liefste vrouwen hier van heel FOK!
SWJ is geen mod meer toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Potjandorie! Wie dan wel? Murp en SWJ?
[..]
Dat je aan het modden überhaupt nog een draai geeft vind ik goed genoeg
nou nee, dat is niet wat ik in gedachte hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, noem dan namen ipv te zeggen welke ik niet mag hebben. Zo heb ik niets aan je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf eens van de ONZ modjes af.Wij zijn een apart groepje.
Nope want mooi hebben we al beaamtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit was echt, BAR slecht dat verdedigenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik heb het Nederlands ELftal echt in tijden niet ZO slecht zien spelen.
Kloptquote:
gelukkig, vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit was echt, BAR slecht dat verdedigen
maar gelukkig, echt met mazzel, 5-3 gewonnen
toch zijn we liever mooi dan liefquote:
Mannenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nee, dat is niet wat ik in gedachte had
Jullie zijn het allebijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch zijn we liever mooi dan lief
Jammer, ik vond hem wel tofquote:
ben blij, was niet om aan te zien dat verdedigenquote:
en wij zijn zeikerds als we doorvragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MannenWaarom kunnen ze niet gewoon duidelijk zijn
Wel een knotsgekke wedstrijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit was echt, BAR slecht dat verdedigen
maar gelukkig, echt met mazzel, 5-3 gewonnen
De advertentie waren leugens. Je staat onderaan de ladder, denk je eindelijk eens wat respect te verdienen als mod, blijkt dat het allemaal leugens waren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, noem dan namen ipv te zeggen welke ik niet mag hebben. Zo heb ik niets aan je!
Veel duidelijker dan ik krijg je ze niet hoor. En ik was net nog een mannetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Whisquote:
Dat is dus niet slimquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef babybel het volgende:
ik stootte dus net echt ENORM HARD m`n hoofd tegen de punt van een schap....
Maja de bij?quote:
Jupquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wij zijn zeikerds als we doorvragen
tja, 1-0 de rust in gaan, dan binnen 5 min 1-2 achter staan, dan op 3-2 komen, binnen 5 min 3-3 en daarna in 1 keer door stomen naar de 5-3.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een knotsgekke wedstrijdLelijk winnen kan dus ook
![]()
Ik denk zeker dat de Hongaren op de tribune zich ook wel vermaakt hebben
nou iets met lief als in lief, zonder die kut Finkers op de achtergrondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haiquote:
Kusje op je schedelbasisfractuurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef babybel het volgende:
Lieve schat, jij bent het toppunt van duidelijkheid, maar jij bent een uitzonderingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel duidelijker dan ik krijg je ze niet hoor. En ik was net nog een mannetje
ik vond het al vreemd dat je net zo stil bent als ik!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdorie, ik ga even formulieren sorteren, zijn jullie alweer 5 pagina's verder.
Je moet hier met je volle aandacht bij zijn, anders is het niet meer te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik heb net mod uit naar 0900-REM-LOF gesmst. Wanneer ben ik dan eindelijk van deze vermoeiende titel af?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
De advertentie waren leugens. Je staat onderaan de ladder, denk je eindelijk eens wat respect te verdienen als mod, blijkt dat het allemaal leugens waren.
finkers heeft het voor eeuwig verpest vrees ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou iets met lief als in lief, zonder die kut Finkers op de achtergrond
mooi is zo'n zwaar begrip, mooi van uiterlijk, mooi van karakter, ik vind het allebei mooiquote:
Ik maak toch een grapjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou iets met lief als in lief, zonder die kut Finkers op de achtergrond
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah, ik ga maar is slapen aangezien de wekker om 4:45 gaat
slaap lekker allemaal.AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH HET IS EENS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
finkers heeft het voor eeuwig verpest vrees ik
Hoi Marijkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Hoe ging het vandaag?
[..]
Kusje op je schedelbasisfractuur
[..]
Lieve schat, jij bent het toppunt van duidelijkheid, maar jij bent een uitzondering
ik durfde tot de 5-3 geen geld te zetten op een overwinning.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had het in de laatste fase nog wel 6-4 zien worden eigenlijk
Je hebt je zojuist aangemeld om anaal vernederd te worden door een neger piemel van 24CM.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net mod uit naar 0900-REM-LOF gesmst.
oww gelukkig, ik kreeg al bijna een hekel aan Herman Finkersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak toch een grapjeJij bent de leukste man die ik ken
![]()
slaap lekker allemaal.Truste CrazySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Maar dat maakt je juist zo uniekquote:
jij hebt het geprobeeerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt je zojuist aangemeld om anaal vernederd te worden door een neger piemel van 24CM.
You are gay.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net mod uit naar 0900-REM-LOF gesmst. Wanneer ben ik dan eindelijk van deze vermoeiende titel af?
dit is een abonnementsdienst, u krijgt maximaal 9 negerpiemels per week.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt je zojuist aangemeld om anaal vernederd te worden door een neger piemel van 24CM.
WOEHOEquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
SupergoedBedrijfsarts is het volkomen met mij eens en heeft werkgever overtuigd
Joh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat maakt je juist zo uniek![]()
En ik maakte een grapje![]()
Proest!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef babybel het volgende:
[..]
dit is een abonnementsdienst, u krijgt maximaal 9 negerpiemels per week.
niet eens 30 cmquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat maakt je juist zo uniek![]()
En ik maakte een grapje![]()
ja idd, 24 cm lengte is nog geen monstercockquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doorsnede is dat he. Niet de lengte
Oh dearquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb me voorgenomen nooit een negerpiemel te zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken vanwege die stomme Y-gen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef babybel het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd dat je net zo stil bent als ik!
Crewbash slotje 2 weken.quote:
Die komt vanaf maandag weer op tvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maja de bij?
[..]
Jup
[..]
JaDiep en diep triest
![]()
slaap lekker allemaal.Trusten MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kon vorige week niet multitasken vanwege alcohol...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken vanwege die stomme Y-gen.
Going out met een knal is het toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
joah hequote:
jij zit zeker weer mobiel?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu word ik met rust gelaten voor een week 2 of en daarna worden zaken opnieuw bekeken. En in geval van reïntgratie andere locatie zoals ik wenstequote:
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
SupergoedBedrijfsarts is het volkomen met mij eens en heeft werkgever overtuigd
dan ist wel kut jaquote:
Dat zijn de berichtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu word ik met rust gelaten voor een week 2 of en daarna worden zaken opnieuw bekeken. En in geval van reïntgratie andere locatie zoals ik wenste![]()
Het is een goede dag vandaag: uit onmogelijke patstelling en weer goed toekomstperspectief
Ik meestal ookquote:
Dat was mijn eerste niet mobiele post voor vandaagquote:
kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef babybel het volgende:
Een slotje van 2 weken is nog te overzienquote:
Jawelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En omdat ik als man een kleinere frontale lob heb dan vrouwen. En dan boos worden als ik iets verkeerds doe. Stomme vrouwmens, besef je dan niet dat wij mannen wat dat betreft gewoon beperkt zijn?
Je zegt toch ook niet tegen een verlamde dat ie moet lopen?
en dan 3g uit vanwege batterijbesparing en dan echt poep en poeptraag op mobiel internet continu refreshenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ist wel kut jazonder autorefresh
Oke goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu word ik met rust gelaten voor een week 2 of en daarna worden zaken opnieuw bekeken. En in geval van reïntgratie andere locatie zoals ik wenste![]()
Het is een goede dag vandaag: uit onmogelijke patstelling en weer goed toekomstperspectief
Precies, dan openen we in de tussentijd gewoon een nieuw topicquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een slotje van 2 weken is nog te overzien![]()
Het was ook belachelijk van je werkgeverquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
het doet gewoon nog echt gemeen zeer ook, heb er hoofdpijn van, bah!quote:
undercoverquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dan openen we in de tussentijd gewoon een nieuw topic.
Dat klinkt alsof ik op mijn werk fokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef babybel het volgende:
[..]
en dan 3g uit vanwege batterijbesparing en dan echt poep en poeptraag op mobiel internet continu refreshendan loop ik ook wel een topic achter
Enquetes sorteren? Nee, het is stiekem wel leuk als je een beetje voyeuristisch bent ingesteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef babybel het volgende:
[..]
ik kon vorige week niet multitasken vanwege alcohol...
maar, is het geen ontiegelijk droge stof dan, wat je nu aan het doen bent..?
I love it when a plan comes togetherquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dan openen we in de tussentijd gewoon een nieuw topic.
nee, ik gaf er een kusje op, dan is het verdomme over ook jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
[..]
het doet gewoon nog echt gemeen zeer ook, heb er hoofdpijn van, bah!
Je bent geen Jezus...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelIk zeg altijd "luie donder!!! Sta op en loop, je kunt het heus wel
"
haha ik heb dergelijke enquetes wel eens in moeten vullen en heb me altijd al afgevraagd of de persoon die ze gaat lezen nou echt in lachen uitbarstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enquetes sorteren? Nee, het is stiekem wel leuk als je een beetje voyeuristisch bent ingesteld.
We moeten de cliënten met een enquetelijst vragen stellen (bijvoorbeeld: heb je het gevoel dat deze groepsleider je helpt met de problemen die je hebt, of kijk je ernaar uit dat deze groepsleiders weer komt werken) hoe ze over groepsleiders denken voor een onderzoek welke factoren nu invloed hebben op de omgangsvormen.
Wel grappig, want je komt gruwelijk veel te weten door alleen al met de mensen daar te praten.
Heul welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bent geen Jezus...
Of in jouw geval, JezusMina.
ze hebben je geklootquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is dat de vrouwelijke jezus jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bent geen Jezus...
Of in jouw geval, JezusMina.
Whiskie partyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, ik zou zeggen maak er een feestje van
Ik stel de vragen en verwerk ze. Daardoor krijgen de onderzoekers die dit onderzoek uitvoeren ook geen verdere gegevens (belangrijk omdat ze niet beinvloed mogen worden). Dus ik vertaal alle antwoorden naar droge harde cijfers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef babybel het volgende:
[..]
haha ik heb dergelijke enquetes wel eens in moeten vullen en heb me altijd al afgevraagd of de persoon die ze gaat lezen nou echt in lachen uitbarst
helemaal underground en met een stiekeme handshake om te mogen meepostenquote:
Dat is de enige vrouwelijke Jezus die ik ooit gehoord heb: JezusMina!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat de vrouwelijke jezus ja?
quote:
Verdeel en heer dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik stel de vragen en verwerk ze. Daardoor krijgen de onderzoekers die dit onderzoek uitvoeren ook geen verdere gegevens (belangrijk omdat ze niet beinvloed mogen worden). Dus ik vertaal alle antwoorden naar droge harde cijfers.
Wel leuk, want ik mag dus het contact-gedeelte doen terwijl de lector en zijn team het droge werk mogen doen.
ah, nu is ie duidelijk! ja, dan ben je tenminste nog met iets bezig dat niet compleet geestdodend isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik stel de vragen en verwerk ze. Daardoor krijgen de onderzoekers die dit onderzoek uitvoeren ook geen verdere gegevens (belangrijk omdat ze niet beinvloed mogen worden). Dus ik vertaal alle antwoorden naar droge harde cijfers.
Wel leuk, want ik mag dus het contact-gedeelte doen terwijl de lector en zijn team het droge werk mogen doen.
nou kan je me niet meer krassen op me rugquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Noeessss. Mijn lange nagel is zo ver ingescheurd dat ik hem er gewoon wel af moet knippen.
Gekkerd! Vergroot mijn frontale lob dan eens?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul welGrootheidswaanzin ftw
symquote:
Ja, inclusief het theedansjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal underground en met een stiekeme handshake om te mogen meeposten
Het is gelukkig mijn duim, ik heb nog 4 vingers om te krassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou kan je me niet meer krassen op me rug
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik voel me hier niet echt serieus genomen door jullie.
Precies. Maar de komende weken moet ik dus de vertaalslag maken. Daar hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ah, nu is ie duidelijk! ja, dan ben je tenminste nog met iets bezig dat niet compleet geestdodend is
Weet je hoe moeilijk dat is?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
en een uniformquote:
dan moet je iets dieper bukkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dat hoeven wij toch niet te doen? Daarvoor had je al een neger besteld!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, HEERLIJK!! Heb weer vertrouwen in de toekomst en in zsm herstel![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik zo uitgelaten doe mensen, maar het is zo'n opluchting en zo fijn dat alles nu weer de goede kant op lijkt te gaan
Ja.quote:
hmm, sterkte dus...!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies. Maar de komende weken moet ik dus de vertaalslag maken. Daar hou ik niet zo van.
Huhu, ik heb het heersende gedeelte van het werk gekregen.quote:
rrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gelukkig mijn duim, ik heb nog 4 vingers om te krassen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je iets dieper bukken
Allebei een garpje maken die ik allang ingekopt had.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat hoeven wij toch niet te doen? Daarvoor had je al een neger besteld!
alleen als we geen glijmiddel gebruikenquote:
Daar wilden ze me niet.quote:
Daar mag je zeker blij om zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, HEERLIJK!! Heb weer vertrouwen in de toekomst en in zsm herstel![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik zo uitgelaten doe mensen, maar het is zo'n opluchting en zo fijn dat alles nu weer de goede kant op lijkt te gaan
Dan hoop ik straks een lieve neger tegen te komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als we geen glijmiddel gebruiken
Herstel. Ik hoop geen neger tegen te komen, maar als ik 'm tegenkom hoop ik dat hij lief is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan hoop ik straks een lieve neger tegen te komen.
Falcon Punch!quote:
das dan wel weer jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Alleen komt mijn naam niet bij het onderzoeksteam te staan. Dat is wel jammer, anders zou ik ook zomaar geciteerd kunnen worden.
"blablablabla" (mijn achternaam ea, 2011)
Dat zou wel bazig zijn.
Okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gekkerd! Vergroot mijn frontale lob dan eens?
Oh Sharrquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan hoop ik straks een lieve neger tegen te komen.
dat klinkt beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Herstel. Ik hoop geen neger tegen te komen, maar als ik 'm tegenkom hoop ik dat hij lief is.
Niet TE lief hoop ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Herstel. Ik hoop geen neger tegen te komen, maar als ik 'm tegenkom hoop ik dat hij lief is.
Dat was toch in combi met borstvergroting?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkHandoplegging, dus kom maar hier
![]()
quote:
Wacht dan ook even tot ik uitgetypt ben met inkoppenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Allebei een garpje maken die ik allang ingekopt had.
Krijg ik zodadelijk twee van die stulpen op mijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkHandoplegging, dus kom maar hier
![]()
quote:
Handoplegging werkt voor allesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was toch in combi met borstvergroting?
Alleen credits als je het saaie werk doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef babybel het volgende:
[..]
das dan wel weer jammerBIJNA credit dus, maar net niet zegmaar
Oke, dus voor elke vergrotingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Handoplegging werkt voor alles
Wat heb jij tegen negers?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom ben jij zo pro-neger?quote:
Dan moet je toch maar het saaie werk gaan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen credits als je het saaie werk doet.
Ik maak het prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Krijg ik zodadelijk twee van die stulpen op mijn voorhoofd.Doe het dan wel een beetje mooi maken
een honkbal knuppelquote:
negerpiemels.quote:
Vooral een bepaalde vergroting gaat erg goedquote:
Is het goed dat ik nu al bel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het gewoon doen
als ik binnen vijf minuten niet terug ben bellen jullie dan een ambulance?
zwaar overratedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
negerpiemels.
need I say more?
ben jij een halve neger ja?quote:
Want er groeit niks zo hard als kool op het land, behalve ....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral een bepaalde vergroting gaat erg goed![]()
24 cm.quote:
Neem het even op?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het gewoon doen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het gewoon doen
nou jaaaaaa...gaat het uren over negerpiemels, zeg ik een keer wat, is het niet goed.quote:
Is dat iets twents?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want er groeit niks zo hard als kool op het land, behalve ....
In een negerpiemel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaaaaa...gaat het uren over negerpiemels, zeg ik een keer wat, is het niet goed.
je stikt er maar in
Volgens mij ben jij ook een halve neger, of niet?quote:
sweet dreams KVquote:
chocoladehapjequote:
Lekker slapenquote:
quote:
Whiskyproeverijquote:
quote:
ik heb geen krul haar en ben niet zwartquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een halve neger, of niet?![]()
Maar volgens eigen zeggen wel 24 cmquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen krul haar en ben niet zwart
je hebt een lekker kleurtje, maar weet ik veel van welk soort bruinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat dat niet zichtbaar was he
Hier in NL hoef je anders ook niet te klagen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
negerpiemels.
need I say more?
pa is Antilliaan, gaan we in de zomer ook op visitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt een lekker kleurtje, maar weet ik veel van welk soort bruin
Mij was het absoluut niet opgevallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik wil vannacht minimaal toch wel 5 uur slapen
Hihihiii, je moest lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tuurlijk snap ik jou
![]()
Ik moest heel hard lachen
![]()
kijk nog eens goed in foboquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij was het absoluut niet opgevallen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Was ik nog op tijd of is de ambulance al onderweg
De televisiekast heeft het niet overleefd, maar die was toch niet van mij
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof hij slaapt met die neger naast hem in bed!
nee, hier zijn ook negersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in NL hoef je anders ook niet te klagen hoor
Ik had wel gezien dat je iets een kleurtje had, maar had niet verwacht dat je wat Antilliaans in je had... Niet dat het wat uitmaaktquote:
lekker hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pa is Antilliaan, gaan we in de zomer ook op visite
Zoals Marijke zegt, de bank, veert beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Koen ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen krul haar en ben niet zwart
Haiquote:
Volgens sommigen zelfs te veelquote:
en ander tuig dat op een parkeerplaats in het weekend mensen lastig valt met werk....quote:
Zou dat nog lukken met de pijn aan zijn achterwerk nadat die neger de boel heeft opgerekt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
na de seks slapen de meesten prima
![]()
zelfs mijn kids zijn niet helemaal 100%, kan je ook zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had wel gezien dat je iets een kleurtje had, maar had niet verwacht dat je wat Antilliaans in je had... Niet dat het wat uitmaakt![]()
Ik vind dat mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs mijn kids zijn niet helemaal 100%, kan je ook zien
dus vrijwel iedereen hier 13 jarige breezahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom heb jij een BB? Die zijn voor 13jarige braazah-sletjes.
Je hebt het overleefd??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Nee, het is niet vol, het is drukquote:
Noeesssss, zit ik hier met allemaal BBers?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus vrijwel iedereen hier 13 jarige breezah
hahaha, nee, zijn ze een beetje gek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze kwijlen tegen de ramen zodra je ze in n busje zetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iphonequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noeesssss, zit ik hier met allemaal BBers?
maar ik stop wel met oefenen, het gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt het overleefd??![]()
![]()
![]()
Pech voor de tv-kast dan
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pa is Antilliaan, gaan we in de zomer ook op visite
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar volgens eigen zeggen wel 24 cm
kut, mag ik een dweiltjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze kwijlen tegen de ramen zodra je ze in n busje zet?
oudste zie je het het beste, heel lichtjes getind en een vrij groffe krulquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahaha, nee, zijn ze een beetje gek?
BB als in BlackBunny?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noeesssss, zit ik hier met allemaal BBers?
weet ik tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oudste zie je het het beste, heel lichtjes getind en een vrij groffe krul
maar staalblauwe ogen
dat is een gave combiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oudste zie je het het beste, heel lichtjes getind en een vrij groffe krul
maar staalblauwe ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |