quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil hem er wel voor je uithalen met mijn piemel.
Snel eet een tosti met laxeermiddel. Dan is ie er zo weer uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Gelukkig zitten hier wel enkele serieuze reacties tussen. Hoe vertel ik dit in godsnaam bij de EHBO? De batterijduur is denk ik te lang om te wachten tot het voorbij is..
Oei dat is echt flink balen. Tja je hebt gene keus denk ik. Zal ook niet goed voor je lichaam zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Gelukkig zitten hier wel enkele serieuze reacties tussen. Hoe vertel ik dit in godsnaam bij de EHBO? De batterijduur is denk ik te lang om te wachten tot het voorbij is..
hij zit niet in haar kut hehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Oei dat is echt flink balen. Tja je hebt gene keus denk ik. Zal ook niet goed voor je lichaam zijn natuurlijk.
Er komen genoeg mensen bij de huisarts met frikandel, bifiworstje of afgebroken kaarsen in hun kut
Je wil niet weten wat mensen op de EHBO allemaal al gezien hebben. Jouw probleem is er niks bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |