Dat was toch in combi met borstvergroting?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkHandoplegging, dus kom maar hier
![]()
quote:
Wacht dan ook even tot ik uitgetypt ben met inkoppenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Allebei een garpje maken die ik allang ingekopt had.
Krijg ik zodadelijk twee van die stulpen op mijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkHandoplegging, dus kom maar hier
![]()
quote:
Handoplegging werkt voor allesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was toch in combi met borstvergroting?
Alleen credits als je het saaie werk doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef babybel het volgende:
[..]
das dan wel weer jammerBIJNA credit dus, maar net niet zegmaar
Oke, dus voor elke vergrotingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Handoplegging werkt voor alles
Wat heb jij tegen negers?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Herstel. Ik hoop geen neger tegen te komen, maar als ik 'm tegenkom hoop ik dat hij lief is.
waarom ben jij zo pro-neger?quote:
Dan moet je toch maar het saaie werk gaan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen credits als je het saaie werk doet.
Ik maak het prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Krijg ik zodadelijk twee van die stulpen op mijn voorhoofd.Doe het dan wel een beetje mooi maken
een honkbal knuppelquote:
negerpiemels.quote:
Vooral een bepaalde vergroting gaat erg goedquote:
Is het goed dat ik nu al bel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het gewoon doen
als ik binnen vijf minuten niet terug ben bellen jullie dan een ambulance?
zwaar overratedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
negerpiemels.
need I say more?
ben jij een halve neger ja?quote:
Want er groeit niks zo hard als kool op het land, behalve ....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral een bepaalde vergroting gaat erg goed![]()
24 cm.quote:
Neem het even op?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het gewoon doen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het gewoon doen
nou jaaaaaa...gaat het uren over negerpiemels, zeg ik een keer wat, is het niet goed.quote:
Is dat iets twents?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want er groeit niks zo hard als kool op het land, behalve ....
In een negerpiemel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaaaaa...gaat het uren over negerpiemels, zeg ik een keer wat, is het niet goed.
je stikt er maar in
Volgens mij ben jij ook een halve neger, of niet?quote:
sweet dreams KVquote:
chocoladehapjequote:
Lekker slapenquote:
quote:
Whiskyproeverijquote:
quote:
ik heb geen krul haar en ben niet zwartquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een halve neger, of niet?![]()
Maar volgens eigen zeggen wel 24 cmquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen krul haar en ben niet zwart
je hebt een lekker kleurtje, maar weet ik veel van welk soort bruinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat dat niet zichtbaar was he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |