finkers heeft het voor eeuwig verpest vrees ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou iets met lief als in lief, zonder die kut Finkers op de achtergrond
mooi is zo'n zwaar begrip, mooi van uiterlijk, mooi van karakter, ik vind het allebei mooiquote:
Ik maak toch een grapjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou iets met lief als in lief, zonder die kut Finkers op de achtergrond
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah, ik ga maar is slapen aangezien de wekker om 4:45 gaat
slaap lekker allemaal.AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH HET IS EENS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
finkers heeft het voor eeuwig verpest vrees ik
Hoi Marijkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Hoe ging het vandaag?
[..]
Kusje op je schedelbasisfractuur
[..]
Lieve schat, jij bent het toppunt van duidelijkheid, maar jij bent een uitzondering
ik durfde tot de 5-3 geen geld te zetten op een overwinning.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had het in de laatste fase nog wel 6-4 zien worden eigenlijk
Je hebt je zojuist aangemeld om anaal vernederd te worden door een neger piemel van 24CM.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net mod uit naar 0900-REM-LOF gesmst.
oww gelukkig, ik kreeg al bijna een hekel aan Herman Finkersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak toch een grapjeJij bent de leukste man die ik ken
![]()
slaap lekker allemaal.Truste CrazySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Maar dat maakt je juist zo uniekquote:
jij hebt het geprobeeerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt je zojuist aangemeld om anaal vernederd te worden door een neger piemel van 24CM.
You are gay.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net mod uit naar 0900-REM-LOF gesmst. Wanneer ben ik dan eindelijk van deze vermoeiende titel af?
dit is een abonnementsdienst, u krijgt maximaal 9 negerpiemels per week.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt je zojuist aangemeld om anaal vernederd te worden door een neger piemel van 24CM.
WOEHOEquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
SupergoedBedrijfsarts is het volkomen met mij eens en heeft werkgever overtuigd
Joh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat maakt je juist zo uniek![]()
En ik maakte een grapje![]()
Proest!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef babybel het volgende:
[..]
dit is een abonnementsdienst, u krijgt maximaal 9 negerpiemels per week.
niet eens 30 cmquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat maakt je juist zo uniek![]()
En ik maakte een grapje![]()
ja idd, 24 cm lengte is nog geen monstercockquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doorsnede is dat he. Niet de lengte
Oh dearquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb me voorgenomen nooit een negerpiemel te zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken vanwege die stomme Y-gen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef babybel het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd dat je net zo stil bent als ik!
Crewbash slotje 2 weken.quote:
Die komt vanaf maandag weer op tvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maja de bij?
[..]
Jup
[..]
JaDiep en diep triest
![]()
slaap lekker allemaal.Trusten MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kon vorige week niet multitasken vanwege alcohol...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken vanwege die stomme Y-gen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |