Mn ex wilde een jurk laten ontwerpen en maken in Italië, moest een one-off worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet trouwen. Ik weet wel wie m'n jurk gaat ontwerpen áls ik ga trouwen
Ik vind een trouwjurk wel wat anders dan een auto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ex wilde een jurk laten ontwerpen en maken in Italië, moest een one-off worden.
Daar stelde ik tegenover dat ik bij een designhuis hetzelfde voor een auto ging doen.
Dat vond ze geen goed plan
Trouwen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een trouwjurk wel wat anders dan een auto.
Maar, van mij mag je.
Ik trouw al met HW en in NL mag je maar met een persoon tegelijk getrouwd zijnquote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Goed, alleen wat verkouden/ziekjes.
En daar?
Anton Heijboer dacht daar vast anders overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trouw al met HW en in NL mag je maar met een persoon tegelijk getrouwd zijnStom he.
Opeens heb je het. Je wordt moslim, emigreert naar S-A en begint daar een harem... of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ik trouw al met HW en in NL mag je maar met een persoon tegelijk getrouwd zijnStom he.
tnxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.
Wel oke naar omstandigheden.
Mijn oom en tante hadden daar een "schilderij" van. Leek net een kindertekening.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Anton Heijboer dacht daar vast anders over
Och ik vind het geen dealbreaker. Het lijkt me leuk, maar heb in 12 jaar relatie ook niet echt 'moeten' trouwen ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Toen ik nog met mijn ex was waren we heel stellig in geen trouwen en kinderen enzo. Als single ben ik wel een opportunistische lul die het nu een beetje in het midden laat. Winstmaximalisatie enzo
Je begrijpt gewoon de achterliggende gedachte niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
Mijn oom en tante hadden daar een "schilderij" van. Leek net een kindertekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Opeens heb je het. Je wordt moslim, emigreert naar S-A en begint daar een harem... of zo.
Soms zijn vrouwen daar heel stellig in. Trouwen kan ik nog wel in mee gaan. Kinderen iets minder, maar misschien verander ik ooit van gedachten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ik vind het geen dealbreaker. Het lijkt me leuk, maar heb in 12 jaar relatie ook niet echt 'moeten' trouwen ofzo.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Opeens heb je het. Je wordt moslim, emigreert naar S-A en begint daar een harem... of zo.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms zijn vrouwen daar heel stellig in. Trouwen kan ik nog wel in mee gaan. Kinderen iets minder, maar misschien verander ik ooit van gedachten.
In elk geval tof dat je alvast een jurk gaat passen voor mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders kan het nooit wat worden met ons
Ik vind het nogal wat je evt. wil opofferen voor een wief. Als je eerst zo stellig was...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Toen ik nog met mijn ex was waren we heel stellig in geen trouwen en kinderen enzo. Als single ben ik wel een opportunistische lul die het nu een beetje in het midden laat. Winstmaximalisatie enzo
Dat is gemeen, als vrouw mag je geen mannen-harem.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
Nog wat leuks meegemaakt? Zelfde werk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
tnx
Klinkt niet zo goed![]()
Wel alles goed in de relatie?
Trouwen hoefde voor mij niet maar van hem wel. Kinderen wilde ik wel zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms zijn vrouwen daar heel stellig in. Trouwen kan ik nog wel in mee gaan. Kinderen iets minder, maar misschien verander ik ooit van gedachten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In elk geval tof dat je alvast een jurk gaat passen voor me
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon de achterliggende gedachte niet.Ik kan kunst best wel waarderen, maar dat was gewoon niet mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Hey Tally, nog een paar weekjes toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
Trouwen hoefde voor mij niet maar van hem wel. Kinderen wilde ik wel zeker
En hij gelukkig ookAnders had ik nu een "probleem"
Dagjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey Tally, nog een paar weekjes toch?
Als ik een relatie zou krijgen met iemand die echt zeker weet geen kinderen te willen, dan gaat het over. Ik wil mijn kinderwens niet aan de kant zetten en dat zou dan niet werken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
2 mei ga ik van werk veranderenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
Nog wat leuks meegemaakt? Zelfde werk?
Oja, die is
Gewoon mijn gezondheid die al jaren *piep* is.
Ik stel het wat gechargeerd. Ik heb niets met het instituut huwelijk maar wil me best binden aan een vrouw met een huwelijk als zij er echt op staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat je evt. wil opofferen voor een wief. Als je eerst zo stellig was...
Bengeltje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is gemeen, als vrouw mag je geen mannen-harem.![]()
Oh... Echt welquote:
JAAAAAAAAA DAT.KIND.MOT.ER.UIT!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat snel.Helemaal "klaar" ervoor?
Met een hoofddoek ben ik helemaal net een turk. Vroeger thuis altijd broer en zus: "suus, doe eens voor de grap een hoofddoek op, nepturk!"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Echt wel
Maar ik wil geen moslim zijn. Een hoofdoek staat mij niet
Nou, dat komt goed uit, dat ding is NERGENS verplicht in de koran.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Echt wel
quote:
Ik ben hetzelfde geweest, maar dan precies andersom. Een ontluikende kinderwens was exit. Ik word nu ook iets ouder dus laat het nu iets meer in het midden. Wellicht dat ik boven de 30 wel kinderen wil, maar ik kan vrouwen nu nog niets beloven. Zal het eerst even aan moeten zien in een relatie of ik een ouderschap met haar wel zou zien werken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een relatie zou krijgen met iemand die echt zeker weet geen kinderen te willen, dan gaat het over. Ik wil mijn kinderwens niet aan de kant zetten en dat zou dan niet werken.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
Oh... Echt wel
Ja maar jij wilt geen kinderenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ik ben even weg en meteen weer misbruik ervan maken![]()
Spannend, was dat die waar je al eens over vertelde? Wat zo makkelijk ging, de sollicitatie bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
2 mei ga ik van werk veranderen![]()
En verder gaat het z'n gangetje he
Gelukkig
Dat is en blijft fucked up natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Techno het volgende:
Bengeltje.
Da's heulemaal niet gemeen. Vrouwen hebben nu eenmaal niets te willen.
Wat een aanfluiting trouwens, dat programma. Vind het helemaal niets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Pfft.Mannen opmerking. Je hebt naar dat m!lf programma gekeken?
Nou er zijn natuurlijk manieren dat het sneller kan. Of is het nog niet verantwoord om te snijden.quote:
Dat neem ik aan van wel ja, want was de enige sollicitatie die ik heb gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Spannend, was dat die waar je al eens over vertelde? Wat zo makkelijk ging, de sollicitatie bedoel ik.
Ben je nog aan het lijnen trouwens?
Van volle maan tot ananas geprobeerd. Enige wat niet geprobeerd is dat is sexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou er zijn natuurlijk manieren dat het sneller kan. Of is het nog niet verantwoord om te snijden.
Nee hoor, mijn geloof zegt dat dat zo is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Pfft.Mannen opmerking. Je hebt naar dat m!lf programma gekeken?
Ik heb alleen de voorstukjes gezien dat vond ik al meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een aanfluiting trouwens, dat programma. Vind het helemaal niets.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Dat neem ik aan van wel ja, want was de enige sollicitatie die ik heb gedaan
nee, dat heb ik opgegeven
Tenzij er weer van die nobody's langskomen met een mening.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Heerlijk trouwens, TT's waar je niks op hoeft te zeggen, want iedereen weet toch wel hoe je er over denkt
Seks schijnt weeen op te wekken, dus rammel die vent van je het bed in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef Tally het volgende:
Van volle maan tot ananas geprobeerd. Enige wat niet geprobeerd is dat is sex
Maar daar moet je met zijn 2 voor zijn
Je geloof? Welk geloof?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn geloof zegt dat dat zo is.
Eh, nee. Welk programma is dat?
Ik heb meerdern er over gehoord, maar heb nog niet begrepen wat voor een programma dat is en waar/wanneer het er op is?quote:
Maar nu weet je mijn mening in elk gevalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tenzij er weer van die nobody's langskomen met een mening.
True.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Geef toe, vandaag zit er tenminste een beetje schot in Singles.
Mjaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Seks schijnt weeen op te wekken, dus rammel die vent van je het bed in.
Man Liberation Front ofzo toch?quote:
Mijn pot sambal trassi is al opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh en pittig eten wil ook helpen Tally.Ik had heule pittige nasi de night before
Hij durft niet omdat hij bang is dat ie het aanstampt?quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi zo.
Oh, maar jij hoeft geen moslima te worden. Moslimmannen mogen met ongelovigen trouwen.
Aanstampt nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij durft niet omdat hij bang is dat ie het aanstampt?
Ja, de laatste dagenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
o, sorry dat wist ik niet. Maar leuk nog even dus.
Hoeveel was je gelukt?
Stel je voor je kind krijgt een deukje in zijn/haar hoofd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
Hij durft niet omdat hij bang is dat ie het aanstampt?
Ik ga me bekeren toch? Ik word moslim en neem een harem.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
Je geloof? Welk geloof?![]()
Uhm M!lf heet het volgens mij.Niet gezien zelf, vond de voorstukjes al erg stom.
Ze ligt in stuitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stel je voor je kind krijgt een deukje in zijn/haar hoofd.Of bij stuitligging gelijk een...
denk er nog even goed over na tech, ivm die honderden regeltjes die je dan ineens opgelegd wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga me bekeren toch? Ik word moslim en neem een harem.
Ghehe, belooft weinig goed inderdaad.
20 is wel heel erg netjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:50 schreef Cue_ het volgende:
Ja, de laatste dagen
niks sorry![]()
Zit nu weer op 20.. moet oppassen dat het er nu niet bij gaat komen. Maar dat zien we dan wel weer. Volgende week maar weer goed sporten ofzo.
Meningenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tenzij er weer van die nobody's langskomen met een mening.
Die gasten waren zo slecht nog niet.... het is een programma om de vervrouwing van de man te stoppen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb meerdern er over gehoord, maar heb nog niet begrepen wat voor een programma dat is en waar/wanneer het er op is?
Vooral sporten en een beetje anders eten (Wat je automatisch al doet).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
20 is wel heel erg netjes.Gelukt met sporten en anders eten?
HET antwoord: in de poep!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze ligt in stuitDat is ook de reden dat ze 8 april gehaald word
Maar hij is bang voor bloedingen of dat mijn vliezen nu gaan breken
Als dat gebeurt, dan halen ze dr toch accuut? Zo'n probleem is dat niet, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Oja, dat is wel heel erg jammer. Denk er nog eens goed over na.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
Ik ga me bekeren toch? Ik word moslim en neem een harem.
Ghehe, belooft weinig goed inderdaad.
Oeps, sorry. Kan me zijn "angst" wel voorstellen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Tally het volgende:
lekker, een uitgescheurde kut en een brandende reetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh en pittig eten wil ook helpen Tally.Ik had heule pittige nasi de night before
Hoe moet ik me dat voorstellen? Of een linkje naar ene website? Want zoeken op Milf lijkt me niet zo'n handig planquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die gasten waren zo slecht nog niet.... het is een programma om de vervrouwing van de man te stoppen!
programma tegen roze overhemden zegmaar
Uhmquote:
Idd dan komt ze accuut. Dan betekend snel je zooi bij elkaar grijpen en richting het ziekenhuis. Mijn man in paniek. En erna geen mantelzorg (wel kraamzorg).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan halen ze dr toch accuut? Zo'n probleem is dat niet, lijkt me.
Öh, dat klinkt eigenlijk als een heel goed programma! Prime time op elke zender zeg ik!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die gasten waren zo slecht nog niet.... het is een programma om de vervrouwing van de man te stoppen!
Inderdaad, als man mag je niet meer naar een musical of iets gezelligs doen met je vriendin. Nee bier en voetbal. Vrouw aan het strijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
Het is echter een 10 voor het concept, een magere 2 voor de uitvoering.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Öh, dat klinkt eigenlijk als een heel goed programma! Prime time op elke zender zeg ik!
Maar waarom heet het dan Milf?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
Aah, en dat terwijl sex voor de bevalling juist wel een goed idee isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDaar heb ik normaal gesproken geen problemen mee. Op dit moment gaat dat ff lastig
[..]
Idd dan komt ze accuut. Dan betekend snel je zooi bij elkaar grijpen en richting het ziekenhuis. Mijn man in paniek. En erna geen mantelzorg (wel kraamzorg).
Jup. Al belde mijn moeder al (een week te vroeg) of ik nu eindelijk het tijdstip hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
Oeps, sorry. Kan me zijn "angst" wel voorstellen dan.Nog maar 10 daagjes dan is ze er.
als je dat kijkt is het net zo slecht met je gesteld hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet het ook allemaal niet.... was er langs gezapt en die gasten kwamen op mij over als (matige) cabaretiers oid...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Of een linkje naar ene website? Want zoeken op Milf lijkt me niet zo'n handig plan
Ik moet gewoon geduld hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, en dat terwijl sex voor de bevalling juist wel een goed idee is
Dat klinkt best wel suf.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef Wicked-Game het volgende:
MEN! Liberation Front of te wel M!LF
De 'mannen' die het presenteerden, probeerden veel stoerder te doen dan ze werkelijk zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet het ook allemaal niet.... was er langs gezapt en die gasten kwamen op mij over als (matige) cabaretiers oid...
Seks kan de bevalling opwekkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Vliezen breken toch als de bevalling nadert of gaande is, niet van de seks?
Ik heb zaterdagavond met 3 vrienden naar linda de mol zitten kijken, je hoeft mij niet te vertellen hoe slecht het met mij gesteld is hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
als je dat kijkt is het net zo slecht met je gesteld hoor
Vliezen worden nog vaak genoeg doorgeprikt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Vliezen breken toch als de bevalling nadert of gaande is, niet van de seks?
Weeen ja, geen brekende vliezen, volgens mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Seks kan de bevalling opwekkenIs het fabeltje.
U kunt bij balie 3 uw ballen inleveren. U hoeft geen nummertje te trekken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagavond met 3 vrienden naar linda de mol zitten kijken, je hoeft mij niet te vertellen hoe slecht het met mij gesteld is hoor
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
lekker, een uitgescheurde kut en een brandende reet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagavond met 3 vrienden naar linda de mol zitten kijken, je hoeft mij niet te vertellen hoe slecht het met mij gesteld is hoor
Weeen waardoor de vliezen dus kunnen breken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Weeen ja, geen brekende vliezen, volgens mij.
Vroeg me al af of een van hen niet pas heel romantisch iets is gaan doen met vriendin/vrouwlief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Cue_ het volgende:
De 'mannen' die het presenteerden, probeerden veel stoerder te doen dan ze werkelijk zijndat was het slechtste van alles
er schiet mij iets te binnen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De 'mannen' die het presenteerden, probeerden veel stoerder te doen dan ze werkelijk zijndat was het slechtste van alles
ik zei al.. als iemand ons een tijdje geleden had verteld dat wij op zaterdagavond naar een programma met linda de mol zouden kijken zouden we gaan lachen... maar het is toch echt zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
U kunt bij balie 3 uw ballen inleveren. U hoeft geen nummertje te trekken.
Ik vind het totaal niet erg dat ik daar nog nooit geweest benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
er schiet mij iets te binnen...
ze gingen gratis gezichtsbehandeling uitdelen in een winkelcentrum en als mannen daar dan op de stoel lagen gingen ze ze 'belachelijk' maken....
ze waren uiteraard in het willem eggert centrum (purmerend)
het had wel potentie om leuk te worden volgens mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet erg dat ik daar nog nooit geweest ben
Ach het is een leuk concept, maar slechte uitvoering
Wie weet wordt het nog beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
het had wel potentie om leuk te worden volgens mij
Ach nee man, is toch net zo sad als vrouwen die wanhopig geëmancipeerd zitten te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
het had wel potentie om leuk te worden volgens mij
Begin van het eindequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Bevallingen, brekende vliezen, kinderen en Linda de Mol.
korreltje zout enzo schatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee man, is toch net zo sad als vrouwen die wanhopig geëmancipeerd zitten te doen
Ik heb net een tijdje terug besloten mij mbt kinderen hier ietwat meer in te houden, maar ik kan wel weer even losgaan? Blijkbaar is nu helemaal de rem eraf.quote:
Daarom is het nog niet grappig schatquote:
Ik kijk nu net een hele slechte film over een vrouw die zwanger wordt.. man is het er niet echt mee is, weet zich gene houding.. zij gaat bij hem weg, hij smeekt haar nu hem terug te nemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje terug besloten mij mbt kinderen hier ietwat meer in te houden, maar ik kan wel weer even losgaan? Blijkbaar is nu helemaal de rem eraf.
Go for itquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje terug besloten mij mbt kinderen hier ietwat meer in te houden, maar ik kan wel weer even losgaan? Blijkbaar is nu helemaal de rem eraf.
ik zag wel potentie.... sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom is het nog niet grappig schat
Dat kun je ze niet vroeg genoeg aanleren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef rival het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan je zo'n kind een beetje aan het werk zetten eigenlijk? wassen, schoonmaken... dat soort dingen?
Het kan al moeder worden vanaf 12.. dus ik gok een jaar of 4 en dan moet het wel geregeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef rival het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan je zo'n kind een beetje aan het werk zetten eigenlijk? wassen, schoonmaken... dat soort dingen?
Geen 18-jarige BrEeZaHs daar?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh joy, ik mag van mijn werk naar Andre Rieu.
Skip.
Ik gok op 80jarige AdVoKaAtjuS!!quote:
Ga je schamen jaquote:
Lijkt mij ook.quote:
Die van mij is al heel vroeg een typische ventquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef rival het volgende:
Doe ik vrijwel nooitquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Die kijken op zaterdagavond ook vast naar Linda.
oh joepie!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh joy, ik mag van mijn werk naar Andre Rieu.
Skip.
In theorie ja, in de praktijk gebeurt me dat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Zo kan het ook gaan babs.. in 9 maanden tijd van geweldige relatie tot horror tot gezin!
Hij hangt de hele dag op de bank voor de TV met een kratje bier en z'n hand in z'n broek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
Die van mij is al heel vroeg een typische vent
Toen ik nog thuiswoonde was er V(erboden) V(oor) V(rouwen) op tv.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is echter een 10 voor het concept, een magere 2 voor de uitvoering.
DAT zeggen ze nu allemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In theorie ja, in de praktijk gebeurt me dat niet
Laat ik het zo zeggen, hij heeft een programma als M!LF niet nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij hangt de hele dag op de bank voor de TV met een kratje bier en z'n hand in z'n broek?
Sperziebonen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
Iemand tips voor het avondeten? Ik heb geen inspiratie.
Paella?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
dat was meer mijn plan b voor als ik het echt niet meer zou weten.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat was meer mijn plan b voor als ik het echt niet meer zou weten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen inspiratie helaas.
Zeik niet zo man. Dit is nog lang niet zo irritant als dat gekusjekroel hier van iedereen die probeert over iedereen heen te gaan, of iig zijn glazen op dat gebied niet in te gooien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Trouwen, kindertjes, Linda de Mol, uitscheuren en nu een samenwonend stel dat via Singles overlegd wat ze vanavond eten...
Ja... Singles gaat HEEL hard achteruit...
Beetman lust alleen sperziebonen, tartaartjes, krieltjes en pasta.quote:
Alles beter dan verhalen over welke ''openminded'' mannen en vrouwen jij nou weer geneukt hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Trouwen, kindertjes, Linda de Mol, uitscheuren en nu een samenwonend stel dat via Singles overlegd wat ze vanavond eten...
Ja... Singles gaat HEEL hard achteruit...
Leugens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman lust alleen sperziebonen, tartaartjes, krieltjes en pasta.
scheelt, kan je heen kruipenquote:
Iig geen ossobuco milanese met risotto schat.quote:
Oei, ik maakte een grapje, maar je hapt wel heel hard, gevoelige snaar klutsepluts?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeik niet zo man. Dit is nog lang niet zo irritant als dat gekusjekroel hier van iedereen die probeert over iedereen heen te gaan, of iig zijn glazen op dat gebied niet in te gooien.
uiteindelijk overleg je het dus wel via Singlesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
En overigens overleg ik niet via singles met beetman wat ik wil eten, ik postte het, en hij reageerde daar toevallig op. Zeurbabs.
Een van de hoofdredenen dat ik nog maar zo weinig in singles ben ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, ik maakte een grapje, maar je hapt wel heel hard, gevoelige snaar klutsepluts?![]()
En daar nog 1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alles beter dan verhalen over welke ''openminded'' mannen en vrouwen jij nou weer geneukt hebt.
Jij moet helemaal je muil houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
uiteindelijk overleg je het dus wel via Singles
Pasta hè? Spaghetti alla Puttanesca dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
Iig geen ossobuco milanese met risotto schat.
Daar zullen vast dingen inzitten die te exotisch voor beetman zijn, of niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Pasta hè? Spaghetti alla Puttanesca dan?
Ach, dat gekusjekroel, ik laat het lekker gaan. Ik blijf lekker mijzelf en zo heb ik wat te doen als ik geen zin heb om me 100% in te zetten voor mijn werk. 's Avonds vind ik het nog wel een stuk erger, dan blijf ik wel weg in Singles. Dan is het echt een sneue bende.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de hoofdredenen dat ik nog maar zo weinig in singles ben ja.
Dat is wel echte liefdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zij hapt, ik hap, wij happen.
Zo zijn wij.
Ik kom hier 's avonds al helemaal niet. Maar dat geslijm hier is overdag al om te kotsen en heel triest vooral.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, dat gekusjekroel, ik laat het lekker gaan. Ik blijf lekker mijzelf en zo heb ik wat te doen als ik geen zin heb om me 100% in te zetten voor mijn werk. 's Avonds vind ik het nog wel een stuk erger, dan blijf ik wel weg in Singles. Dan is het echt een sneue bende.
Valt mee. Zwarte olijven, kabeljauw (of andere witvis), ansjovis, kappertjes, tomatenpulp, rode pepertjes, olijfolie en peterselie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
Daar zullen vast dingen inzitten die te exotisch voor beetman zijn, of niet?
Daarbij is mijn eigen pasta al uberlekker.
Ik lust geen olijven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Valt mee. Zwarte olijven, kabeljauw (of andere witvis), ansjovis, kappertjes, tomatenpulp, rode pepertjes, olijfolie en peterselie.
Neeeuuuuuh!quote:
Oh, het is optioneel en verpest niet gelijk de clue van het recept?quote:
Witvis. Je lust toch ook vissticks?quote:
Canneloni.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
Lust je geen vis?quote:
Het is niet allesbepalend voor de smaak. Ik heb ze wel eens weggelaten voor mensen die meeaten maar ze ook niet lusten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
Oh, het is optioneel en verpest niet gelijk de clue van het recept?
Ik heb gister al pasta gegeten.quote:
Bijna geen nee, en omdat ik er dus bijna geen lust, ben ik er helemaal mee gekapt, ik eet geen vis, punt.quote:
Overdag zijn ze in de minderheid (overdag door de week overigens). Denk ik. Dan zijn er genoeg compensatie figuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom hier 's avonds al helemaal niet. Maar dat geslijm hier is overdag al om te kotsen en heel triest vooral.
Maar jij bent van de italiaanse recepten begrijp ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Lust je geen vis?
[..]
Het is niet allesbepalend voor de smaak. Ik heb ze wel eens weggelaten voor mensen die meeaten maar ze ook niet lusten.
Ook lekker:quote:
En voor de variatie: Zalm ipv kip.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook lekker:
Pasta met een groot bakje creme fraiche erdoor. Kleine hardgebakken stukjes kip, spekjes, beetje paprika, uitje, knoflook, bieslook. Whoppa.
Uhuh, ben er dan ook zelf een.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
Maar jij bent van de italiaanse recepten begrijp ik.
Oh, dus het valt nu nog mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overdag zijn ze in de minderheid (overdag door de week overigens). Denk ik. Dan zijn er genoeg compensatie figuren.
Jammer dat je geen wijf bent, T. Dan gingen we dateten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhuh, ben er dan ook zelf een.Maar ben ook wel van de Franse en Aziatische keuken.
Het is echt heul erg op het moment. Maar ik mocht er niets van zeggen want ik was de jaloerse ex.quote:
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook lekker:
Pasta met een groot bakje creme fraiche erdoor. Kleine hardgebakken stukjes kip, spekjes, beetje paprika, uitje, knoflook, bieslook. Whoppa.
Oh, ik ben toch al een frigide kier, dus ik zeg het wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is echt heul erg op het moment. Maar ik mocht er niets van zeggen want ik was de jaloerse ex.
I know, maar dat wil nog neit zeggen dat je kan koken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhuh, ben er dan ook zelf een.Maar ben ook wel van de Franse en Aziatische keuken.
WTF ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik ben toch al een frigide kier, dus ik zeg het wel.
Wat is dat, iets hongaars ofzo?quote:
Dat is ook zo ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
I know, maar dat wil nog neit zeggen dat je kan koken.
Ik laat me ook niet echt stoppen. Een slet een slet noemen moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik ben toch al een frigide kier, dus ik zeg het wel.
Hier op Fok he. Ik verslijt ze niet in zo'n rap tempo als sommige dames hier.quote:
Sloerie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik laat me ook niet echt stoppen. Een slet een slet noemen moet gewoon kunnen.
Rijst. Met een soort tomatensaus. Met salami (hongaarse worst). Met paprika. En kruiden. Enzo. Goddelijk. Heb er nog wel een authentiek recept van liggen.quote:
Als jij het over hongaarse worst hebt denk ik op de een of andere manier eerder aan een flauwe grap dan eten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rijst. Met een soort tomatensaus. Met salami (hongaarse worst). Met paprika. En kruiden. Enzo. Goddelijk. Heb er nog wel een authentiek recept van liggen.
Ik had kok moeten worden.
De groep die het hekelt is niet groot genoeg en niet vaak genoeg online. De slijmballen en bijbehorende afhaalkutjes zijn echter wel 24/7 online. Elke dag. Altijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Wel apart dat die slijmballen en bijbehorende chicks niet online zijn ineens. Moeten we vaker doen, deze discussie.
Afhaalkutje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
De groep die het hekelt is niet groot genoeg en niet vaak genoeg online. De slijmballen en bijbehorende afhaalkutjes zijn echter wel 24/7 online. Elke dag. Altijd.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij het over hongaarse worst hebt denk ik op de een of andere manier eerder aan een flauwe grap dan eten.
Slijmbal, probeer je nou in de broek van Krea te komen ofzo ?quote:
Kut, was ik weer eens te obvious?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Slijmbal, probeer je nou in de broek van Krea te komen ofzo ?
Duh. En Krea heeft al zo'n ego.quote:
Hoezo proberen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tot zo mop !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
Ik ga er ook een eind aan maken. De werkdag dan.
Hvjjn was het tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
Ik dacht al, het krastopic is iets verderop.
Ik zeg daar iedere dag hoe ik me voel (van geweldig tot perfect etc.) en er reageert nooit iemand.quote:
Schandaligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeg daar iedere dag hoe ik me voel (van geweldig tot perfect etc.) en er reageert nooit iemand.
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.quote:
Ja, is totaal niet doorzichtig ook of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.
Misschien moet jij ook gaan krassenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.
Nee, ik wil gewoon lezen dat ze allemaal zo fucking blij voor me zijn dat ik me zo fan-tas-tisch voel, maar nee-heeeeee, je moet je eerst enorm kut voelen en het allemaal niet meer zien zitten, dan komen ze pas....quote:
Soort amateur Internet White Knights, altijd leuk om te zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, als dat ook maar iets zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon lezen dat ze allemaal zo fucking blij voor me zijn dat ik me zo fan-tas-tisch voel, maar nee-heeeeee, je moet je eerst enorm kut voelen en het allemaal niet meer zien zitten, dan komen ze pas....
Klootzakken zijn het.
Sterker nog heel R&P staat er vol mee. Deze reeks b.v. is ook een pareltje:quote:
Jep. Hetzelfde met genuanceerde stellingen. Pas als je ongezouten je controversiele mening verkondigd, ben je interessant genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon lezen dat ze allemaal zo fucking blij voor me zijn dat ik me zo fan-tas-tisch voel, maar nee-heeeeee, je moet je eerst enorm kut voelen en het allemaal niet meer zien zitten, dan komen ze pas....
Klootzakken zijn het.
Je kan een blij iemand moeilijk van goedbedoeld advies voorzien... Misschien is dat het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ellende is natuurlijk boeiender dan blije mensen.
Ik ben zo onboeiend.
Misschien, maar het zijn idd altijd meiden die advies krijgen, heel toevalligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan een blij iemand moeilijk van goedbedoeld advies voorzien... Misschien is dat het.
Oh die! Daar heb ik ook nog eens iets gepostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Sterker nog heel R&P staat er vol mee. Deze reeks b.v. is ook een pareltje:
Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet?
Ik lees er eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar het zijn idd altijd meiden die advies krijgen, heel toevallig.
Mooiste vind ik al 1 van die krassers een ander gaan vertellen dat ze maar een dagboek moeten kopen omdat hun stukken zo lang zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet echt, maar ik ken het topic wel al jaren, het is wel vermakelijk somsquote:
Zo lees ik ook wel eens het datingtopic als ik zin heb in vermaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet echt, maar ik ken het topic wel al jaren, het is wel vermakelijk soms.
Ik ben er een keer geweest toen ik een vrolijke post van Bateman zag en moest lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet echt, maar ik ken het topic wel al jaren, het is wel vermakelijk soms.
Ik ben het gaan lezen nadat er hier over werd gepraat dat het zo'n sneu topic was, en dat bleek het inderdaad te zijn, juist daarom ben ik maar iedere dag gaan posten hoe goed ik me voel, leek me leuk en ik verveelde me.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest toen ik een vrolijke post van Bateman zag en moest lachen
Maar, dat gebeurt even goed in het echte leven ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik vind het wel mooi hoe mensen op FOK! heel goed zijn om andere van dingen te betichten die ze zelf in een andere vorm ook doen. Vrijwel iedereen doet dat. FOK! is zo heerlijk hypocriet (misschien voel ik me daarom wel zo thuis hier)
Ik vond het grappig. 300 zwaar depri posts en eentje helemaal vrolijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben het gaan lezen nadat er hier over werd gepraat dat het zo'n sneu topic was, en dat bleek het inderdaad te zijn, juist daarom ben ik maar iedere dag gaan posten hoe goed ik me voel, leek me leuk en ik verveelde me.
Maar goed, ook mijn werkdag zit er weer op, ik ben er vandoor, de groeten allen!
Ik ben dan ook gewoon een hypocriete lulquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik vind het wel mooi hoe mensen op FOK! heel goed zijn om andere van dingen te betichten die ze zelf in een andere vorm ook doen. Vrijwel iedereen doet dat. FOK! is zo heerlijk hypocriet (misschien voel ik me daarom wel zo thuis hier)
Ieder mens is hypocriet op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Oh, vast wel. Plus je bent een vrouw dus een aantrekkelijk doelwit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens een zere schouder. Genoeg om depressief over te doen?
Hoeveel huilsmilies zal ik erbij zetten...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Plus je bent een vrouw dus een aantrekkelijk doelwit.
Twee is wel voldoende.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel huilsmilies zal ik erbij zetten...
Ik denk het ook. Nu is het te obvious he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat de *krast to much was Samzz
Sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, scheelt mij weer een post
Jij gaat voor zo min mogelijk posts? Kan je beter uitloggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, scheelt mij weer een post
Geweldige wezensquote:
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat voor zo min mogelijk posts? Kan je beter uitloggen
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!
Nou is het niet eens zo'n heel groot verzinsel. Ik heb soms best een beetje hypochondrische trekjesquote:
Oh, echt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou is het niet eens zo'n heel groot verzinsel. Ik heb soms best een beetje hypochondrische trekjes(en wow, volgens chrome heb ik hypochondrische in 1x goed geschreven
)
Ik vrees dat dat onder de noemer wishful thinking valt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:42 schreef Cue_ het volgende:
En ik vind dat dat vragen overbodig zou moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |