het had wel potentie om leuk te worden volgens mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet erg dat ik daar nog nooit geweest ben
Ach het is een leuk concept, maar slechte uitvoering
Wie weet wordt het nog beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
het had wel potentie om leuk te worden volgens mij
Ach nee man, is toch net zo sad als vrouwen die wanhopig geėmancipeerd zitten te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
het had wel potentie om leuk te worden volgens mij
Begin van het eindequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Bevallingen, brekende vliezen, kinderen en Linda de Mol.
korreltje zout enzo schatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee man, is toch net zo sad als vrouwen die wanhopig geėmancipeerd zitten te doen
Ik heb net een tijdje terug besloten mij mbt kinderen hier ietwat meer in te houden, maar ik kan wel weer even losgaan? Blijkbaar is nu helemaal de rem eraf.quote:
Daarom is het nog niet grappig schatquote:
Ik kijk nu net een hele slechte film over een vrouw die zwanger wordt.. man is het er niet echt mee is, weet zich gene houding.. zij gaat bij hem weg, hij smeekt haar nu hem terug te nemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje terug besloten mij mbt kinderen hier ietwat meer in te houden, maar ik kan wel weer even losgaan? Blijkbaar is nu helemaal de rem eraf.
Go for itquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje terug besloten mij mbt kinderen hier ietwat meer in te houden, maar ik kan wel weer even losgaan? Blijkbaar is nu helemaal de rem eraf.
ik zag wel potentie.... sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom is het nog niet grappig schat
Dat kun je ze niet vroeg genoeg aanleren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef rival het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan je zo'n kind een beetje aan het werk zetten eigenlijk? wassen, schoonmaken... dat soort dingen?
Het kan al moeder worden vanaf 12.. dus ik gok een jaar of 4 en dan moet het wel geregeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef rival het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan je zo'n kind een beetje aan het werk zetten eigenlijk? wassen, schoonmaken... dat soort dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |