Mn ex wilde een jurk laten ontwerpen en maken in Italië, moest een one-off worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet trouwen. Ik weet wel wie m'n jurk gaat ontwerpen áls ik ga trouwen
Ik vind een trouwjurk wel wat anders dan een auto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ex wilde een jurk laten ontwerpen en maken in Italië, moest een one-off worden.
Daar stelde ik tegenover dat ik bij een designhuis hetzelfde voor een auto ging doen.
Dat vond ze geen goed plan
Trouwen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een trouwjurk wel wat anders dan een auto.
Maar, van mij mag je.
Ik trouw al met HW en in NL mag je maar met een persoon tegelijk getrouwd zijnquote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Goed, alleen wat verkouden/ziekjes.
En daar?
Anton Heijboer dacht daar vast anders overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trouw al met HW en in NL mag je maar met een persoon tegelijk getrouwd zijnStom he.
Opeens heb je het. Je wordt moslim, emigreert naar S-A en begint daar een harem... of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ik trouw al met HW en in NL mag je maar met een persoon tegelijk getrouwd zijnStom he.
tnxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.
Wel oke naar omstandigheden.
Mijn oom en tante hadden daar een "schilderij" van. Leek net een kindertekening.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Anton Heijboer dacht daar vast anders over
Och ik vind het geen dealbreaker. Het lijkt me leuk, maar heb in 12 jaar relatie ook niet echt 'moeten' trouwen ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Toen ik nog met mijn ex was waren we heel stellig in geen trouwen en kinderen enzo. Als single ben ik wel een opportunistische lul die het nu een beetje in het midden laat. Winstmaximalisatie enzo
Je begrijpt gewoon de achterliggende gedachte niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
Mijn oom en tante hadden daar een "schilderij" van. Leek net een kindertekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Opeens heb je het. Je wordt moslim, emigreert naar S-A en begint daar een harem... of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |