Rijst. Met een soort tomatensaus. Met salami (hongaarse worst). Met paprika. En kruiden. Enzo. Goddelijk. Heb er nog wel een authentiek recept van liggen.quote:
Als jij het over hongaarse worst hebt denk ik op de een of andere manier eerder aan een flauwe grap dan eten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rijst. Met een soort tomatensaus. Met salami (hongaarse worst). Met paprika. En kruiden. Enzo. Goddelijk. Heb er nog wel een authentiek recept van liggen.
Ik had kok moeten worden.
De groep die het hekelt is niet groot genoeg en niet vaak genoeg online. De slijmballen en bijbehorende afhaalkutjes zijn echter wel 24/7 online. Elke dag. Altijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Wel apart dat die slijmballen en bijbehorende chicks niet online zijn ineens. Moeten we vaker doen, deze discussie.
Afhaalkutje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
De groep die het hekelt is niet groot genoeg en niet vaak genoeg online. De slijmballen en bijbehorende afhaalkutjes zijn echter wel 24/7 online. Elke dag. Altijd.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij het over hongaarse worst hebt denk ik op de een of andere manier eerder aan een flauwe grap dan eten.
Slijmbal, probeer je nou in de broek van Krea te komen ofzo ?quote:
Kut, was ik weer eens te obvious?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Slijmbal, probeer je nou in de broek van Krea te komen ofzo ?
Duh. En Krea heeft al zo'n ego.quote:
Hoezo proberen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tot zo mop !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
Ik ga er ook een eind aan maken. De werkdag dan.
Hvjjn was het tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
Ik dacht al, het krastopic is iets verderop.
Ik zeg daar iedere dag hoe ik me voel (van geweldig tot perfect etc.) en er reageert nooit iemand.quote:
Schandaligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeg daar iedere dag hoe ik me voel (van geweldig tot perfect etc.) en er reageert nooit iemand.
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.quote:
Ja, is totaal niet doorzichtig ook of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |