Geen 18-jarige BrEeZaHs daar?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh joy, ik mag van mijn werk naar Andre Rieu.
Skip.
Ik gok op 80jarige AdVoKaAtjuS!!quote:
Ga je schamen jaquote:
Lijkt mij ook.quote:
Die van mij is al heel vroeg een typische ventquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef rival het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan je zo'n kind een beetje aan het werk zetten eigenlijk? wassen, schoonmaken... dat soort dingen?
Doe ik vrijwel nooitquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Die kijken op zaterdagavond ook vast naar Linda.
oh joepie!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh joy, ik mag van mijn werk naar Andre Rieu.
Skip.
In theorie ja, in de praktijk gebeurt me dat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Zo kan het ook gaan babs.. in 9 maanden tijd van geweldige relatie tot horror tot gezin!
Hij hangt de hele dag op de bank voor de TV met een kratje bier en z'n hand in z'n broek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
Die van mij is al heel vroeg een typische vent
Toen ik nog thuiswoonde was er V(erboden) V(oor) V(rouwen) op tv.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is echter een 10 voor het concept, een magere 2 voor de uitvoering.
DAT zeggen ze nu allemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In theorie ja, in de praktijk gebeurt me dat niet
Laat ik het zo zeggen, hij heeft een programma als M!LF niet nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij hangt de hele dag op de bank voor de TV met een kratje bier en z'n hand in z'n broek?
Sperziebonen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
Iemand tips voor het avondeten? Ik heb geen inspiratie.
Paella?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
Iemand tips voor het avondeten? Ik heb geen inspiratie.
dat was meer mijn plan b voor als ik het echt niet meer zou weten.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat was meer mijn plan b voor als ik het echt niet meer zou weten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen inspiratie helaas.
Zeik niet zo man. Dit is nog lang niet zo irritant als dat gekusjekroel hier van iedereen die probeert over iedereen heen te gaan, of iig zijn glazen op dat gebied niet in te gooien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Trouwen, kindertjes, Linda de Mol, uitscheuren en nu een samenwonend stel dat via Singles overlegd wat ze vanavond eten...
Ja... Singles gaat HEEL hard achteruit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |