Hoeveel huilsmilies zal ik erbij zetten...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Plus je bent een vrouw dus een aantrekkelijk doelwit.
Twee is wel voldoende.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel huilsmilies zal ik erbij zetten...
Ik denk het ook. Nu is het te obvious he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat de *krast to much was Samzz
Sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, scheelt mij weer een post
Jij gaat voor zo min mogelijk posts? Kan je beter uitloggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, scheelt mij weer een post
Geweldige wezensquote:
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat voor zo min mogelijk posts? Kan je beter uitloggen
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!
Nou is het niet eens zo'n heel groot verzinsel. Ik heb soms best een beetje hypochondrische trekjesquote:
Oh, echt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou is het niet eens zo'n heel groot verzinsel. Ik heb soms best een beetje hypochondrische trekjes(en wow, volgens chrome heb ik hypochondrische in 1x goed geschreven
)
Ik vrees dat dat onder de noemer wishful thinking valt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:42 schreef Cue_ het volgende:
En ik vind dat dat vragen overbodig zou moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |