quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne gelooft dat er maar 1 voor je bestaat ,nou die is nu dus weg !hahahaha
ga lekker op Facebook zzzten. Pas je prima tussen,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
haha ja hoor trol kijk je eigen history eens haha naaktfoto's trollie67
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef iwannabehigh het volgende:
trollie is een slijmbal en een kloon
ik heb geen naaktfotos..niet nodig ook..ik heb een heerlijke relatie...weet je wel hoeveel dubbele namen hier zijn op internet??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
haha ja hoor trol kijk je eigen history eens haha naaktfoto's trollie67
Dan nog post ze leuker dan jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef iwannabehigh het volgende:
trollie is een slijmbal en een kloon
zeer oud nieuws.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:41 schreef meneertje1972 het volgende:
dit is de HYVES van dennis van Joanna. http://ddw.hyves.nl/
en jij ettert!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja want ze slijmt ook alleen maar
en dat willen mensen zien
en jij bent dappere DODO?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is wel heel kortzichtig zelfs voor jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
yesssssssss
ik ben eigenlijk wel leuk
ik hoor het namelijk heeeeel vaak
van mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de laatste week toen hebben ze het hele hok weer volgegooid met oudbewoners. Werd wel een van de leukste laatste weken ooit in een BB.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel herinneren van BB6 dat ze zoiets gedaan hadden, weet niet meer precies hoe dat viel bij de kijkers en de bewoners maar echt geslaagd was het niet dacht ik.
Familie van Jo toevallig?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
yesssssssss
ik ben eigenlijk wel leuk
ik hoor het namelijk heeeeel vaak
van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |